VF in Belgium and The Netherlands

Discussion in 'Local Scene' started by Ogi, Mar 23, 2007.

1. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

Do it

2. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Zolang ik niet op de grond hoef te slapen, ga ik met alles akkoord.

-Yrvin-

3. Vortigar

Vortigar Well-Known Member

Ack, bugger!

Ah well, 2 X 3 is fine with me.
    We're not planning on hanging around the place long, right?

4. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Ik niet iig, zal ze vanavond boeken /forums/images/%%GRAEMLIN_URL%%/thumbs_up.gif

5. NGKrush

NGKrush Well-Known Member

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    dudes, we moeten wel weer een meeting plannen!
    na de 20ste krijg ik mn nieuwe stick en ben ik back in action. natuurlijk ga ik even flink wat tijd in sf4 steken, maar dat wil niets zeggen dat vf5 moet inkakken, helemaal niet met de wcg en stockholm niet al te ver weg.
    ik dacht misschien kunnen we een grote meeting inplannen voor na deze datum, misschien zelfs een weekend ervan maken ofzo?
    als het over een weekend zou gaan kan 21/22 feb, 28/1 feb+mrt anders 7/8 maart (en dan is het nog maar 21/2 week tot stockholm!!)

laat ff weten of een datum hiervan lukt, als het makkelijker is om bij iemand anders te hosten, allemaal prima, ik neem de xbox wel mee, er moet gewoon weer wat olie tussen de tandwielen van vf!!

6. Vortigar

I vote for feb 22/23.

In all the other weekends I'd have to skip a day.
    Yep, March is almost booked solid.

7. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

^Hé, daar is de King avatar weer...good! die is ook veel leuker.

Zoals gebruikelijk heb ik weinig voorkeuren. Ik merk het wel. Ook zoals gebruikelijk wordt het bij mij dan slechts één dag.
    Don't worry about mijn niveau: ik krijg Yrvin iedere week over de vloer en die houdt me wel scherp.

8. akebueno

akebueno Well-Known Member

ik heb ook nog geen plannen staan, maar liever niet op 21/22 feb.

9. Seiko_Killa

Seiko_Killa Well-Known Member

Het weekend van 28 februari / 1 maart komt mij niet goed uit. De rest van de data wel.

-Yrvin-

10. masterPasje

masterPasje Well-Known Member

Spoon-sama en ik zullen er idd dinsdag ook zijn.

11. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    21/22-yrv, vort, twan
    28/1 -ake
    7/8 -ake,yrv, twan
    14/15-ake,yrv, twan

kunnen anderen ook wat data geven, dan kunnen we makkelijker een datum kiezen want nu is het vrijwel gelijk. ik denk zelf dat 7/8 het laatste is dat we echt moeten afspreken omdat er dan nog een goeie meeting tussen dat weekend en de reis geplanned kan worden. is wel nodig om weer helemaal op en top te spelen denk ik.

cool pascal & chris! dan zijn we al met z'n 5-en dinsdag. looking forward to it!

12. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    Net na 2.5 dag SF4 weer ff VF5 gespeeld, nog niet roestig gelukkig!

Ik kan in principe elk weekend, nog geen echte plannen :).

Wie van hier gaat ook SF4 spelen?

13. Sp00n

Sp00n Well-Known Member

volgens wikipedia is SF4 pas de 20ste uit in nederland (lol @ wiki being a reliable source of info). Ik wil het zeker proberen te spelen. geen idee of ik het leuk ga vinden though

Ik kan op al die datums die je hebt staan Twan.
    Verder nog ff een reminder dat me ouders vanaf 16 maart het huis uit zijn. Weet op het moment niet helemaal precies welke van die dagen ik helemaal alleen thuis ben (kwestie van me broer ook nog het huis uit krijgen). maar we kunnen dan ongetwijfeld nog een meet bij mij thuis doen voordat we vertrekken naar het koude noorden.

14. Vortigar

7/8 is nu ook vrijgekomen voor mij, dat is dus een go denk ik?

20ste is inderdaad sf4's officiele release. Krye had dus blijkbaar mazzel met een winkel die streetdate heeft gebroken of heeft em geimporteerd?

Ik heb met twee vrienden van me een SF4 mini-meetje vrijdagavond. Best wel knaken dat we al die characters eerst moeten gaan unlocken maar dat kunnen we dan als een 'pass-the-controller' training doen voordat we elkaar te lijf gaan of zo.

15. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    zullen we het gewoon 7/8 maart doen? iedereen kan dan behalve maurits maar 1 dag.. weet niet hoe we het anders het beste kunnen doen, en als we nog iets bij spoon kunnen regelen dan heeft hij ook nog de extra mogelijkheid om te oefenen.

16. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    hij=vortigar natuurlijk.

17. Vortigar

Ik bedoelde in mijn vorige post dat ik op 7 en 8 mrt nu ook kan...

Dus ja, dan dus.

18. Krye

Krye French Star Player

PSN:
    KryeMeARiver
    XBL:
    Krye NL
    7+8 maart it is...bij Twan dan? of?

19. NGKrush

PSN:
    de_kroet
    XBL:
    de kroet
    nice, dat is bij mij dan!
    slaapplaats genoeg, alleen heb ik maar 1 extra matras en 2 dekbedden, misschien kan ik nog een 2 persoons luchtbed regelen.

20. Vortigar

Ik pluk in ieder geval een eigen luchtbed en slaapzak mee.

Lijkt erop dat heel Nederland streetdate breekt met SF4. Nedgame (let op Spoon) heeft hem op de site gezet als verkrijgbaar, ga vanmiddag wat vroeger naar huis van werk om hem mee te prikken.

Hmmm, vanavond popkoor, morgenavond DnD, overmorgenavond musical vereniging, vrijdagavond SF4 mini-meet... Wordt leuk om er nog een uurtje practice in te krijgen voor die tijd.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice