Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kiitokset peleistä, oli ihan mukava pelata vaikka olinkin melko väsähtänyt siinä loppuvaiheessa..

Pexin Aoi ja Vanessa ovat edelleen turkasen vaikeita vastuksia..

- Manji

2. Pemu

Pemu Active Member

Tommi ja Manji, kiitoksia peleistä! Ens viikolla sitten /versus/images/graemlins/cool.gif
    Mitäs pidit mun Bradistä? "Pex Brad"? /versus/images/graemlins/grin.gif
    Tuli pelattuu melkein kaikilla hahmoilla, meni rytmit iha sekasin /versus/images/graemlins/grin.gif Jätin käyttämättä useita hyviä liikkeittä. En ole vieläkään valmis käyttämään Vanessan toista stänssiä, menee vielä haparoimisen puolelle /versus/images/graemlins/crazy.gif
    Nyt harjoittelemaan sitä. Shunilla vielä treenaamiseen varaa, en käyttäny enää sitä. Tiesin että Shunilla pelaaminen ei ollut valmis, unohdin suurimmat osat liikkeistä. Useimmilla hahmoilla pelaaminen aiheuttaa tämmöstä ja menee hieman pyllylleen /versus/images/graemlins/grin.gif Ehkä olen kunnianhimoinen henkilö, the more the merrier?
    Aoin reversalit olivat aika nätit, eikö ollukin? Throw-escapeen olisi parannettavaa *gambare*.

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Pexin Brad oli ihan kiitettävän hankala vastus, pelaa sillä vain sillä minä haluan nimenomaan anti-brad treeniä, kun täällä etelässä ei ole muitakaan.

Tommi, shunisi sai sen varpusen (dunce itemin) lauantain aikana ihan itsekseen. On muuten totta että musta tukka saa shunin näyttämään ihan spurgulta riippumatta siitä mitä sillä on päällään! Yritin pelata sitä pannunmyssyä tactics and advicesta mutta hiillyin väliaikaisesti chouwan-comboihin kun sormet meni solmuun. [2][3][6][P] - [G] - [6_][P] - [2][3][6][P][P] yllättävän hankalaa!

Todennäköisesti en tämänhetkisellä kokoonpanolla saa matsivideoihin ääntä lainkaan sillä käytän oikeastaan ihan tavallista näytönohjainta, jossa ei sen vuoksi ole sisääntuloa äänelle. Kaappausohjelma ei näköjään ymmärrä ottaa ääntä suoraan kuin samalta driverilta kuin mistä kuva tulee.

Gazza, oletko muuten tulossa ensi lauantain miittiin varmasti? SIllä tällä kerralla aloitan turnauksen viimeistään 15.00 jotten väsähdä niinkuin kävi viime kerralla (kun odoteltiin sinua).

- Manji

4. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Jos pelaa liian monella niin voi käydä niin että VF5 ilmestyy ennen kuin on oppinut ketään todella hyvin. Kannattanee keskittyä muutamaan hahmoon jos haluaa olla todella vaarallinen. Tuli mieleeni, että käytätkö Aoilla reversal throw escapeja? Ne on aika kivoja /versus/images/graemlins/grin.gif...

Viime aikoina olen treenannut Akiran comboja paljon ja olenkin saanut [4][6]--[2][P]--yoho--dbpm:n tehtyä jo monen monta kertaa /versus/images/graemlins/grin.gif. Koetan mestaroida senkin vaikkei Ryadus harmi kyllä käytä LW hahmoja.
    Yoho-p-polvi-dbpm sujuu kohtalaisen hyvin, mutta koetan parantaa sitäkin sillä haluan tehdä sen vs:ssä kun tilanne tulee /versus/images/graemlins/grin.gif.

Yksi harjoittelu kohteeni on nyt korkeiden alta kyyristyminen. Wolfin HCB[P][P]:n alta menen jo 110 prosenttisesti, kiitos questin yliannostuksen. Bradin [3][P][P] on seuraava kohde, huomasin että esim. Akiran Shrm on varma jos onnistuu kyyristymään toisen [P]:n alta /versus/images/graemlins/laugh.gif.
    [2][P]+[K][6][P] alta menee jo silloin tällöin, mutta Ryadus on ruvennut tekemään [2][P]+[K][P][6][P] välillä niin homma on vähän hankalampaa /versus/images/graemlins/confused.gif.
    Koetan muistaa myös Jeffryn [P]+[K][P]:n jne...

Opittavaa on...

5. thr

thr Active Member

Kiitoksia matseista. Jos sitten ensi lauantaina olisi meikäläisestä enemmän vastusta, nyt oli vähän refleksit hitaita. Pelasin tuossa itsekin Shunille varpusen sekä sen viinipullon, mutta molemmat on näköjään body itemejä... joten se siitä niiden kummankin käyttöönotosta. Ja kunnon spurgushunilla on tietenkin ruskea tukka.

6. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Gazza, oletko muuten tulossa ensi lauantain miittiin varmasti? SIllä tällä kerralla aloitan turnauksen viimeistään 15.00 jotten väsähdä niinkuin kävi viime kerralla (kun odoteltiin sinua).

- Manji

[/ QUOTE ]

juuh.. tulossa ollaan. kaheltatoistako sinne sai tulla? ei niin, että minä niin aikasin sínne ehtisin.. /versus/images/graemlins/grin.gif

7. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

On muuten totta että musta tukka saa shunin näyttämään ihan spurgulta riippumatta siitä mitä sillä on päällään! Yritin pelata sitä pannunmyssyä tactics and advicesta mutta hiillyin väliaikaisesti chouwan-comboihin kun sormet meni solmuun. [2][3][6][P] - [G] - [6_][P] - [2][3][6][P][P] yllättävän hankalaa! - Manji

[/ QUOTE ]

Uppadocca, wies adres ybelocke!!! Shun sai lisää faneja! Musta reuhka tukka Shunilla on oltava universumin rumimpia ilmestyksiä. Itse teen nykyään Chouwanin isolla kaarella, koska ei tarvitse pelätä enää makuulle menemistä. Kuten kolmosessa tuli tehtyä, oli hauskaa pelata sitäkin vaihteeksi, mikään Evon luusereista ei ole niin "iso" kuin Taka. jos haluaa päästä ystävistään nopeasti eroon, kannattaa ryypätä Shunilla 6-9 ryyppyä joka erän jälkeen. Dandy J:tä lainatakseni: "Shun´s [2][K]? Fucking low kick!

8. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Juma, täytyy tänne pohjoiseenkin järkätä oma turnee nyt keväällä. Ainakin pari Oulun miestä ja muutama paikallinen on varmaan kiinnostuneita(?). Pelitarjontaa täytyy tosin laajentaa, että porukkaa saisi kasaan.

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Pysy nyt housuissasi, en minä vielä shun-"fani" ole. Pelaan hahmoja jotta saisin kullekin pelaajalle täällä hesassa oman nimikkohahmon kaikkine mausteineen (videoita varten). Gazza, sinun akirasi on muuten jo warrior, bracereita ja partaa ei tosin ole vielä näkynyt.

Ja siis kuten arvata saattaa, olen pelannut thr:n nimikkoshunia jo, öh, jonnekin 7.danin kieppeille. En ole nähnyt syytä muuttaa mielipiteitäni. Ja thr:n shunilla on ideanakin varmaan näyttää rumalta..

Nyt sain jo pleikan äänen kuulumaan tietokoneen kajareista, videolle ei ääni tosin ole vieläkään tallentunut.

- Manji

10. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    OK. Parasta A-ryhmäätuossa Shun-kritiikissä on tähän mennessä suunnilleen edustanut tuo "Fucking low kick"-kommentti, joten ainakaan allekirjoittaneen päähän ei vielä mahdu miksi deegu olisi niin ärsyttävä vastustaja. Johtunee siitäkin, että pelaan vähän kaikilla. Kun puhutaan Akirasta, paino sanalla "vähän"...

11. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Juma, täytyy tänne pohjoiseenkin järkätä oma turnee nyt keväällä. Ainakin pari Oulun miestä ja muutama paikallinen on varmaan kiinnostuneita(?). Pelitarjontaa täytyy tosin laajentaa, että porukkaa saisi kasaan.

[/ QUOTE ]

Ainakin minä olen, ja 99.9% todennäköisyydellä Ryaduskin on.
    Timesplitters 2 pelitarjontaan!

Manji, jos pystyisin järkkäämään kopion evotiedostostani sinne, niin ei tarvitsisi turhaa vaivaa nähdä(ja sietää Shunia /versus/images/graemlins/smirk.gif), minullahan on kortillinen Championeja, joilla kyllä roinaa ja rahaa löytyy. Vaan eipä taida onnata...

Minusta tuo Shunin musta näyttää enemmän harmaalta. Tai sitten silmissäni on vikaa...Näyttäisiköhän paremmalta jos hankkisin mustan puvun värin? Ruma se kyllä on, Ugly Shunin A.I sen näytti.

12. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Totta helvetissä olisin kiinnostunut turnauksesta. Tuo Pex-Brad alkoi kiinnostaa. Itsehän olen oikea Brad-friikki. Olen aina kiinnostunut Brad kyvyistä. Olisi siistiä pistää matsia Brad vs Brad ja katsoa kumpi on parempi.

13. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Voisiko joku lähettää uudelleen sen rautanyrkin sivun linkin. Siellähän taisi olla se Pexin Brad filmi.

14. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Izha said:
    Ainakin minä olen, ja 99.9% todennäköisyydellä Ryaduskin on.
    Timesplitters 2 pelitarjontaan!

[/ QUOTE ]

Hetkinen, Shunin mustan sai myös häviämällä 100 matsia? Jeez, ei se niin ruma ole.

Muita pelejä missä on mahdollista turnata, esim:
    DoA 1&2
    Tekken 2/3/TAG/4
    Noin tuhat ja miljoona 2D-mättöä
    VF2/3/4/Evo
    Soul Blade(doh!), Soul Calibur 1/2
    Super Puzzle Fighter 2 Turbo (hahahaa!)
    Sikana muuta...
    FPS:t onnistuu, Timesplitterin kokemus on demon varassa...

15. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:

Voisiko joku lähettää uudelleen sen rautanyrkin sivun linkin. Siellähän taisi olla se Pexin Brad filmi.

[/ QUOTE ]

Tässähän tämä:
    rautanyrkki2

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Puhuimme Shunin mustasta tukasta.

Olen valmis DOA 2-turnaukseen milloin vain, heh heh.

- Manji

17. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Musta-tukka-on-ruma. Rumat donkkaa tykimmin. (clutter-warning!!!)

Pistin muuten jenkki-Evon tilaukseen...

18. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Tuossa videon lopussa (PEXI-MANJIMARU) Pexi teki Bradillä riskiliikkeen: [6][P][K], johon Manji olisi voinut lyödä vaikka yohon. Katsoin filmiä ja huomasin, että Pexillä on vielä opittavaa Bradistä. Hän teki heavydown attackeja noihin Bradin beatdown lyönteihin, vaikka komboja löytyy niihin. Saisinpa lähetettyä omat Brad videoni teille. Olisi hauska verrata.

Kiitos linkistä, thr!

19. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Niitä Bradin stansseja ei aina jaksa katsella, kun optuttaa niin päätän sen [6]+[P]+[K] floppistarterin yksinkertaisella [P] [6][6][K] jatkolla. Tiedän kyllä muut jatkot, käyn säännöllisesti free trainingissa ja combo searchin lumoissa. Bradilla on kyllä vieläkin noita liikkeitä, joilla ei tee paljoa mitään, kun taas jotkut ovat hyvinkin käteviä. Jos joku kaipaa Brad-avustusta, katsokaa mikä tahansa KiWe:n läppä Bradista ja etsikää ukkoylijumala Myken vastakommentteja. Se äijä tietää epäterveellisen paljon...

20. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:

Tuossa videon lopussa (PEXI-MANJIMARU) Pexi teki Bradillä riskiliikkeen: [6][P][K], johon Manji olisi voinut lyödä vaikka yohon. Katsoin filmiä ja huomasin, että Pexillä on vielä opittavaa Bradistä. Hän teki heavydown attackeja noihin Bradin beatdown lyönteihin, vaikka komboja löytyy niihin. Saisinpa lähetettyä omat Brad videoni teille. Olisi hauska verrata.

Kiitos linkistä, thr!

[/ QUOTE ]

Toi oli vanha video, pelasin iha läpällä. Manjilla on tapana nauhottaa matsei mis saan turpiini. Bradilla olen harjoitellut muutama kerran Rautanyrkin jälkeen, en mitenkään kunnolla. Ensimmäisii kertoja kun pelaan Bradilla siellä.Kuten sanoin, Brad ei ole mun vakiohahmoja. En todellakaan ole semmosii henkilöitä, joka tekee syvällisii analyysei ja harjoittelee hiki hatussa kuten Manji, pelaan pelistä josta pidän, ei muuta. Tälläset yksityiskohdat mm. open stance ja muut ihme säädöt, ei oo mun lajii. Sanat ei riitä selittämiseen, vaan teot. Jos joskus tuut tänne Hesaan käymään, tuu näyttämään taitosii. Ja lopuksi, en vetäny herneitä nenään viestistäsi.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice