Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Tämä alkava viikko ei käy missään nimessä eikä ensi viikon alkukaan. Aikaisintaan ensi viikon torstaina.

[/ QUOTE ] Gotcha.

[ QUOTE ]

Tietääkö joku tarkasti mitä codecia tarvitaan noiden .asx videoiden katsomiseen. MPEG-4 ? Izha sai videolähetykseni muttei näe niitä..

- Manji

[/ QUOTE ] Windows Media Player 9 hoitaa homman. Sitä ei ole pakko instaa, voi asentaa wmv9 codecin. http://koti.mbnet.fi/ajk87/files/wmv9VCMsetup.exe. Perus-playerit hoitaa loput.

2. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Olisiko kenellä hyviä AI vinkkejä Bradille, Gohille ja Akiralle (Gazza, Manji?)? Pitäisi saada tasoja ylös...

[/ QUOTE ]

Tarkoitatkos, että haluat vinkkejä A.I:ta vastaan?
    Noh, tässä olisi Bradille pari:
    [4][6][K]+[G] staggeriin heitto heti perään ilman dashia.
    [4][6][P]+[G] ducking [P][P] tai [4][6][K]+[G]
    Marun Jumonjiin [6][K] tai [6][6][K]
    Back dash ja slipping joko vasemmalle tai oikealle ja [P]

Hankala keksiä. Auttavatkohan nuo?

3. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Juuh, kiitos peleistä kaikille. Gazza, toivon että ehdit joskus harjoitella vähän, en halua että jäisit pois kuvioista sen vuoksi ettet kehtaisi enää tulla... Kuten sanottu, tervetullut olet aina ja toivottavasti sait visiitistä edes jotain?

- Manji

[/ QUOTE ]

jesh.. toivotaan vaan.. oon töissä arkisin, treenaan kuutena päivänä viikossa, enkä haluaisi käyttää kaikkea vähää vapaa-aikaani pelaamiseen.. niin ja hankin äskettäin pessin, joka sekin syö aikaa veeäffältä...
    mutta joo, viime miitistä ei todellakaan jäänyt paljoa käteen.. huomasin kyllä, että saisi tehdä aika paljon duunia sen eteen, että alkaisi taas edes vähän pärjäämään.. just tällä hetkellä se vaan tuntuu täysin ylivoimaiselta. katellaan sitten taas lähempänä seuraavaa miittiä, olenko tulossa vai en.. kyllä mua edelleen kiinnostaa pelata teidän kanssanne, mutta nykykunnossa se on hieman turhauttavaa... /versus/images/graemlins/mad.gif

4. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Minun on vielä hankala sanoa milloin pääsisin RN:ään. En tiedä milloin töistä olisi tarpeeksi lomaa siihen, ilmoittelen jos saan ajoissa selville.

No, nettiyhteys minun pitää elikkä hankkia. Lataan tuon mediaplayerin sitten ja katson lähtevätkö toimimaan. Toivon tosiaan että se riittää, kiintoisia matseja rivissä.

5. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Pitkästä aikaa on oltu taas Questin parissa. Evo tuntuu loistavan freesiltä pitkän tauon (ja muiden pelien tahkoamisen) jälkeen.

Ja FIFA-tikulla! o_O

6. Aoi_Mei

Evo laimentui heti asteella kun luon tuosta uudesta Final tuned-osasta. Vielä ei tiedä edes ilmestyykö konsolleille, mutta tyypit ilmoittelevat jo nyt. Arrrghh!Haluan sen jo!
    Uusia liikkeitä, tasapainoa yms. luvattu...mitä ajattelette?

7. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Jos ilmestyy konsoleille - ja veikkaisin että ilmestyy - niin pakkohan se on ostaa. Mutta ei se ainakaan mun Evo-intoa vielä millään lailla rajoita, tässä _toivottavasti_ on vielä paljon VS-matseja edessä ennen Final Tunedia. Tai yleensäkään ennen seuraavaa VF:ää, oli se mikä tahansa. Pari seuraavaa Rautanyrkkiä tulee ekana mieleen...

Ja jos FT jostain kumman syystä jää vain arcade-pelaajien iloksi, silloin pelataan Evoa ihan samalla intensiteetillä kun ennenkin. Ja kauhein vaihtoehto on sitten se että FT ilmestyy vain Japanissa... Silloin joku teistä modatun PS2:n omistajista sen kuitenkin hankkii ja me puhtaat PAL-pelaajat purraan hammasta. Toivottavasti näin ei kuitenkaan käy, Evohan myi suhteellisen hyvin Euroopassa.

Siihen asti, jatketaan sen mestariteoksen parissa jonka nimi on Virtua Fighter 4 Evolution.

8. Aoi_Mei

Vuuhuu! otemi haiken videot aukesivat+pari muuta, harmi että pätkii niin usein, pitäisi olla parempi kone. Saisin paremmin selvää minami-stepistä.
    Mutten saa näitä teidän helsinkiläisten matseja auki....

Minun evo into on tällä hetkellä lähes nollassa, kiitos FFX-2:lle /versus/images/graemlins/grin.gif. Palaan sitten joskus vf:n pariin...

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Sehän on hienoa sillä otenami-videot ovat henkilökohtaisia suosikkejani edelleen. Millä ohjelmalla katsot? Kokeile katsoa pienemmässä ikkunassa.

Helsinki-videoihin tarvitsee varmaan sen MPEG-4 codecin. Miten sait otenami-videot yleensä näkyviin?

Ja mitäs tämä FF-X2 juttu on? Itse pelasin aikoinaan FF-X:ää, mutta totesin sen aivan liian tylsäksi. Äskettäin pelasin Star Wars: Knights of the old republicin läpi ja pidän sitä huomattavasti mielenkiintoisempana pelinä kuin FF-X:ää.

10. Aoi_Mei

Otemi viedoiden kohdalla kone yrittää edelleen yhdistään jonnekin nettisivulle. Rämpytän vain "peruuta" niin paljon kuin lähtee ja ne aukeavat. En tiedä miten itseasiassa ne aukesivat eikä kiinnosta, pääasia että toimivat /versus/images/graemlins/grin.gif. Katson pienellä mutta pätkivät silti.

FFX on omasta mielestäni sarjan surkeimmasta päästä. Tylsä kykysysteemi(ja aivan liian pitkä), tylsä minipeli, masentava tarina ja miksi niin hemmetin yksinkertaiset vastustajat?Huokaus.
    FFX-2 oli sentään sarjan fanina pakko-osto. En odottanut paljon mutta olen saanut jo(vielä kesken, vasta 54% suoritettu) enemmän kuin toivoin. Vanha kunnon taistelusysteemi palautettiin(kiitos), exp-systeemi palautettiin(toinen kiitos) ja typerästä palloverkosta pääsi eroon. Uudesta kykysysteemistä en voisi pitää enempää.
    Humoristisuus ja iloisempi meininki on mukana, josta pidän paljon enemmän kuin vanhasta tyylistä, musiikkikin on varsin rentoa. Vapaa valintainen matkustus(ei enää kävellä loputonta viivaa kuten FFX:ssä), kartalla pääsee minne haluaa jo alussa. Hyvä myös huomata että Spira on edelleen Spira, varsin mukavaa tutkia maisemia kun tuntee jo paikat ennestään. Vihollisetkin ovat mukavan tuttuja. Tarinaankin olen jo koukussa.
    Varsin hankalaa keksiä pahaa sanottavaa(liian helppo(toistaiseksi)? Ehkä veteraanille...). Itse pidän näistä uudistuksista mutta olen kuullut etteivät kaikki fanit ole niin ihastuksissaan. Noh, kaikkia ei voi miellyttää. Itse toivon että squarenix jatkaa samaa rataa eivätkä koskaan harkitse enää mitään FFX:n kaltaista.
    Nyt kun Yojimbo on hakattu, niin takaisin kaktusjahtiin...
    VF:ään en ole edes harkitsenut koskevani vielä.

11. Pemu

Pemu Active Member

Jupsi tuli tänään käymään ja pidettiin pienet sessiot. Jupsi otti ohjat käsiin heti aluksi Jeffryllä (kelläpäs muulla sit? /versus/images/graemlins/grin.gif)
    Kun pääsin hieman peliin sisään, peli oli aika sit tasasta, mutta Jupsi vei pisimmän korren. Metal Slug 3:een meni mukavasti aikaa. Lopuksi Capcom vs Snk 2 pariin, hilpee peli /versus/images/graemlins/grin.gif
    Vähä tämmöstä casual-pelaamista.

Manji
    Milloin seuraava miitti?

12. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Miitti on ensi lauantaina, joskin varautukaa siihen että käytämme vain televisiota.

Turnaus pidetään klo 15. joten myöhästelijät jäävät pois.

-Manji

13. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Miitti on ensi lauantaina, joskin varautukaa siihen että käytämme vain televisiota.

-Manji

[/ QUOTE ] Ei haittaa. Töllö käy mulle /versus/images/graemlins/grin.gif

Jupsi ei taida ehtiä turnaukseen lauantaina, se pääse duunista klo 17. Yksi este vähemmän, korkeampi mahis voittaa /versus/images/graemlins/grin.gif Go for it!

14. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

-Manji

[/ QUOTE ] Ei haittaa. Töllö käy mulle /versus/images/graemlins/grin.gif Hyvä tunnelma!

Jupsi ei taida ehtiä turnaukseen lauantaina, se pääse duunista klo 17. Yksi este vähemmän, korkeampi mahis voittaa /versus/images/graemlins/grin.gif Go for it!

15. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Harmistus. Unohdin kokonaan Jupsin aikataulun. Mutta tosi on niin että kuudelta keskittymiskyky on jo sen verran herpaantunut (6h peliä) ettei turnaus voi mennä omalta kohdaltani hyvin. Pääsisikö Jupsi paremmin sunnuntaina? (En usko että tätä miittiä enää muutetaan, mutta ehkä ensi kuussa sitten sunnuntaina)

Kait tommi ainakin tulee? Katsotaan jos saisi Westinkin taas pitkästä aikaa mukaan.

- Manji

16. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Kait tommi ainakin tulee? Katsotaan jos saisi Westinkin taas pitkästä aikaa mukaan.

- Manji

[/ QUOTE ]

En kyllä pääse tänä lauantaina. Onpi eukolla synttärit ja mahtaisi olla iloinen jos ilmoitan, että vietän päivän VF:n parissa. Sunnuntai sopisi kyllä meikäläiselle paremmin...

17. Aoi_Mei

Daoih-tiimimatsit aukesivat, kuva oli paljon selvempi ja harvemmin pätki(jos ollenkaan) verraten otemi videoihin. Hienoja matseja, mutta hirveää muotia /versus/images/graemlins/confused.gif. Nyt pitää vain saada teidän videot auki...

18. Pemu

Pemu Active Member

Manji
    Jupsilla sama homma sunnuntaina, duunia klo 17 saakka.
    Mulle sopii myös sunnuntaina, kun kerran se sopii Tommille ja sulle.

Tommi
    Onnea emännällesi!

19. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Miitti on sitten siirretty sunnuntaille. Sunnuntai sopii minullekin jossain määrin paremmin, kun voi nukkua lauantaina pitkään. Ainoa soraääni on sitten Gazza, jolle sunnuntai ei sopinut.

Nyt ihmiset kuulkaa! Talkoovoimin nostamaan pystyyn ensimmäistä suomalaista taistelupelisaittia eli Arctic Chargea. Arctic charge
    Keskustelua voisi ainakin jossain määrin siirtää myös tuonne foorumille. Mikäli saadaan tarpeeksi keskustelua aikaan, pykätään sinne pelikohtaiset foorumit myöskin.

- Manji

20. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Hirveää muotia?

Mutta hyvä että näkyy. Minkälainen kone sinulla on kun kerran pätkii? En osaa kuvitella että koneesta kiikastaisi noiden pätkien katsominen..

Niin ja Tommi, välitä minunkin puolestani onnittelut

- Manji

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice