Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    No kun en Akiralla tai Aoilla pelaa...

[/ QUOTE ]

Voinhan minä puhua muistakin hahmoista, (joskin Lau on melkein kirosana minulle /versus/images/graemlins/crazy.gif) kunhan tiedän mistä puhua. Tähänastisista posteistasi en ole saanut selville muuta kuin että ILMEISESTI pelasit Vanessalla. Jos haluat hahmoistasi keskustelua se täytyy itse aloittaa.

Nyt on vielä vähän ohkasissa kantimissa kun en sen enempää Laulla kuin Vanessallakaan ole pelannut, mutta myöhemmin sitten.

Kokeilin eilen vähän Sarahia ja kiinnostuin siitäkin /versus/images/graemlins/laugh.gif Nyt alkaa olla jo vähän liikaa kiinnostavia hahmoja että pystyis kunnolla pelaamaan kaikilla.

Gazza:
    Meikän Akiralle 8. arcadessa guardianit alkaa olla sellaista peruskauraa joka pitäisi aina piestä.. /versus/images/graemlins/cool.gif
    Championit (eikä niistäkään kaikki) on edelleen kovia. Kaikki CPU-sarahit on mulle vaikeita vastuksia. Erityisen pahoja on mun mielestä Chibita ja Kyasao, jostain syystä. Missä arcadessa Ohsu Akira lymyää?

- ManjiMaru

2. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Gazza:
    Meikän Akiralle 8. arcadessa guardianit alkaa olla sellaista peruskauraa joka pitäisi aina piestä.. /versus/images/graemlins/cool.gif
    Championit (eikä niistäkään kaikki) on edelleen kovia. Kaikki CPU-sarahit on mulle vaikeita vastuksia. Erityisen pahoja on mun mielestä Chibita ja Kyasao, jostain syystä. Missä arcadessa Ohsu Akira lymyää?

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

haha, mulla on aivan sama tilanne seiskassa.. guardianit menee yleensä ongelmitta. nyt en oo pitkään aikaan löytänyt yhtään championia, muuten kuin tuolla event centerissä.. pitää jatkaa etsintöjä.
    cpu sarah osaa välillä olla todella ilkeä, mulle käy edelleen välillä niin että se pääsee vyöryttämään mut sillä flamingo- roskalla. sen ohsun sarahin löysin muistaakseni kutosesta, mutta ne kai vaihtelee paikkoja jonkin verran (tai siis ainakin championit).

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    haha, mulla on aivan sama tilanne seiskassa.. guardianit menee yleensä ongelmitta. nyt en oo pitkään aikaan löytänyt yhtään championia, muuten kuin tuolla event centerissä.. pitää jatkaa etsintöjä.
    cpu sarah osaa välillä olla todella ilkeä, mulle käy edelleen välillä niin että se pääsee vyöryttämään mut sillä flamingo- roskalla. sen ohsun sarahin löysin muistaakseni kutosesta, mutta ne kai vaihtelee paikkoja jonkin verran (tai siis ainakin championit).

[/ QUOTE ]

Hahaha, jos flamingoroskaa haluat niin odota lauantaita. Voin taata että mun Sarah ei ole mitenkään helppo vastus... Jotenkin Sarahilla pelatessa tulee mieleen Tekken4... Sarah is the queen of poking!

Latasin äsken vakuuttavan Tekkenvideon Kazuyasta, ja mieleen tuli että pitäisikö ryhtyä toden teolla metsästämään seinäcomboja Evossa?

Menin eilen muuten hyper action challengen voittoon Akiralla. Joskus mainitsemasi 14 hitin combo Pailla on vähän uskomaton sillä kone ei ruudulla laske comboja vaan kuinka monta liikettä onnistut ketjuttamaan. Hyviä liikkeitä Akiran H.A.C:iin on P, P; SgPm, d/f+P+K ja f+P. Matsit tulee yleensä voitettua ringoutilla /versus/images/graemlins/smile.gif Jackyllä H.A.C oli täysin älytön /versus/images/graemlins/grin.gif ----- Sarahilla en ole vielä kokeillut /versus/images/graemlins/tongue.gif

HAA! kuningasajatus! H.A.C on hyvä testiympäristö kun haluaa tietää milloin liikkeiden execution loppuu ja recovery alkaa. Jos haluaa tietää milloin voi aloittaa liikkeiden puskuroinnin.

- ManjiMaru

4. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Vielä sellaista että pistin kännynumeroni privana sulle konsolifinissä. Kai se tuli perille?

- ManjiMaru

5. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Sarah yliluonnollisine liikkeineen on lähempänä Teräsmiestä kun T4:ää... Ajoittain todella ärsyttävän näköstä kun mimmi lentää kolmessa metrissä. Mutta joo, se on ihan totta että poke-poke -peli onnistuu varmaan paremmin kun hyvin jos Sarahiin pikkasen on paneutunut.

Jos muuten sen KYSG:n Kazuya Act 1:n imuroit niin se on iha kiva kokoelma niiden Kazuya-comboista, mutta on niillä hurjempiakin videoita samaiselle hahmolle...
    Evossa ei vaan juggle-systeemi ole ihan sellanen että vastaavanlaisia death comboja niin vaan tehtäis. /versus/images/graemlins/smile.gif

Ja mitä tossa aiemmin sanoit ettei keskustelu "mun" hahmoista lähde käyntiin jos en sitä ite aloita, niin meikäläisestä tuntuu vielä vähän siltä että on turha edes liian syvälle mennä ennen kuin olen enemmän pelannut. Vielä ei ihan sillä tasolla olla kun Tekkeneissä... No mut katellaan, tässähän tota Evoa - pikku hiljaa - tulee pelailtua tunti toisensa perään. Tietysti mielenkiintoa lisäis jos olis osaavia ihmisvastustajia lähistöllä...

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    hmm, tuo SE -> SgPm -> DbPm ei varmaankaan toimi. en nyt muista "Mokon" freimejä, mutta SE -> DbPm:n saa torjuttua pelkästään G:tä painamalla.. sehän siis ei Evossa enää ole taattu.

[/ QUOTE ]
    Kyllähän minä tuon tiesin. Sitten seuraakin ohjelmassa esmes. SE, f, b+P+G, u+P+K, SDE, DbPm
    tai SE, break guard, b, f+P, P, DbPm.
    Kahdesta pahasta valitse pienempi... /versus/images/graemlins/smile.gif
    [ QUOTE ]

hehe, parempi se että puhutaan edes kahdestaan, kun yhdessä vaiheessa minä jo höpisin yksikseni..

[/ QUOTE ] Jep jep. .. /versus/images/graemlins/smirk.gif

- ManjiMaru

7. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Sarah yliluonnollisine liikkeineen on lähempänä Teräsmiestä kun T4:ää... Ajoittain todella ärsyttävän näköstä kun mimmi lentää kolmessa metrissä.

[/ QUOTE ] Ööööh... tarkoitatko Sarahin [9]+[P] :tä? Täytyy sitä tietokonepeleissä vähän väriä olla /versus/images/graemlins/smirk.gif

[ QUOTE ]
    Jos muuten sen KYSG:n Kazuya Act 1:n imuroit niin se on iha kiva kokoelma niiden Kazuya-comboista, mutta on niillä hurjempiakin videoita samaiselle hahmolle...
    Evossa ei vaan juggle-systeemi ole ihan sellanen että vastaavanlaisia death comboja niin vaan tehtäis.

[/ QUOTE ] Tuo oli sen verran mielenkiintoinen että jos viitsisi vähän kokeilla T4:ääkin.. Kazuya kun on meikäläisen suosikki tekkeneissä.. Kun miitin turnauksessa pelasin bryanfury80:ia vastaan Kaz:illa niin en oikeastaan osannut muuta kuin pokingia ja demon gut punch, d/f+2, 3,1, d/f+1,f+2 combon. mielikuviani T4:stä ja pokingista vastasi juuri se, että kun KAzilla poketin niin bryan ei tehnyt muuta kuin seisoi ja blokkas.....

VF3:ssa oli kait joku huhuttu deathcombo Akiralle, mutta se olikin aikaa jolloin DLC oli kaikkivoipainen. Nyt Evossa pahimpia juttuja mitä minä osaan on Lei-Fein n.85% pseudocombo kun vastustaja techrollaa. (Kannattaa pistää korvan taakse, älä techrollaa Ihmis-Lei-Feitä vastaan.. /versus/images/graemlins/tongue.gif) Kinopalatsin arcadessa Akira voi viedä 50% kahdella hitillä.... Ei enää evossa.

VF on kyllä comboineen mennyt koko ajan lähemmäksi tekkeneitä.

- ManjiMaru

8. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Vielä sellaista että pistin kännynumeroni privana sulle konsolifinissä. Kai se tuli perille?

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

juu.. tulihan se.. /versus/images/graemlins/grin.gif

Aoi on nyt sitten hunter. pitäisi varmaan vähitellen saada tuo viimeinen arcade auki, kun ei täältä seiskasta oikein samantasoisia tunnu löytyvän.
    mitä on löytynyt sen sijaan: BunBunMaru (voitin 3-0) ja Napoleon (3-0, yksi excellent.. /versus/images/graemlins/cool.gif)

onhan akirallakin näitä TR- "comboja".. oon itekin tehnyt seuraavaa: SDE -> SgPm, DE -> SK -> SDE -> DLC. vaurio ei ihan taida olla vastaavaa luokkaa, mutta kyllähän tuokin jo sattuu..

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ruhahaa! Taas yksi threadi joka on jäänyt minulta huomaamatta: anti-techroll instant death guide

Nyt täytyy oikein tosissaan käydä läpi mm. nämä ja sitten seinäcombot ja tehdä niistä vaikka combovideo joskus tulevaisuudessa /versus/images/graemlins/grin.gif.
    Tuo Lei-Fein "I have mercy on you" pseudocombo kyllä katkaisi kamelin selän, lol. (Nimi siitä kun vastustaja jää yhteen lifopisteeseen...) "On second thought.. " *Stomp* LOL.

Ihmisiä vastaan tällaisten not-guaranteed sadismien kehittely on nimenomaan hyvästä. Minä jo tiedän muutamia juttuja joita kokeilla Leillä ja Sarahilla.. /versus/images/graemlins/wink.gif

SK =sidekick? Minä en tuota lyhentäisi... liikaa lyhenteitä.

- ManjiMaru

10. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Ruhahaa! Taas yksi threadi joka on jäänyt minulta huomaamatta: anti-techroll instant death guide

[/ QUOTE ]

damn. tuo on vieläpä C-versiota varten, eli esimerkiksi aoin tr- comboista suurin osa ei toimi.. no eipä se haittaa, kun oon itse kehittänyt sellaisia jotka osaan tehdä.. /versus/images/graemlins/grin.gif

[ QUOTE ]

Tuo Lei-Fein "I have mercy on you" pseudocombo kyllä katkaisi kamelin selän, lol. (Nimi siitä kun vastustaja jää yhteen lifopisteeseen...) "On second thought.. " *Stomp* LOL.

[/ QUOTE ]

haha.. on vaan aika hankala. olihan siellä threadissa pidemmällä puhetta 240pts kombostakin... /versus/images/graemlins/blush.gif

[ QUOTE ]

SK =sidekick? Minä en tuota lyhentäisi... liikaa lyhenteitä.

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

jep. mutta sidekick on niin pitkä sana.. on se lyhennetty muuallakin.. paljon nopeempi painaa kahta näppäintä kun etsiä noita nuolia yms.

11. Lingoon

Lau saa Training moden läpi kahlaamisesta vain "spike helmetin". Plääh.

No, sainpahan niillä rahoilla ostettua "queuen". Vähän komeempi kuuppa nyt kun sen perusletin kanssa. /versus/images/graemlins/cool.gif

Manji - joo, paha sanoa kun olen vaan nelosta ja Evoa pelannu VF-sarjasta, mutta voipi olla että tollasten Lei-Fei -combojen myötä ollaan vähän lähempänä Tekkeneitä. Tosin niissäkin Kazuya nyt on poikkeustapaus, ei ne muut IHAN samanlaiseen pysty... Tässä Evossa on plussaa se, että löytyy näitä ns. semicomboja jotka ei välttämättä konetta vastaan onnistu mutta ihmiset ei niistä kesken välttämättä karkaa. Se on ihan kiva ettei kaikki ole niin "joko tai", vaan aina enemmän pelaajasta kiinni mitä pelissä tapahtuu.

Pelaajan peli.

12. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    illu said:

Lau saa Training moden läpi kahlaamisesta vain "spike helmetin". Plääh.

No, sainpahan niillä rahoilla ostettua "queuen". Vähän komeempi kuuppa nyt kun sen perusletin kanssa. /versus/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

jep, ja tactics advicesta "chinese opera maskin".. eipä näytä juuri miltään sekään. tätähän mä oon valitellutkin, kun kaikki ne hienommat itemit ovat random prizeja..

13. Lingoon

Voihan sitä hankkia curse itemejä, jotkut niistä tuo ihan kivaa vaihtelua. /versus/images/graemlins/grin.gif

Vaikka ei onneks oo vielä sellasia tullu vastaan, kovin paljoa ei tartte osata että tohon asti Questissa pääsee missä meikäläinen nyt on... /versus/images/graemlins/smile.gif Ja ei oo kukaan kaksinpelissäkään tullu pieksemään.

14. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Vaikka ei onneks oo vielä sellasia tullu vastaan, kovin paljoa ei tartte osata että tohon asti Questissa pääsee missä meikäläinen nyt on... Ja ei oo kukaan kaksinpelissäkään tullu pieksemään.

[/ QUOTE ]
    Haluatko että hurautan joskus kylään? /versus/images/graemlins/grin.gif

-ManjiMaru

15. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    illu said:

Voihan sitä hankkia curse itemejä, jotkut niistä tuo ihan kivaa vaihtelua. /versus/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

hmmm.. en ole ikinä onnistunut yhtään curse- itemiä saamaan.. en c:ssä enkä evossa... eipäs, kun kerran pelattiin kaverin kanssa yhteispelillä kagea saatiin se jänis olkapäälle, kun kaveri ei tekannut ollenkaan..
    enpämä kyllä haluaisikaan mitään rottaa mun aoin kylkeen..

ootko muuten Manji saanut Akiran parran jo jostain? jotkut väittävät saaneensa sen randomina kultaboksista, jotkut taas jostain questorderista tjs.. oon tehnyt kuudennesta arcadestakin jo kaikki qo:t eikä ole vielä näkynyt..

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    ootko muuten Manji saanut Akiran parran jo jostain? jotkut väittävät saaneensa sen randomina kultaboksista, jotkut taas jostain questorderista tjs.. oon tehnyt kuudennesta arcadestakin jo kaikki qo:t eikä ole vielä näkynyt..

[/ QUOTE ]

Käkäkäkä! Mullapa onkin se! Taisi tosiaankin tulla kultaboksista tms. randomina kuitenkin. En ole vieläkään jaksanut paneutua Quest ordereihin.

Siitä Lei Fein "mercy"-combosta; En todellakaan ensin honannut että se vaatii täyteen ladatun arrow punch major counterin jota ei siis tosiaankaan tapahdu ilmoisna ikänä (siis SEN lisäksi että vastustaja olisi vielä tarpeeksi tyhmä techrollatakseen). Antikliimaksi. No ei se tätä mun comboinnostusta laannuta.

Ja curseitemeistä: vanhan VF4:n kumitessa niitä oli lähinnä joka toisella CPU-hahmolla kun ne oli ottanut multa turpiin /versus/images/graemlins/grin.gif. Sellainen olkapäällä istuva pupu olis lähinnä söde, mutta sfinksinaamio, hyi hitto.

- ManjiMaru

17. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Käkäkäkä! Mullapa onkin se! Taisi tosiaankin tulla kultaboksista tms. randomina kuitenkin. En ole vieläkään jaksanut paneutua Quest ordereihin.

[/ QUOTE ]

Tätä mä just pelkäsinkin... noista quest ordereista saatava kamakin on aika ankeeta. sain aoilla tässä joskus viime aikoina voitettua niitä event centerin turnauksia, ja sieltäkin ropisi kaikkea aivan onnetonta tavaraa. niinhän se taitaa tosin olla, että juuri akiralla ja aoilla on ne pelin rumimmat kamat.

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    niinhän se taitaa tosin olla, että juuri akiralla ja aoilla on ne pelin rumimmat kamat.

[/ QUOTE ]

Nooh, miten sen ottaa. Minä pyrin aina muuttamaan hahmon koko imagoa, enkä tyydy vain johonkin tiettyyn kamaan. Aoistakin voinee tehdä joko söpön tai pahan, miten sen ottaa. Ne leijonanharjat on kyllä makukysymys.. Ja kyllä ne random pricekamatkin sieltä ennenpitkää tippuu kun tarpeeksi pelaa. Konehan ei voi antaa palkinnoksi kamaa jota sulla on jo. Niin että todennäköisyys kasvaa koko ajan.

Jos tuumit jollain muulla hahmolla pelaamista kun Akiralla tai Aoilla, niin esim. Kage, Jacky, Lion ei oo niin pahoja pelattavia ihmistä vastaan(hyviä poke-liikkeitä+reilusti lämää vähemmällä vaivalla+hämäysliikkeitä joita ihmiset syö)... Lei-Fei on siitä kätsy kun ei tartte käyttää CD:tä niin paljoa. Lau on kyllä periaatteessa helpoin hahmo opetella mun mielestä, mutta mä en kyllä sitä suosittelisi kun en siitä diggaa.

- ManjiMaru

"Hey! Stop hitting my fists with your face! That's rude!"

19. Lingoon

Lion, lol...

20. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. kyllä se varman tuo kage olisi, kun on sillä aikaisemminkin tullut hieman pelattua.. pitäisi vaan alkaa harjoittelemaan. kokeilin tänään niitä komboja siellä tactics advicessa, eikä ne tft-kombot olleet ollenkaan niin vaikeita, kun mitä muistelin.. no saa nähdä, jaksaako sitä alkaa tosissaan opettelemaan.

yritin tänään muuten tehdä g-canceleita Guerrillaa vastaan.. muuten hyvä, mutta sieltä tuli 270:stä heti.. /versus/images/graemlins/frown.gif kaipa noi on vähän sellasia hienouksia, joita voi käyttää ainoastaan ihmisiä vastaan.
    löysin myös Kyasaon sieltä seiska-arcadesta, ja kyllähän se aika paljon laittoi vastaan.. ei kuitenkaan ollut mitään tuohon Guerrillaan verrattuna.

jacky, lion.. hyi hitto.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice