Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Niin tuota, kysymys oli siis Evo-videoista yleensä, ei juurikaan omista matseista, mutta enköhän minä kohta saa Helsinki-kerhon matsejakin koneelle.. Uusi näytönohjain taas kerran.. Täytyy vain olla ensin yhteydessä Entomoon, jolla on jonkin verran kaapattuja matseja jotka ovat jääneet tyhjän pantiksi.

Izha, sinähän et käsittääkseni ole saanut auki direct stream-videoita eli esim. taannoisia Otenami Haiken-videoita?

-Manji

2. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Eläköön elämä! Olen vihdoinkin saanut kuvankaappauksen toimimaan tyydyttävästi. Nyt ei tarvita kuin jatkojohtoa audiokaapeliin niin saan äänetkin videoihin. Pikapuoliin.

- Manji

ps. Mitäs tykkäätte tästä Wolfin 217 pisteen pseudocombosta? Auts.

3. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Joo, auts.

4. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Niin tuota, kysymys oli siis Evo-videoista yleensä, ei juurikaan omista matseista, mutta enköhän minä kohta saa Helsinki-kerhon matsejakin koneelle.. Uusi näytönohjain taas kerran.. Täytyy vain olla ensin yhteydessä Entomoon, jolla on jonkin verran kaapattuja matseja jotka ovat jääneet tyhjän pantiksi.

Izha, sinähän et käsittääkseni ole saanut auki direct stream-videoita eli esim. taannoisia Otenami Haiken-videoita?

-Manji

[/ QUOTE ]

Aaa, minulla jo toiveet kohosi. Mutta videoita kuin videoita on kiva katsoa. Pistä paljon Chibitaa jos saan pyytää.

Juu, en nähnyt Otemia, ainostaan personal match videos aukeaa, siihen se sitten evo-CD:n ohella jääkin...

5. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Niin no, nyt minä kyllä pystyn nappaamaan kaikki pleikallani olevat videot, niissä vain ei ole ääntä. Plääh. Vielä on vähän selvittämistä miten saan videonkaappausohjelman synkkaamaan yhteen, tai lähinnä mihin sisääntuloon RCA-piuhat pitää yhdistää.. Minulla kun ei ole välttämättä sopivaa jatkojohtoa, eka yritys ei onnistunut.

- Manji

6. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Miten ne videot saa muuten siirrettyä koneelle? Eikös siihen tarvitse jonkinlainen johto tai jokin muu systeemi. Olisi näet siistiä saada Izhan ja minun väliset matsit teillekin nähtäväksi, mutta tietysti helpointa olisi yksinkertaisesti tavata teidät ja näyttää ne videot suoraan kortilta. Näkisittepä uuden Brad pelaajan! /versus/images/graemlins/grin.gif

7. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tarvitaan:
    a.) näytönohjainkortti jossa on sisääntulo , itselläni on nyt Radeon 9200 kortti (n.90 euroa) jossa on S-video-sisääntulo.

b.) Johto Pleikka -> S-video (+ audio) Löytyy jostain playstationkrääsämyymälöistä.

c.) Kuvankaappausohjelma, Etsikää Konsolifinistä Entomon antamia linkkejä. Itselläni on Vidcap32 tai Virtualdub.

d.) kovalevytilaa kiitettävästi.

Ongelmanani on nyt että en saa audiokaapeleita kytkettyä koneeseen oikeaan paikkaan tai että kuvankaappausohjelma ei löydä äänilähdettä. Eli videoissani ei ole ääntä. Haluatteko että lähetän teille mykkiä videoita Hesalaisten peleistä? Se onnistuu kyllä.

Neonomide: Toistaiseksi en voi tehdä levyjä jotka näkyisivät pleikassa tai DVD-soittimessa.

- Manji

8. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Jeez, kamu teki sellaisia montakin, koodin käännökseen meni jonkin aikaa. Svedujen sivulta impatut matsit olivat tiku/taku-äänillä, muut VF.cmista ripatut videot toimivat kuin häkä.

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Teki mitä monta? Mykkiä videoita?

10. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Eikös Ryadus tarkottanu että miten matsit saa muistikortilta koneelle...? Ja siihenhän tarvitaan vain se X-port. Tietääkseni.

Tosin mulla ei oo kokemusta aiheesta, korjatkaa ihmeessä jos meni metsään.

11. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Teki mitä monta? Mykkiä videoita?

[/ QUOTE ]

Kaveri teki siis video-CD:itä, joita pystyy sitten katsomaan useimmilla DVD-soittimilla ja tietääkseni sillä uudella PS2-mallilla. Kuva oli vain hieman epätarkka, äänet kuuluivat (hurraus myös!) mainiosti. Kaverilla oli joku datastream-ohjelma, jolla se sai videot poltettua video-CD-muotoon. Sinun ja Pexin matsit jotka imuroimme ruotsalaisten sivulta toimivat myös, mutta äänet olivat pätkivää tikutaku-kamaa.

12. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Minulle ne äänet eivät niin välttämättömiä ole, jos et saa ääntä millään mukaan niin pistä omia videoitanne silti, tahtoo nähdä...

13. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Oukei, katson mitä lähetän kunhan olen saanut kaapattua tarpeeksi. Minulla on tosiaan muutama replay myös ruotsin keikalta. Todennäköisesti kuitenkin menee maanantaille ennenkuin saan lähtemään.

Mielenkiintoista muuten mitä varten Lau.VF:n saitilla olleilla videoilla on ääni pielessä..

- Manji

14. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Lähetättekö minulle uudelleen ne Manjin pitkät ohjeet yksityisviestinä, jos jaksatte ja mikä se X-port on ja miten kallis se on?

15. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Äänet pätkivät ja kaikki Akiran äänet kuulostivat kuin uuden TikuTaku-levyn Britney Spears-imitaatiolta. /versus/images/graemlins/grin.gif

16. thr

thr Active Member

Menee hieman priva-viestin puolelle, mutta menköön tällä kertaa. Manji onko huomiseksi, lauantaiksi ohjelmaa? Olisin itse Herttoniemen suunnalla koko päivän, joten pienet VF-sessiot voisi olla mahdollisia. Käypä muuten katsomassa konsolifinin taistelupelit-sivusto threadia. Entomo on duunannut pientä pohjaa sivuiksi ja kaipasi sunkin mielipidettä.

17. Pemu

Pemu Active Member

meikäkin vois tulla.

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Joo-oh, jaa-ah, Juu-u. Kaipa sitä voisi pari tuntia pelata, mutta vain pari tuntia sillä minulla riittää kaikenlaista tehtävää jota olin toivonut ehtiväni tekemään lauantaina. Ja sovitaan sitten että aikaisintaan klo 15.

- Manji

19. Pemu

Pemu Active Member

Gotcha! Pari tuntii viel naisten tennisfinaaliin /versus/images/graemlins/cool.gif

20. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Joo-oh, jaa-ah, Juu-u. Kaipa sitä voisi pari tuntia pelata, mutta vain pari tuntia sillä minulla riittää kaikenlaista tehtävää jota olin toivonut ehtiväni tekemään lauantaina. Ja sovitaan sitten että aikaisintaan klo 15.

- Manji

[/ QUOTE ]

Kolmen jälkeen siis. Ja heitä vain kylmästi pihalle jos meinataan viipyä liika kauan...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice