1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Ik mik op de zaterdag want dan is de damesfinale die doorgaans een stuk minder interessant is. Op zondag verlaat ik mijn huis echt niet hoor! NO WAY! ^_^

2. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Mijn excuses heren. Ik zal jullie niet langer in spanning houden.

Natuurlijk ben ik komend weekend ook van de partij in Purmerend.

Zaterdag begin van de avond kom ik aan en ik blijf t/m een zondag.

-Yrvin-

P.S. Moet er nog een extra X-doos meegenomen worden?

3. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ah gezellig! Als je ruimte in je tas hebt voor een extra xbox, please! Ik heb wel een deken en matras en kussen enzo voor je, dus dat hoef je dan niet extra mee te slepen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Ik bestel dan denk ik nog maar geen SE stick /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

4. Seiko_Killa

Helemaal geweldig, Krye! Dat scheelt mij zeker een hoop gesleep.THX

Tot zaterdag dan...

-Yrvin-

5. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Haha no problem!

EDIT: LOL never mind, had hier gepost dat ik een TE had besteld, maar ze hadden hem toch niet op voorraad, terwijl dat daar wel stond. noobies, haha! Heb de order nu maar geannuleerd. Misschien maar het beste wat ik kon doen. Bestel ik nu maar een SE stick bij Bol, als ik m'n geld terug heb :p.

Zaterdag zijn jullie vanaf 12 uur welkom. Bel maar als je niet weet hoe je moet lopen, ik haal je wel op.

6. akebueno

akebueno Well-Known Member

Heren, er is iets tussen gekomen waardoor ik niet aanwezig zal zijn op zaterdag...misschien dat ik op zondag nog langskom.

ps. eindelijk heb ik mijn TE stick binnen na 3,5 maand!

7. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ah jammer man. Hopelijk tot zondag nog dan.

Gefeli met TE stick! Voor PS3 neem ik aan? Misschien kan je een dual mod doen ipv dat je een hele nieuwe stick voor 360 moet maken.

Yrvin: Laat die 360 maar zitten, vrij nutteloos eigenlijk met zo weinig mensen :p.

8. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ake: Kwam jij nog langs vandaag?

9. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Kleine meet geworden uiteindelijk, was wel gezellig /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Ben een beetje moe nu, dus ff beknopte shoutouts.

Chris: Nieuw bloed is nice. Je hebt nog een lange weg te gaan, though, haha. Oefenen op je combo's, oefenen op je basic game en meer ervaring opdoen. Dat is eigenlijk het enige wat ik op dit moment kan vertellen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif . Oja, switch naar stick. Ik dacht dat je had gezegd dat je al een stick had, maar dat je wilde wachten tot je VF doorhad. Tip: begin gelijk met stick. Stick heeft veel voordelen tov pad, maar het kost ff om eraan te wennen. Als je nu met pad blijft spelen wordt het steeds lastiger om de overstap te maken.

Ik hoop dat je blijft spelen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Pascal: Echt lang geleden dat ik tegen jou heb gespeeld! Was wel erg leuk, ik heb nu iets meer ervaring tegen Lion (nog lang niet genoeg, though), dus ik wist iets beter waar ik op moest letten. Ik merkte ook des te meer dat jij echt in flows speelt, steeds een serie moves achter elkaar met kleine aanpassingen. Ik zou als tip zeggen dat je daar een beetje mee op moet passen, want hoewel ze nu nog werken, kon ik wel zien dat er gigantische gaten inzaten. Ik reageerde er alleen niet goed op /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/frown.gif . Daarnaast nog even de opmerking dat je oki game echt hels is. Ik weet echt niet wat ik ertegen moet doen, hahaha. Ik ga aan m'n wakeup defense werken en Lion's opties daar doornemen.

Yrvin: Nice games. Je begon een beetje houterig, maar op zondag (vandaag) ging het al een stuk beter. Jouw oki game is ook zo pestirritant, ook echt geen idee hoe ik er goed tegen moet verdedigen. Met name met Wolf is dat echt lastig. Met Lei Fei moet ik ook zeggen dat je het op een goede manier basic houdt. Je gebruikt een paar moves die goed werken en gebruikt die ook heel goed. Vond het erg lastig om tegen te spelen (ook nice, die stancecancels naar throw). Enige tip die ik kan geven is misschien meer ETEG, voor de rest weet ik het niet zo goed /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif .

Ik was van mezelf wel blij dat ik goed aan het hitconfirmen was, het gaat nog niet 100%, maar dat zal nooit lukken, dus ik ben tevreden met de vooruitgang die ik heb geboekt. ETEG ging niet supergoed, ik moet zuiverder de richtingen indrukken, want ik mis nu vaak escapes die ik voor m'n gevoel wel invoer, duidelijk verbeterpuntje dus. Ook moet ik qua verdediging beter letten op welke moves ik voor abare gebruik tegen welke tegenstander. Ik gebruik nu vrijwel altijd 8k+g of 2p, terwijl Lau nog zoveel meer opties heeft (66p+k /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif ). Overall wel tevreden, maar nog genoeg werk te verrichten voor WCG :p , ik wil winnen /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif !

10. masterPasje

Och, laat die 66p+k maar zitten joh! Die gebruik je al vaak genoeg! Wat een K*** move is dat toch!! ^_-

Was weer leuk as usual. Jammer van de kleine opkomst en dat Yrvin dan ook nog eens pas om 8 uur kwam binnendruppelen, maar dat is nu eenmaal niet anders.
    Op het laatste stukje tegen Krye na, ben ik tevreden over mijn eigen prestaties. Het voelde allemaal goed en dat is het enige waar ik op let. Van de uitslag van die eerste sessie tegen Krye wordt ik niet vrolijk, maar ze gingen vrijwel allemaal over 5 rondes dus ik kan me troosten met de wetenschap dat ik dichterbij kom. (Zeker omdat ik alle potjes 2de player was)
    Ik denk dat ik het er nooit helemaal uit zal krijgen om in flows te spelen omdat ik die "rust" gewoon nodig heb. Even een paar automatismen om eventjes een paar seconden vooruit te kunnen denken...dat moet gewoon om niet helemaal gek te worden van al die high pressure. Ik kan moeilijk 4p+k+g blijven spammen om naar lucht te kunnen happen! [​IMG]

Chris, wees trots op jezelf! Zo'n allereerste meeting is hartstikke spannend omdat je gebrand bent om je normale niveau te laten zien ipv door wat voor reden dan ook er helemaal niets van te bakken. Je krijgt genoeg klappen binnen maar haalt daar nog te weinig damage uit omdat de juggles nog niet in je systeem zitten. Geen zorgen: komt vanzelf. Na een wallslam reageerde je wel automatisch met ppp2k dus je ruikt je kansen wel als ze er zijn.

Over Krye en Yrvin kan ik nooit iets zinnigs zeggen omdat ze zelf beter weten wat ze aan het doen zijn dan ik! ^^ Bij Wouter viel het me op dat je minder 46 throw tegen me gebruikte dan normaal...lekker voor mij want daar pak je me toch altijd wel mee. En hou eens op met die stomme delays bij kokei: laat me op z'n minst een beetje fatsoenlijk kunnen evaden, ok?
    Bij Yrvin viel me op dat...nou ja...what happened, man? moe/honger/dorst/last van nek/last van stoelen? Goed om te horen dat je je hebt kunnen hervinden op de zondag.

Graag tot de volgende keer!

11. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Pascal: Gebruikte minder 46throw omdat ik een beetje met de andere throws wilde experimenteren. Volgende keer doe ik em wel weer de hele tijd. Als je niet delayt in kokei kan je het net zo goed niet gebruiken :p . Reden dat ik Kokei k nooit delay is dat die bedoeld is om interrupts te pakken.

Volgende keer zal ik btw m'n best doen om de matches niet tot de laatste ronde te laten komen [​IMG] .

Wanneer weer een meet? M'n enthousiasme heeft een flinke duik naar beneden genomen sinds Sega twee keer op rij hoop op een R announcement heeft opgewekt en het twee keer de grond in heeft gestampt. Er is niks daadwerkelijk veranderd, maar het enthousiasme heeft dus wel een klap gehad. Zonder offline play gaat dat ook niet terugkomen, dus laten we wat gaan doen. Twan zei dat ie het voorlopig minder druk had, dus how bout some time next week?

12. Seiko_Killa

Volgende week kan ik in principe niet doordeweeks, maar de week daarna heb ik alle tijd van de wereld. Vakantione!

-Yrvin-

13. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    moet jij maar een dag kiezen wouter. als het niet donderdag is wou pascal misschien ook.

14. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Oh lol, blijkbaar is m'n post stiekem niet doorgekomen ofzo.

Iig:

Deze week: dinsdag, donderdag, zaterdag of zondag.

Volgende week*: dinsdag, donderdag, zaterdag of zondag.

*Onder voorbehoud. Ik heb tegen die tijd hopelijk weer een baan, dus dan kan ik misschien toch niet op bepaalde dagen.

BTW, ik heb m'n DJAM toelatingsexamen gehaald, over een jaartje toeter ik het deuntje uit Brad's stage!

15. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    congrats!!
    dinsdag komt mij goed uit, wat jij pascal?
    doen we het zoals vanouds bij mij?

16. Seiko_Killa

Je stick problemen zijn verleden tijd, Twan?

If so...good news!

-Yrvin-

17. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    jaja heb nu die grote madcatz stick binnen

18. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Oh wauw, hoe is die? Van bol.com gekregen?

Ik wil em ook :X, maar ik heb er voorlopig geen geld voor, haha.

19. masterPasje

Sorry guys. Morgen ben ik er niet. Ik heb niet echt een serieus geldig excuus afgezien van het tennis, maar mijn hoofd staat nog niet helemaal naar VF zo vlak na die SF-explosie. Bovendien heb ik eerder vandaag mijn duim weer eens kapotgespeeld. (klote charge-chars!)
    Volgende 2 weken haak ik ook af vanwege Wimbledon dus dat kan ik nu al melden. Don't worry: na Wimbledon is het weer even gedaan met live-tennis en zal ik weer van de partij zijn.

20. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    SF-explosie?

Rustig aan met je duim!

Wimbledon is voor Federer! Ik hoop dat ie nu niks meer heeft dat hem mentaal blokkeert, zodat ie vanaf nu weer constant z'n beste tennis kan laten zien!

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice