Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tarkista onko se maaheitto d+P+G vai d/f+P+G.

Tuo item-quest order 8.arcadessa on hauska, voita 20 matsia putkeen! Eikä huijatakaan voi... No ehkä se siitä jonain päivänä. Mä en oo jaksanut päästä edes alkuun arcadeitemien metsästyksessä... montako tuntia sulla meni siihen? JA miten muuten on edes mahdollista rikkoa 8 seinää yhdessä erässä?

Harjoittelussa mä sain tänään yhden kerran E-4TE:n tehtyä, välillä tuntuu siltä että E-TTE lähtee suht helpostikin. Sitten seuraavana aamuna huomaan että oon taas täysi käsi. /versus/images/graemlins/mad.gif On toi VF4 kyllä vaikea peli.

SItten staggerista mä huomasin, että hyvin tuntuu toimivan se, että vasta joystick-kuvan ilmestyessä nopeasti painaa guardin pohjaan ja tekee nopeat nytkytykset tikulla ja muilla napeilla. Tosiaan vaan jotain 4 tikkuliikettä. Niinku Silloin stagger recovery toimii mulla. Jos aloittaa liian aikaisin homma menee reisille.

Seuraavaksi lähden Pexin luo tästä vähän treenailemaan.

- ManjiMaru

2. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Tarkista onko se maaheitto d+P+G vai d/f+P+G.

[/ QUOTE ]

juujuu, mut jokatapauksessa sen pitäisi olla 50/50, enkä muista ikinä karanneeni juuri tuosta Gohin tilanteesta..
    huomasin muuten tossa yhtenä päivänä, että kone tekee paljon semi-taattuja pieniä down attackeja.. esim Sarah tekee varsin monen heiton jälkeen down attackin, ja nämä ehtii hyvin reversoimaan.. /versus/images/graemlins/grin.gif väistämisestä en tiedä..

[ QUOTE ]

Tuo item-quest order 8.arcadessa on hauska, voita 20 matsia putkeen! Eikä huijatakaan voi... No ehkä se siitä jonain päivänä. Mä en oo jaksanut päästä edes alkuun arcadeitemien metsästyksessä... montako tuntia sulla meni siihen? JA miten muuten on edes mahdollista rikkoa 8 seinää yhdessä erässä?

[/ QUOTE ]
    jesh, toi on tosi hankala quest.. oon voittanut parhaimmillaan kai 12 putkeen, ja sillonkaan mulla ei ollut sitä questia päällä. pitäisi kokeilla jossain välissä mutta mulla on myös se toinen itemquesti jäljellä, jossa pitäisi voittaa excellenttejä championeja vastaan.. se tuntuu helpommalta kun oon niitä saanut jo aikaisemminkin tehtyä.

arcadessa menee helposti pitkään. Akiralla mulla kävi hyvä tuuri ja sain koko roskan tehtyä reilussa puolessa tunnissa, mutta Aoilla meni yhteensä varmaan neljä.. muilla en oo jaksanut edes yrittää.
    Ne seinät on 2 per erä, eli yhen erän matseilla rikot vaan kaksi seinää.. muutenkin hyvä pelata yhellä erällä, koska siinä excellent tehtävässä pitää voittaa kaikki erät excellenteillä.. yksi on helpompi kuin kolme.

[ QUOTE ]

Harjoittelussa mä sain tänään yhden kerran E-4TE:n tehtyä, välillä tuntuu siltä että E-TTE lähtee suht helpostikin. Sitten seuraavana aamuna huomaan että oon taas täysi käsi. /versus/images/graemlins/mad.gif On toi VF4 kyllä vaikea peli.

[/ QUOTE ]

jesh, tommosta se on.. itselleni kaikkein vaikein noissa challengeissa on se perusheitto, kaikki suunnalliset kyllä lähtee helposti. se on muuten helpompi se Evaden kanssa tehtävä, sillon kun se evade onnistuu siinä tuntuu olevan paljon enemmän aikaa syöttää TEt.
    Akiralla on jäljellä enää viimeiset 2 Guard Challengea, Aoilla kaikki on tehty jo aikoja sitten.. toi vaan toi toiseksi viimenen torjuntatehtävä ei ollutkaan ihan niin helppo kun mitä luulin/ muistelin..

[ QUOTE ]

SItten staggerista mä huomasin, että hyvin tuntuu toimivan se, että vasta joystick-kuvan ilmestyessä nopeasti painaa guardin pohjaan ja tekee nopeat nytkytykset tikulla ja muilla napeilla. Tosiaan vaan jotain 4 tikkuliikettä. Niinku Silloin stagger recovery toimii mulla. Jos aloittaa liian aikaisin homma menee reisille.

[/ QUOTE ]

jesh, näinhän se on, siinä on se ikkuna, missä pitää rämpyttää... välillä tosiaan tuntuu selviävän helposti ja välillä ei pääse millään irti (esim vanessan kuristukset)
    sit pitää vaan muistaa, ettei paina viimeiseksi alaspäin, ettei yritä torjua kyykyssä..

3. gazza

gazza Well-Known Member

OK, tilannekatsaus:
    Aoi, Sentinel, 837 voittoa, 90 esinettä (mukaanlukien leffat yms).
    Championeista ainoastaan BlackWidow on enää voittamatta, WMAC2 paras sijoitus 3. (hävisin DemonKittylle, mutta voitin 4 championia turnauksessa).

4. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    /versus/images/graemlins/smirk.gifTere jälleen! Nyt kone sitten näyttää kiinankieltä eikä mistään saa täysin selkoa (eikä modea pois, dammit!). Keskustelu on näköjään siirtyny tuonne Konsolifin.netiin päin, joten sieltä kuuluu kunhan saan tunnukset toimimaan. Oletteko muuten hoidelleet jo kaikki tactics advicet Akiralla? Ei oikein pädi taivu sellaisiin ihmetekoihin... Muuten olisko vinkkiä Akiralle näin yleisesti? /versus/images/graemlins/crazy.gif /versus/images/graemlins/crazy.gif /versus/images/graemlins/crazy.gif

5. gazza

gazza Well-Known Member

Mulla menee Näytä-> koodaus -> länsieurooppalainen (iso).. kyllä sen pitäsi toimia.

mutta joo, oon tehnyt Akiralla tactics advicen, tikulla tosin.. eipä ole edes tullut mieleen kokeilla padilla, uskon kyllä että se on vaikeampaa. sanoin konsolifinissä joskus aikoja sitten että tarvitsen padilla polven riittävällä varmuudella tekemiseen molemmat etusormet.. pitää varmaan edelleen paikkansa.

tänään muuten tein loput Lionin Tactics Advice- kombot, eli nyt olen ne tehnyt jokaisella hahmolla.

Noi Akira vinkit on varmaan enemmän Manjin heiniä.. /versus/images/graemlins/grin.gif

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tjaah, kuinka yleisesti?

Eka ajatus joka mulle tuli mieleen oli että hanki tikku. Padilla Akiran pelaaminen ei kyllä onnistu minulta.

Autan mielelläni kun tiedän miten. Noin yleisesti, en tiedä mitä sana tarkoittaa. Akira tekee lämää lähinnä ilmacomboista ja heitoista. Siihen pitää siis pyrkiä. Ongelma on se, että Akiralla ei ole liikkeitä joita voi vain heitellä vastustajan suuntaan murehtimatta seurauksista.

Kun sinulla on etu, käytä heittoja ja kyynärpäätä DE ([6],[6]+[P]) ja SDE ([6],[6],[6]+[P]). Niinkuin Hiron postissa tuolla hahmofoorumissa sanotaan. Kyynärpää on Akiralle tärkeä, ja se kannattaa harjoitella niin että se lähtee hyvin.

Jos tietokone väistelee kyynärpäitä, juokse ja heitä.

Pari muuta käytännöllistä liikettä on
    [3]+[P]+[K]+[G]
    ja
    [4], [6]+[P]+[K]+[G], päällehyppy

Millä tasolla sun liikehallintasi on?
    Eli mitä liikkeitä/comboja pystyt/et pysty tekemään?
    Onko noi lyhenteet tuttuja?
    Kielitaito? Saatko selvän engl. faqeista?

Minä en just muista mitä tactics advicessa oli muuta kuin että oon sen tehnyt. Ne combot on varmaan "kivoja" ilman tikkua ja hauskoja jopa tikun kanssa (lue: pirullisia). Itse tappelin sen horjutusheitto, [2],[6]+[P], double palmin kanssa pitkään ja hartaasti.

Jos tästä paljonkin enemmän kertoo, niin se menisi jo oppaan tekemiseksi. Haluaisitteko että tekisin Akira-oppaan suomen kielellä?

Katson kun pääsen kotiin asti josko kirjoittaisin vähän enemmän Akirastrategiaa.

- ManjiMaru

7. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Jos tästä paljonkin enemmän kertoo, niin se menisi jo oppaan tekemiseksi. Haluaisitteko että tekisin Akira-oppaan suomen kielellä?

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Tottakai, jos vaan jaksat.. /versus/images/graemlins/grin.gif Mä voi auttaa sen verran mitä pystyn, ainakin testailla tavaraa harjotusmoodissa tms.. Akiralla pelaamisessa mulla on suurin ongelma juuri siinä, etten useinkaan tiedä mitä minun pitäisi tehdä joissain tilanteissa. Ton hiron postin oon kyllä lukenut moneen kertaan, ja oon sen kyllä tulostanutkin, mutten vielä oikein ole oppinut käyttämään tätä tietoa hyväkseni.
    Pitäisi pelata Akiralla enemmän ihmisiä vastaan, mutta tässä alkuvaiheessa se tuntuu niin hankalalta, enkä pärjää oikeestaan ollenkaan..

[3][3][P],[P],[3][3][P],[3][3][4][6][P] (tyttöjä vastaan MC:llä, tokan Yohon voi korvata polvella, vaurio on sama mutta tyylipisteitä tulee enemmän.. /versus/images/graemlins/cool.gif) EDIT: korjataan sen verran, että tuo toimii ainoastaan Aoia ja Paita vastaan.

8. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Akira on itse asiassa parhaimmillaan ihmisiä vastaan. SPoD on helppo saada läpi verraten tietokoneeseen. Pitää myös muistaa ne tappocombot...

9. gazza

gazza Well-Known Member

Mulla on tosta SPoDista vähän sellanen käsitys, että se on niin hidas ja palautuminen niin huono, että ainoat käyttötarkoitukset on failatut evadet ja TR:stä rankaiseminen, ja tietysti Inashin jälkeen.. Onhan se tietysti kiva tehdä välillä helpot 67 pistettä, mutta ei siihen kannata koko peliään perustaa..
    EDIT: lisätään tähän vielä seinästaggerit, esim sivupotkun jälkeen.

Komboista sen verran, että yritän yleensä aina aloittaa ns. "isot kombot" polvella. Siinä on aina riski, että sun kombostartteris torjutaan, ja polvessa on se hyvä puoli, että siitä voi rankaista vaan heitolla.. floatin korkeus on melkein sama kuin Yohosta, ja vaurio on täsmälleen sama.

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Oho? lisää uusia kasvoja...

Ihmisen voi laittaa syömään melkein mitä tahansa, tai sitten ei. Päinvastoin kuin monet VFDC:ssä kirjoittelevat tyypit, minä en tyrmää ajatusta ns, hitaiden ja tyhmien liikkeiden käytöstä. Virtua fighter on puhtaasti ajoituksesta kiinni, ja ihmisen voi jujuttaa niin sekaisin että mikä vain menee läpi. (Tai sitten sun vastustajasi on vain n00b...). Esim. vaikken ole kovin kummoinen tekkenissä, niin pistin kyllä monet ns. ekspertit pelikaaneissa syömään Mishimoitten thunder god fistiä, vaikka se on NIIN hidas liike. Sitten ne potki itteään päähän että "mitä mä menin nyt ton syömään" ja sitten mä tein sen uudestaan .. /versus/images/graemlins/grin.gif

SPod on sinänsä ihan okei liike, ja jos liike on riittävän hidas palautumaan ollakseen elbow-counterable niin sen jälkeen on ihan sama miten hidas se on. Tästä näkökulmasta se ei ole sen huonompi palautumaan kuin yoho tai ShRm.

SPoD:in paras käyttötarkoitus on heittää se silloin kun luulee vastustajan yrittävän heittää sinua tai jos vastustaja juoksee sua kohti heitto mielessään. SPoD:in hidas execution on omiaan ensin pilaamaan heiton (ja jää vähän väliäkin) ja sitten iskemään counterina. ( Gazza: counterina se muuten tekee 76 pts. ihan okei lämät)

En itse tällä hetkellä käytä SPoD:ia mutta tarkoitukseni on ottaa se repertuaariin.

Edit: korjataan sen verran että Yoho ja ShRm on vaan punch-counterableja niin että eroa kyllä itse asiassa on. Ei tuo silti ole syy olla käyttämättä SPodia..

Lisäksi jos nappaat SPodilla kyykistelijän, niin lämää tulle kait enemmän kuin muuten matalasta floatista joka lähtee esim. yohosta?

- ManjiMaru

11. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Joo, noi seinästaggerit ja SPoD jäi multa edellisessä postissa mainitsematta.

Vai että polvea? No onnea matkaan... Onhan se hyvä ajatus. Akiran polven onnistuminen on ihan käytössä olevista napeista kiinni. Silloin kun mä sain joystickin Jupsilta niin polvi lähti todella helposti, sitten meni viikko ja ääni muuttui kellossa... Mä oon paha rassaamaan tikkuja...

Yoho:ssa ja ShRm:ssä on kylläkin se hyvä puoli että niihin saa integroitua crouch dashin huomattavasti helpommin, mikä useammin kuin usein pitääkin tehdä kun etäisyys ei ole sopiva. ShRm:ään sopii myös CD taaksepäin mind you....

Meikäläisen yksi ase on onnistunut väistö - canceloidaan crouchdashiin - ShRm counterina - kiva floatti. Se on vähän vaikea tehdä polvella.

Tämä EI siis tarkoita että minä olisin jotenkin polven käyttöä vastaan, ajatuksenani on pyrkiä käyttämään sitä sopivissa tilaisuuksissa ehkä kerran viidestä tapauksesta. Muulloin riittää ShRm tai Yoho.

Mitä tulee tuohon Akira oppaaseen, niin mulla on nimenomaan paljonkin ajatuksia siitä mikä liike sopii mihinkin tilanteeseen ja miten yleensä luoda edullisia tilanteita. Noi combolistat, liikeanalyysit, niitä on maailma pullollaan. Toisaalta luulen että mun ajatukset tulisi kuulostamaan kerettiläisiltä joidenkin VFDC-tyyppien korvissa. Onneks ne ei osaa suomea...

- ManjiMaru

12. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

SPod on sinänsä ihan okei liike, ja jos liike on riittävän hidas palautumaan ollakseen elbow-counterable niin sen jälkeen on ihan sama miten hidas se on. Tästä näkökulmasta se ei ole sen huonompi palautumaan kuin yoho tai ShRm.

[/ QUOTE ]

jesh. elbow counterable.. 15 freimiä tuntuu pitkältä ajalta, varsinkin kun Akira voi tehdä vapaan StPm- kombon.
    Yoho on -12 ja ShRm -13, eli kummatkin voi kontrata vain erilaisilla lyönneillä, ei esim kyynärpäällä... toi on jo merkittävä ero.

[ QUOTE ]

( Gazza: counterina se muuten tekee 76 pts. ihan okei lämät)

[/ QUOTE ]

tiedän kyllä... /versus/images/graemlins/grin.gif mutta en näe SPoDia kovin tarpeellisena. itse käytän sitä ainoastaan wall-staggereissa ja hyvin harvoin TR-ansana. 67/76 pistettä tuntuu pahalta, kun tietää, että jos arvaa väärin vastustaja saa melkein samanverran varmasti aikaiseksi..

pelaan itse Akiralla lähinnä konetta vastaan tässä vaiheessa, ja oma pelini on kyllä niin tylsää, ns varman päälle pelaamista.. mutta siinä Akira on hyvä.. Polvi, SDE, DE, LBF, Crumbling Hand, SgPm+DE, StPm ja reversaalit..
    oikeestaan mun Aoi-pelini on samanlaista konetta vastaan, en tee mitään isoja liikkeitä, eli pieni riski+ pieni reward.. omasta kokemuksesta väitän, että ns "fancy stuff" toimii vain ihmisiä vastaan.

13. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ärgs. Tiesin että sä huomautat, mutta ehdit huomauttaa sillä välin kun mä korjasin postiani. Yoho ja ShRm on tosiaankin PUNCH-counterableja. NYT asia on selvitetty. KIITOS.

Fancy stuff on tarkoitettu ihmisiä vastaan naturally, mutta siihenhän tietsikkaa vastaan pelaaminen tähtääkin vai mitä? Thr on esim 'tunnettu' siitä arcadeissa että ensin se vaikka pieksee mut 7-0 ja kun mä pidän taukoa se menee ja häviää ekalle CPU-vastustajalle.

- ManjiMaru

14. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Ärgs. Tiesin että sä huomautat, mutta ehdit huomauttaa sillä välin kun mä korjasin postiani. Yoho ja ShRm on tosiaankin PUNCH-counterableja. NYT asia on selvitetty. KIITOS.

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

joo, mä kyttään sun tekemisiäs täällä kokoajan.. /versus/images/graemlins/grin.gif

tää sun fancy stuff kommenttisi tarkottanee, että vaikka mä tiedän että esim G-cancelit eivät konetta vastaan toimi, mun pitäisi silti tehdä niitä, että totun niiden tekemiseen ja näin pärjään paremmin ihimisiä vastaan. oonko aivan väärässä? nojoo, tää kyllä pitää jokatapauksessa paikkansa, ja kyllä mä niitä yritän käyttää ja aina sillon tällön onnistun koneenkin niillä "yllättämään". Voin kyllä olla aivan satavarma, että jos se toimii konetta vastaan, toimii se myös ihmisten kanssa pelattaessa.

välillä tuntuu varsin turhauttavalta jos AI-Akira läväyttää mut Yoholla ulos G-cancelista, tai päättää heittää.. mutta toimiihan tämä toisinkin päin, olen monta kertaa rankaissut AI-Aoia samoista jutuista..

Näinhän se on että kokoajan tulee mietittyä minkä takia jokin tietty asia ei toimi, ja miten sen saisi toimimaan paremmin.. tämä pitää mielenkiintoa yllä yksinäänkin pelattaessa..

15. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Fancy stuff on tarkoitettu ihmisiä vastaan naturally, mutta siihenhän tietsikkaa vastaan pelaaminen tähtääkin vai mitä? Thr on esim 'tunnettu' siitä arcadeissa että ensin se vaikka pieksee mut 7-0 ja kun mä pidän taukoa se menee ja häviää ekalle CPU-vastustajalle.

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

No tuskin nyt sentään ensimmäiselle...ehkä toiselle... /versus/images/graemlins/smirk.gif

"Kikkailu" ja vastustajan jujuttaminenhan on yksi pelin suurin suola. Itse ainakin saan siitä enemmän irti, kuin "virkamies"-pelaamisesta (VF3 ja Thiagon Jacky tulee jostain kumman syystä mieleen). Ja vielä esimerkki Fancy stuffista mitä tuli VF3 aikoihin harrastettua, jos vastustajana oli joku jolla ei ole omaa alaheittoa (miksei toimisi VF4:ssakin):
    Aoille tulee "varma" alaheiton paikka -> Vastustaja aikoo tietenkin karata Aoin alaheitosta -> teenkin Aoi:lla low punch reversalin -> koska en teekään alaheittoa, vastustajan heitosta karkaamisen tilalla tuleekin low punch -> ja ai sitä "mitä helvettiä" ilmettä vastustajan kasvoilla...

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No se on kyllä sanottava että Akiran K-cancelilla ei ole tarkoituskaan jujuttaa ketään. Sehän on niin nopea että vastustaja todennäköisesti ei edes huomaa sitä. Mä käytän sitä ehkä showoff-tarkoituksiin niin että mun Akirani näyttää liikkuvan siististi replayssä /versus/images/graemlins/cool.gif

Ainoat cancelit joilla oikeasti tekee jotain on Aoilla, ja niilläkin tosiaan vain ihmistä vastaan. HRMh. Sarahin f+P+K, P, K-cancel on myös kyllä kätsy.

Mitäköhän muuta toi fancy stuff sitten tarkoittaa... Esimerkiksi low rising attackin yli hyppäämistä? Se toimii kyllä tietokonetta vastaan. Mulla on yksi replay jossa mä teen sen kolmesti peräkkäin..

Konsolifinissä on jotain mätää, mun GPRS on kaatunut jo kolmesti kun mä oon yrittänyt postata sinne. Toivottavasti SOBIG.F ei ole iskemässä niitten palvelimeen....

- ManjiMaru

17. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Jätkät asuu täällä...

Noeisemitään. Ihan hienoa nähdä että jotkut puhuu asiaa. Itelläni menee kaikki vaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kun en vielä osaa yhtään hahmottaa mistä liikkeistä on kyse. Varsinkin kun on "teidän" hahmoista kyse. /versus/images/graemlins/smile.gif Katotaan jos joskus oma taso nousis niin kiusaan teitä sit kaikenlaisilla kysymyksillä.

Meni tosiaan viikko tossa ihan TTT:n ja T4:n merkeissä kun piti vaihtaa paikkakuntaa, mut jos tässä jaksais iskeä jossain vaiheessa Evon koneeseen. On se niiiiiin hyvä.

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Heh, no hyvä että vielä kiinnostaa. Sanos nyt mille hahmoille haluaisit mun postailevan juttua. Vanessa/Lau? Niin mä voisin postailla jotain.

thr on esimerkiksi Lau-pelaaja. Silläkin on ehkä sana sanottavana.

Itse oon alkanu pelata questia myös Sarahilla, Lei Feillä (8.dan), Goh:illa ja Lionilla. (Lähinnä saadakseni niille kivoja kamoja.) Näin muuten ekan kerran punaisen giftboxin tässä äskettäin. Lei Fei sai siitä "ice blade earringin".

Edit: Opin myös äskettäin uuden combon Akiralle:
    (vs. Aoi, open stance) Yoho, P, P, dash, f, f+K, K

- ManjiMaru

19. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Joo... Vanessa, Lau ja pari muuta. Mut ne on vasta about 5. danin hahmoja, ei mulla liikkeistä ja comboista oikein mitään kysyttävää ole...ja strategioita pitää vasta miettiä sit kun kone tarjoaa enemmän vastusta tai kun pelaan osaavaa ihmistä vastaan.

20. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Näin muuten ekan kerran punaisen giftboxin tässä äskettäin. Lei Fei sai siitä "ice blade earringin".

[/ QUOTE ]

Damn. joko niitä on monta tai sitten niistä saatavat kamat vaihtelee.. sain itse nimittäin Leille Steel Greavesit.. Akiralla ja Aoilla on yhteensä n. 1500 matsia takana, eikä kumpikaan ole saanut yhtään tulista punasta boksia.. harvinaisia ovat.

[ QUOTE ]

Edit: Opin myös äskettäin uuden combon Akiralle:
    (vs. Aoi, open stance) Yoho, P, P, dash, f, f+K, K

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Eikö olisi parempi tehdä Yoho, P, ShRm, DJK ? Eikun sori, tuohan toimii normaaliosumalla ja käsittääkseni jopa Jeffryä vastaan... Aoia vastaanhan on toki parempiakin (enemmän lämää) vaihtoehtoja..

Se fGB:n jälkeinen Yoho, jonka kone imi, johtui muuten varmaankin siitä, että kone haluaa aina pysytellä sinun lähelläsi, eli Yoho todennäköisesti nappasi AI:n suoraan dashista.. eihän siinä muuten mitään järkeä olisi.

mulla taitaa olla jo kouralinen hahmoja yli vitosdanin, niihin vaan kyllästyy aika nopeasti, esim joku Pai tai Brad ei ole hirveän mielenkiintoinen.

Uusi Fancy Stuff esimerkki: Akiran PIT, d/u, fGB, StPm+combo. En ole kokeillut konetta vastaan, kun se ei tähän mennessä ole ikinä torjunut noita catchin jatkoja.

Lähinnä kyllä tarkoitin juuri noita Aoin G-canceleita, ja ehkä Kagen cancelit myös kuuluvat tänne.. Se on sääli että Akiralta otettiin se low kick cancel pois, sillä oli hauska leikkiä..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice