1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Zaterdag.

Ex2 sticks suck! Maar no problem, genoeg sticks om er een te lenen.

2. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

kk, dan zie ik jullie dan.
    Locatie is nog steeds @ twan's place right?

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    vanzelfsprekend

4. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

I'll bring the cheese :p

5. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Even een heads-up voor iedereen die naar de euromeet bij twan komt:

Vanaf 27 augustus stapt de amsterdamse metro voor 100% over op de OV-chipkaart. Wat houdt dit in?

Je kan NIET meer met een strippenkaart in de metro reizen. Je MOET een ov-chipkaart hebben, anders kom je er niet in. Heb je geen OV-chipkaart, dan moet je een uurkaartje kopen voor dat kleine stukje met de metro. Een uurkaartje kost 2,60.. Twee keer 2,60 is 5,20=een boel geld voor 4 haltes met de metro.

Je kan op stations ook anonieme ov-chipkaarten kopen=kaarten waar je gewoon saldo op kan pleuren om mee te reizen. Een anonieme ov-chipkaart kost 3 eu op dit moment, wordt 7,50. Als je een anonieme ov-chipkaart koopt STAAT ER NOG GEEN SALDO OP, dat moet je er gelijk bij kopen. Reken dus een euro of 13 als je een anonieme ov-chipkaart met saldo koopt. Deze kaart blijft 5 jaar geldig en het saldo dat overblijft blijft gewoon op je kaart staan. Vanaf eind dit jaar kan je ook met een ov-chipkaart de trein in, dus dan kan je je saldo weer gebruiken (als het ov in jouw buurt het nu nog niet ondersteunt).

Like I said, ff headsup, beetje jammer als je naar a'dam komt en opeens voor dichte poortjes staat.

carry on... (lol)

6. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Wtf, gay shit yo.
    Mja, goed dat ik het alvast van te voren weet..

7. Marin

Marin Member

Hallo allen,

Afwachtend op tekken 6 ben ik steeds meer vf5 gaan spelen (PS3 versie dan) en ik zou ook graag eens een meeting bij willen wonen. Die Europese meeting in amsterdam is geloof ik nog vers in jullie achterhoofd, maar het hoeft dan ook niet meteen. Mochten jullie nog eens een meeting organiseren, please zeg het hier, dan kan ik kijken of ik kan komen [​IMG]

See ya!

8. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Geen zorgen. Deze thread is precies de plek waar alle meetings gepland en besproken worden dus je hoeft alleen maar deze thread geregeld in de gaten te houden.
    De Nederlandse VF community kan heel goed nieuwe enthousiastelingen gebruiken dus je bent sowieso van harte welkom.

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Yea boyyys, ik wil spelen! M'n ouders zijn op vakantie, huis is weer leeg, how bout saturday!?

Kijken of we het momentum kunnen behouden, iedereen was zo hyped (enigszins), dus let's set a date somewhere!

Als jullie geen zin hebben om te reizen ofzo, ik heb de auto hier, dus ik kan ook naar jullie komen als et moet.

10. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Fine with me...

-Yrvin-

11. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    weekenden zijn een no-go voor mij, sorry.

12. Sofiane

Sofiane Well-Known Member

PSN:
    sofiane-senshu
    XBL:
    Sofiane-senshu
    sorry, ik moet dan ook werken, dus ook een no go for me. Ik ben wel deze vrijdag vrij.

13. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    heb jij volgende week door de weeks ergens tijd sof?
    ik had het met yrv er al over dat ik graag de best to 5 systeem van de zweden wil overnemen omdat het je pushed om serieus te spelen ipv in een autopiloot modus te vallen en slechte gewoontes aan te leren. ik denk ook dat je op die manier minder op elkaar ingespeeld raakt en je elkaar meer kan verrassen en je aanpassingsvermogen hoger moet worden.
    om dat te doen moeten we de meeting volgens mij vf+sf4(of iets anders: tekken, kof, bb, fighters destiny) maken om toch gebruik te maken van de tijd. wat vinden jullie hiervan?
    ook met een oogje op tekken kan deze format volgens mij wel goed werken(tekken als hoofdgame, vf eromheen), we hebben allemaal 1000-en potten vf gespeeld en het gaat echt nog alleen maar om knopen doorhakken in iedereens z'n hoofden volgens mij.

14. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Bedoel je gewoon een set van best of 5 per meet en voor de rest gewoon een ander spel? Interessant! Ik ben het wel met je eens dat het alleen maar om knopen doorhakken gaat, we weten hoe alles moet, alleen nog niet waar je dingen precies moet gebruiken (gaat ook steeds beter).

Enige jammere is dat ik op dit moment nog niet echt een tweede game heb, maar misschien kunnen jullie me wat tekken leren ofzo.

Ik heb volgende week misschien tijd, maar dat hangt helemaal van m'n werkrooster+hoe heavy m'n opleiding gaat zijn af.

15. Seiko_Killa

Je zou ook meerdere best of five's kunnen spelen met elke keer een ander character. Dat heb ik best vaak met Twan gedaan. Meestal eindigden we daar de dag/meeting mee. En ik moet zeggen er hing vaak wel een soort van spanning in de lucht zo van nu zullen we eens echt laten zien wie de betere is. Moeten we gewoon doen dus en inderdaad wel meerdere games.

Hey Twan, wij zouden eigenlijk vrijdag naar Pascal toegaan. Maar Sofiane, zie ik, is dus vrij. Is het een optie om gewoon de hele zooi richting Amstertwan te sturen die dag? Ik weet niet of Sofiane eventueel naar Pascal in Utrecht wil komen en ik weet ook niet of Pascal wel 3 personen over de vloer kan/wil hebben. Daarom stel ik dit maar voor.

Wat denken de heren ervan?

-Yrvin-

16. Seiko_Killa

Ik weet niet of ik hier ook op mag reageren, maar ik heb 13 t/m 20 september vrij.

-Yrvin-

17. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    vrijdag bij mij is ook helemaal prima, lijkt me dat pascal dat ook prettiger zou vinden ipv z'n hele huis meteen vol.

ja, meerdere sessies is toch wel het antwoord.
    ik vind het ook wel een beter gevoel geven als de dag voorbij is, je kan voor jezelf veel beter doelen stellen en kijken of je die hebt gehaald en ook beter beoordelen hoe je gepresteerd hebt omdat je van elkaar weet waar je voor speelt. als we casual sessies speelden was ik soms wel 5 potten aan het experimenteren met 1 move, winnen of verliezen maakte me niet uit, dus als zo'n sessie uitliep op een grote verlies voor mij, deed dat er voor mij helemaal niets toe terwijl de ander misschien dacht: wo, die heb ik mooi geklaard. maar met zo'n sessie weet je wat je doel is en die van de ander en dan kan je daarop je vooruitgang of achteruitgang beoordelen.

lijkt me dat sf4 de andere game word voor vrijdag dan [​IMG]

18. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    I'm out voor vrijdag, geen tijd.

19. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    hoe zit het met je school/werk wouter?, vanaf nu ma t/m vrijdag bezet?

20. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik heb op zondag en maandag school, atm werk ik 40 uur per week, maar na deze week wordt dat 25/30, dus veel meer tijd dan, echter wil ik liever wel zo veel mogelijk oefenen, dus ik heb iets meer tijd nodig om dingen in te plannen dan het afgelopen jaar. Op woensdag en vrijdag kan ik nooit, want dan heb ik 's avonds schermen. In principe heb ik op zaterdag altijd tijd, jammergenoeg jij en sofiane niet :p.

BTW: In principe kan ik op maandag na 19.00 uur altijd ff langswippen voor wat games (mits et in a'dam is), omdat ik tot die tijd school heb. Dus als jullie op maandag meeten zijn er mogelijkheden, voor de rest weet ik het nog niet.

We zien het allemaal wel! Voor hetzelfde geld heb ik volgende maand weer een ander werkrooster waardoor ik op andere dagen wel weer tijd heb.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice