Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Paljonko teillä muuten sitten on porukkaa siellä Helsingissä ? Olisinpa siellä...

Matseja kannattaisi nauhoittaa yhteispäätöksellä (ainakin meillä on niin tapana), välttää roskavideot (en nyt puhu tästä) suosiolla kun molemmat ovat tyytyväisiä peliinsä. Eihän sitä ole hyvä katsella videota jossa ei toinen saa peliään käyntiin, tai kuten sanottua pelaa läpällä hahmolla jota ei kunnolla edes tunne. Itse en ainakaan pidä matsin katselusta jossa toinen puoli ei näytä edes pistävän millään järkevällä vastaan.

Ei stancen katsomisen opettelu niin hankalaa muuten ole, vilkaiset vain ennen kuin isket combostartterilla niin kyllä siihen tottuu ajan myötä. Itsellä alkoi sujua stanssin vilkuilu kunnolla vasta jossain syyskuussa. Nyt olen jo lähes täysin tottunut ja yleensä tunnistan stanssin vielä floaterin aikanakin(tosin riippuu floaterista, esim. Shrm:n jälkeen tulee Openilla automaatilla [P]--[6][6][K][K], mutta jos käytän Aoin [K]:n niin minun täytyy katsoa stance etukäteen).

2. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Olisiko kenellä hyviä AI vinkkejä Bradille, Gohille ja Akiralle (Gazza, Manji?)? Pitäisi saada tasoja ylös...

DoA 2 on tosiaan aika nacke turnauspeli... /versus/images/graemlins/grin.gif

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Brad on edelleen ainoa hahmo jonka taktiikkaan ja peliin en ole syventynyt (ei sitä kaikkea voi tietää) joten en osaa sanoa onko brad-peli "tiukkaa" vai ei. Peli kiinnostaa selvästi enemmän kuin maine.. Toisekseen jos yhteispäätöstä täällä etelässä odoteltaisiin ei nauhalle tulisi yhtäkään peliä. Olen sanonut muutamaan otteeseen että muutkin ottaisivat matseja nauhalle, ja että siistisivät peliään sen verran että se näyttäisi edes siedettävältä.

Sitäpaitsi myönnän auliisti noiden rautanyrkkivideoiden olevan melko kurjaa tasoa kaikkien osalta. Silloin kukaan ei oikeastaan tiedostanut koko replay-ajatusta. Minun piti sanoa että otetaan nyt jotain kun on mahdollisuus saada nettiin. Lisäksi lähes kaikki pelasivat rautanyrkissä enemmän huvin vuoksi kuin tosissaan. No niin. Tulipa vuodatettua. (Ihan niinkuin mezatte GGXX-videoista)

Varmaan kaikki muut kuin minä pelaavat täällä enemmän tai vähemmän "perstuntumalla".. kiitos arcadekasvatuksen.

Meitä aktiivisia vf-pelaajia on kuusi, ja sitten Taarne josta ei ole sittemmin kuulunut mitään. Todennäköisesti totesi vf:n-aloittelijavihamielisyyden voi voi... Miten muuten on Lassen laita, Pexi? minusta tuntuu ettei hänkään enää pelaa? (Luulin että tuo tämän threadin toisessa viestissä ollut "Hugedude" olisi ollut hän?)

- Manji

4. Pemu

Pemu Active Member

Lassella on lauantaisin duunia myöhään ja sunnuntaisin vapaata, ei viittisi käyttää vapaa-aikaa pelaamiseen. Elikä Lasse ei pelaa enää.

Manji
    Monelta voi tulla huomen?

5. Aoi_Mei

Totta puhuen ei meilläkään kovin paljon videoita kasassa ole, minähän olen aina eri mieltä videoiden tasosta. Olen kovin kriittinen omaa peliäni kohtaan, mutta saavutan tuloksia nopeammin kuin haen matseista virheeni esiin vaikka väkisin.
    Mieluummin polttaisin muistikortin kuin pistäisin näitä nykyisiä videoita julkisuuteen, vaikka Ryaduksen mielestä ne on hyviä. Minä taas koko ajan ihmettelen että miksi minä tuon tein tai miksi en tehnyt tuota....

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tulkaa samaan aikaan kuin aina ennenkin, kiitos. Gazza, heti sitten vain kahdeltatoista niin ehtii pelata. Ja muista se DVD!

- Manji

7. gazza

gazza Well-Known Member

juuh.. mulla menee vielä pari tuntia ennenkuin pääsen lähtemään, mutta tulossa ollaan ja nappaan sen sun dvds mukaani.. et sitten kai halunnut multa mitään vaihdossa?

8. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ei ole tarvis.

9. Pemu

Pemu Active Member

Manji, Tommi, Gazza ja Jupsi, kiitoksia peliseurasta. Kuukausittainen miitti tuli ja meni. Hyvin meni, mun osalta. Pai, Brad, Goh ja Vanessa omistaa. Vanessan offensive stance viel kusee mulla, parannettavaa löytyy.
    Manji, hävisin sulle turnauksen ekalla ja tokalla rundilla, hehe.
    Omistit mua aluksi Laulla aika näppärästi, eikö kannata aloittaa Laulla pelaamisen? Tommi, Aoi kutsuu. Middle reversalit ja Ying Yangia, niin homma on siinä. Jupsi, aina tappava Jeffryllä, kuuluisa lowpunch+splash mountain ei esiintyny, high punch+splash mountain esiintyi sen sijaan.
    Gazza, heti treenaamaan. Pelamattomuus näkyi turnauksessa.
    Taas kämmättiin matsien tallentamisessa.
    Manji, kyllä jonain päivänä voitat turnauksen. I sting like a bee, bite like a tiger /versus/images/graemlins/grin.gif

Zangiefin Pile Driver omistaa /versus/images/graemlins/tongue.gif Kaksi kertaa tulipalloo punchilla /versus/images/graemlins/cool.gif

Meen tästä kattoo lisää Sailor Moon live actionia /versus/images/graemlins/blush.gif

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Juuh, kiitos peleistä kaikille. Gazza, toivon että ehdit joskus harjoitella vähän, en halua että jäisit pois kuvioista sen vuoksi ettet kehtaisi enää tulla... Kuten sanottu, tervetullut olet aina ja toivottavasti sait visiitistä edes jotain?

Pidetyn turnauksen voitti tällä kertaa Pexi ja Jupsi jäi toiseksi. Jupsi pudotti minut ja olisi tosiaan kiva joskus voittaa oma turnaus.. /versus/images/graemlins/frown.gif

- Manji

11. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Aoi-comboja, Counterhitillä Paihin:

f, f+P+K, G, PPPK 66
    f, f+P+K, G, P, f+K, K 67 (Toimii ainakin Kageen avoimessa stanssissa)

f, f+P+K, G, P, f+P+K, P 64 (suljettu stanssi)
    f, f+P+K, G, P, f,f+P+K, P 67 (Avoin stanssi, toimii Kageen)

f, f+P+K, G, PPf+PP 69 (suljettu stanssi)

b,b+P+K, P, G, PPPK 60

K+G, P, G, f+P, P 62
    K+G, P, G, f,f+P+K, P 69 (suljettu stanssi)
    K+G, P, G, PPPK 70 (suljettu stanssi, toimii Kageen)
    K+G, P, G, f+K, K 69

Nämä eivät ole tyhjentävästi testattuja (eli mihin kaikkiin hahmoihin toimii) vaan suuntaa-antavia. Kokeilkaa! Ja löytäkää!

Postasin nämä myös konsolifiniin herätelläkseni sitä threadia siellä. Jotkut kun eivät kuitenkaan tätä foorumia lue. Nämä muuten ovat hedelmää siitä kun yritän pelata Pexin Aoille uusia itemeitä muistikortillani.

IZHA: Sanompa senkin että tuli lähetettyä kyllä enimmäkseen videoita joissa pelaan itse, mutta tosiasia kyllä on että nimenomaan sellaisia enimmäkseen nauhoitetaan. Toiottavasti asia muuttuu tulevaisuudessa.

- Manji

12. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Evon saa play.comista hintaan 9.99£...

13. Pemu

Pemu Active Member

*tahtoo Aoille lyhyen blondiperuukin* /versus/images/graemlins/blush.gif

14. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Pexi: On jo.

Kiitos Illu kontribuutiosta, joskin luulen että kaikilla tätä threadia lukevilla on jo evo.

- Manji

15. Lingoon

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Kiitos Illu kontribuutiosta, joskin luulen että kaikilla tätä threadia lukevilla on jo evo.

[/ QUOTE ]

No totta hitossa on. Mun mielestä on vaan kohtuullisen hassua/outoa että Evon saa melkein ilmaiseksi. /versus/images/graemlins/shocked.gif

No joo, pitkästä aikaa käväisin täälläkin, kiva nähdä että teillä vielä miittejä järjestetään. Minä olen Evoa pelannu viimeksi joululomilla, vähän turhan paljon kiireitä tällä hetkellä... Tarkoitus on kuitenkin koittaa pelata taas jossain vaiheessa nyt keväällä, mielelläni sinne RN3:een tulen jos ei esteitä ole.

16. Aoi_Mei

Pidetäänkö RN3 milloin? Samaan aikaan?

Demon look Aoille: Hopeinen poninhäntä--Demon mask--punaiset silmät--hopeinen puku.
    Itse en tosin pidä....
    Nuo Aoin combot on jo useimmat tuttuja. Ainoa combostartteri mihin Aoilla luotan on loppujen lopuksi [K].
    Esim..[K][6_][P][P][P][K] toimii suurimpaan osaan hahmoista openilla.

17. Lingoon

[ QUOTE ]
    Izha said:
    Pidetäänkö RN3 milloin?

[/ QUOTE ]

TBA. Ehkä joskus tossa keväällä...riippuu enimmäkseen Entomosta ja Manjista.

18. Pemu

Pemu Active Member

Manji ja Tommi
    Otetaan VF-matsi joku arki-ilta kun teillä on aikaa. Ilmoittakaa sit.

19. Aoi_Mei

Juu-uh. Toivottavasti osuu hyvään pisteeseen niin pääsen itsekin paikalle.

Muut pelit ovat vieneet tässä aikaa, mutta kumma että pelaan paljon paremmin silti vaikken koskenut Evoon viikon aikana paljon ollenkaan. Heittopako prosenttikin on Aoilla mukavan korkealla, 44.3%, [2][P]--heittokaan ei enää harhauttanut paljon ollenkaan. VS:ssäkin pakenin ihan luotettavasti kun otettiin eilen ja tänään matseja. Videolle ei tosin jäänyt yhtään...

Pitää kohta hakea arcadesta Bradin tavara niin Ryadus saa mafia pukunsa.

20. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tämä alkava viikko ei käy missään nimessä eikä ensi viikon alkukaan. Aikaisintaan ensi viikon torstaina.

Tietääkö joku tarkasti mitä codecia tarvitaan noiden .asx videoiden katsomiseen. MPEG-4 ? Izha sai videolähetykseni muttei näe niitä..

Izha: Kerro mikä on sopiva hetki jolloin pääsisit rautanyrkkiin sillä aikaisessa vaiheessa asioihin voi vielä vaikuttaa.

- Manji

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice