1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    al het dvd materiaal is ook op hd quality op yt te vinden, dus het is niet zo erg. volgende meet moeten we maar wat potjes spelen dan!

2. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    ik kreeg net een telefoontje van de yrvmeister, komen er nog mensen vrijdag?
    ik denk dat sof het geen probleem zal vinden, the more the merrier toch [​IMG]

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    I'll be there [​IMG]

Hoor dat Blazblue echt supermatchup afhankelijk is, maar ik wil het wel een keer proberen [​IMG] .

Moet ik de virtuaboxzsz meenemen?

4. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    pascal komt ook!
    dat is al 4 man, 2 setups, het is net als tijdens de gouden hoogtijdagen van vf nl!!!!
    nu nog de skills....

5. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Sorry sorry sorry Twan. Ik vind het altijd zo lullig als ik jou bel en na een minuutje valt de verbinding weg omdat mijn telefoonaccu niets kan hebben. Dit is echt al de 34e keer dat gebeurt bij onze gesprekken. En ik bevond mij niet eens in Leerbroek op dat moment!

Maar ik wilde dus ook wel vrijdag komen al gaat dat niet vroeg worden. Ik ben benieuwd naar de BB(bodybuilding?) skills van jou en Sofiane.

-Yrvin-

6. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Zullen we Street fighter 4 voortaan op de pc spelen? Ik ben in een uurtje spelen zo door Ryu's normal challenge gegaan. Ik ben op de 360 nooit verder weten te komen dan de 3de trial of zo.
    Keyboard > Pad&stick

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Fok street fighter 4

8. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Virtua fighter op pc dan? :p

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Als et R is hebben we een deal :p

BTW kan iemand nog vette PSX games aanraden? Heb nu Road Rash 3d, Oddworld, Unholy War... Ik ga nog wat RPG's downloaden, maar verder weet ik et nog niet echt..

Geen fighters, kan niet meer spelen zonder stick..

10. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

hehe

Suikoden 1&2 zijn PSX rpg's die ik zou kunnen aanraden. Ik ben hiermee Pascal alvast maar voor :p

11. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Niet-fighters en niet-rpg's? Niet helemaal mijn terrein maar in mijn hoofd verschijnen de namen van:

-Alundra
    -Puchi Carat
    -Klonoa
    -Lost Vikings 2 (psx versie heeft stemmen erbij: waardevolle toevoeging!)
    -De psx megaman delen mocht je de anniversary discs niet hebben voor ps2 dus megaman 8 en Megaman X3, 4, 5 en 6....nou ja...X5 is niet zo best.
    -Fear Effect 2 is tenslotte een spel dat totaal niet in mijn interesse-genre valt maar wat ik wel met plezier meerdere keren gespeeld heb. Het spel is bekend en berucht om de verkeerde redenen zodat weinig mensen weten wat het spel nog meer te bieden heeft en wat voor interessant verhaal er verteld wordt.

12. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

"-Lost Vikings 2 (psx versie heeft stemmen erbij: waardevolle toevoeging!)"
    Weet je, ik vond Lost vikings 1 leuker. Maar vikings 2 wordt opeens veel leuker als je het in co-op gaat spelen (en het draakje bij je team krijgt )

13. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Lost Vikings 1 of 2...maakt niet zoveel uit: allebei juweeltjes, maar deel 1 is alleen op de snes verschenen en hij vroeg naar psx spellen... [​IMG]

14. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

fixed.

15. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    legacy of kain: soul reaver, tomb raider 1&2, metal gear solid, fear effect 1&2, klonoa, resident evil 1&2&3, silent hill, crash bandicoot zijn alle 3 briljant, quake 2 is heel goed op ps1, gran turismo, ridge racer 4, micro machines v3, de lijst lijkt vrijwel oneindig voor ps1!

16. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Thanks allemaal! Ik zal eens kijken [​IMG]

17. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Nog ~5 weken voor Amsterdam! Ik zit vanaf Zaterdag weer in de woonboot, tot het weekend voor Amsterdam, dus als jullie nog willen spelen, let me know! [​IMG] .

Kijken of we deze keer wat beter een vuist kunnen maken [​IMG]

18. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Ik zat te denken, kunnen we niet wat regelen in dat ene weekend waarop we eerst naar Ake zouden gaan?

Verschillende mensen wilden wel komen dacht ik, dus waarom niet het hele zooitje verplaatsen naar de woonboot in Purmerend?

-Yrvin-

19. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    lol, dat kan, maar dan moeten we wel wachten tot volgend jaar... [​IMG]
    20-23 juli is al geweest :p .

Maareh, ja, in principe vind ik een weekend prima. Laat maar weten welk weekend, ik vind alles prima in principe.

20. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

De EU gathering schiet al op.
    Mijn stick is echt te brak om nog te gebruiken (A knop doet het 5% van de tijd niet). Dus ik neem maar niet de moeite om hem mee te nemen (niemand wilt dat ding toch gebruiken :p )
    Welke dag is het tournooitje geplanned, ben van plan die dag te komen dan.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice