1. Hey Guest, looking for Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown content? Rest assured that the game is identical to Virtua Fighter 5: Final Showdown so all current resources on here such as Command Lists with frame data, Combo Lists and the Wiki still apply. However, you can expect some VF5US specific changes to come soon!
    Dismiss Notice

VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Begon ook vorig jaar maart echt serieus VF te spelen, ook voor mij een beetje jubileum dus.. /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/laugh.gif

2. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Hey, zoals ik al zei op de laatste meet. Ik betaal met alle liefte mee aan wat benzine als dat een hoop gekloot met de trein bespaard.

We speelde toen VF4evo (althans, deden een poging toe. ik was toen nog meer noob dan ik nu ben :p ). Is dat alweer 3 jaar geleden? wow. Feels like yesterday :p

3. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    wo, ben jij op mijn stekkie in utrecht geweest maurits? ik wist niet dat ik zoveel mensen over de vloer had daar, haha, nice!

wogus en foesterd(speelt hij nog? nee toch?) ken ik wel Marin, daar heb ik beide wel veel tegen gespeeld. Ik zit niet op tekkenzone, die bestond toen ik speeldenog niet en ik zit nu niet in de scene genoeg om er lid van te worden. TZ check ik wel regelmatig maar houd meer de engelse scene & game changes bij.

REFRESH
    vertrek vliegtuig eindhoven: op donderdag 26 maart 14:00
    vliegtuig terug naar huis v stockholm: op maandag 30 maart 14:05

4. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Ach ja. De tijd dat Twan alleen nog met Pai speelde en ik nog makkelijk 20 keer achter elkaar kon winnen van hem...hmmm...die tijd mis ik eigenlijk wel.^^

5. Marin

Marin Member

Ja, Wang en Jack opgegeven voor Nina en Paul. Maar goed, Tekken praat bewaar ik maar voor de tekkensites.

Mag ik vragen in welke regio de meeste VF meetings gehouden worden? Ik vermoed Amsterdam, of iig Noord-Holland... En hebben jullie nog iets van beeldmateriaal van jullie zelf op internet staan? Ben ik wel geinteresseerd naar.

6. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    http://www.youtube.com/user/KryeMeARiver

Tijdje geleden dat ik voor het laatst geupload heb, maar we gaan over 1.5 week naar Stockholm, dus daar ga ik weer een hoop nieuwe vids maken /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

Meeste meets worden idd in A'dam gehouden. En voor de rest worden eigenlijk alle meets op een strook gehouden die van Amsterdam naar Apeldoorn loopt, nooit eronder of erboven, omdat daar gewoon niemand woont (behalve jij nu).

7. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Oke dan! Dit zie ik wel zitten. Wie komt er nog meer? Twan wilde in ieder geval komen. Wouter vast ook. More volunteers for weekendje Harderwijk?

Laatste oefening voor Zweden mensen. Take it seriously.

-Yrvin-

8. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    donderdag ook bij mij wie er zin heeft!

Een na Laatste oefening voor Zweden mensen. Take it seriously.

9. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Nee en nee helaas voor mij bij beide meetings. Donderdag is nooit een optie zoals jullie weten en dat weekend ben ik ook weer volgepland.
    Mij zien jullie weer na Stockholm.

10. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Dinsdag 24 zijn jullie bij mij welkom. Als jullie beetje vroeg komen dan kunnen we er nog wel een aardig dag van maken.

Donderdag ben ik van de partij Twan.
    Zondag 22ste wil ik ook wel, ik weet alleen niet hoe ik bij Ake moet komen met de trein. Ben altijd met Vortigar mee gereden.

11. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    cool! dinsdag kan ik helaas niet /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smirk.gif woensdag is m'n enige dag vrij volgende week voor de reis.

12. Seiko_Killa

Schema voor komende week...

Donderdag 19 maart: Amsterdam bij Twan

Zondag 22 maart: Harderwijk bij Ake

Dinsdag 24 maart: Apeldoorn bij Christiaan

Ik heb maandag 23 maart t/m maandag 30 maart vrij van werk dus ik kan ook naar Apeldoorn. Joepie!

-Yrvin-

13. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Morgen ben ik erbij bij Twan, zondag ook mits ik de auto mag lenen van m´n ouders (50/50 kans) en dinsdag in principe ook wel, maar dat hangt van een paar dingetjes af nog.

I like the enthousiasm!

14. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    netjes gespeeld vandaag mensen.

seiko: word eens wat minder door die wakeup kicks geraakt!
    vieze shit met die bt stance van lei, ik het niets stabiels er tegen te doen. nog wat ideeen die wil ik zondag proberen. nice!

15. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Had ff VF overload vandaag, kon er niet in komen. Was wel gezellig, dus all is well /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif !

Je Wolf was on point vandaag Yrvin, props /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/smile.gif

16. Seiko_Killa

Zeker te weten leuk dagje gehad vandaag. Kort maar vermakelijk. Netjes gespeeld door beide heren die hierboven mij gepost hebben.

Twan: Je gaat echt met elke meeting steeds beter verdedigen en hebt veel sneller patronen door nu. Waarom heeft Jay-Kei zijn mond opengedaan? Aargh! Je was echt heel goed bezig tegen Lei-Fei. Dit resulteerde wel in heel veel 33P+G's van mij kant, maar dat maakt niet uit.
    Oja, ik haat 2K+G echt met hart en ziel. Je staat in de min, maar ik weet nooit wat je nu precies er na gaat doen. Keep it up.

Wouter: Eerst had ik een hekel aan 3K en 2K+G, nu staat 42P+G bovenaan. Gevolgd door 66P+K natuurlijk. Keep using that shit. Ik sta soms met verbazing te kijken hoe gemakkelijk en snel je door de arena beweegt. Dat moet ik met Wolf mij ook eigen maken. Lau was zeer solide als altijd.

Christiaan: Vaarwel...

Tot gauw!

-Yrvin-

17. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
  18. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    zondag gaat door he ake?

19. akebueno

akebueno Well-Known Member

yep! zondag gaat door. jullie kunnen vanaf 12:00 binnen droppen. zaterdag gaat helaas niet lukken, omdat ik vergeten was dat ik mee zou gaan naar Watchmen...

20. Seiko_Killa

Moeten er extra 360's meegenomen worden of PS3 to PS2 convertors?

-Yrvin-

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice