Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Mikä HELVETIN HCF?

Myke ja Ohsu ovat hyviä, mutta Mask on kyllä paras ja onhan teillä vielä näkemättä minun tyylini. Sekin saattaa näyttää hienolta.

2. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Half circle forward

3. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:
    Toivottavasti saan kohdata teitä muita pian, jotta voin näyttää vähän Brad tekniikkaa.

[/ QUOTE ] Toivovattavasti pääset Izhan kaa Hesaan joskus, eikun tervetuloa.Pääset näyttämään skillisi meille /versus/images/graemlins/grin.gif

4. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Sori, nuo "legendat" ovat sitä perinteistä noob-vittuilua epäselvimmillään... /versus/images/graemlins/grin.gif

Eli vasemmalta katsoen:

HCF on [4][1][2][3][6]

QCF on [2][3][6]

"Kaikki haukkuu Bradia, vaikka se on huippu!"-uikutus saa tosiaan harvoin kunnon perusteluja. Onneksi meillä on Mask, Ohsu ja KiWe. Itse kyllä olen vaikuttunut eniten ehkä Ohsun tekniikasta, mutta mitäpä muutamasta matsista voi tietää. Myke ja Ice9 jaksaa kyllä vaahdota tuota Ohsun Brad-peliä...

5. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Minulla olisi jo varaa käydä siellä, mutta ei aikaa /versus/images/graemlins/frown.gif. Kait sitä joskus löytyy, toivon, mutta vielä voi kestää ainakin kesälomaan. Vaikkei pakosta silloinkaan, todella hankala sanoa.

Mistä tuli Neo mieleeni että miten kaukana tuo Uimaharju on Oulusta?...

6. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Kuvittele mielessäsi 50km matka Joensuusta suoraan pohjoiseen. Eli aika paljon lähempänä kuin Hesa...

7. Aoi_Mei

Meillä voisi järjestyä tapaaminen paljon aiemmin(tosin ei ihan vielä), vai mitä luulet?

8. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Mikäs siinä. Itse en pääse ihan heti minnekään mutaa onhan meillä hieno juna-asema...

9. Aoi_Mei

Joudun todennäköisesti raahaamaan itseni sitten sinne.
    Katsotaan sitä sitten myöhemmin, tosin voi ehkä viimeistään huhtikuussa harkita...

10. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Itse asiassa en ole nähnyt kuin yhden Ohsun videon Bradillä, mutta tuskin Myke ja Ice9:kään ovat paljoa nähneet muita Brad pelaajia kuin Ohsun.
    Nyt tajuan nuo "legendat". Kiitos valaistuksesta.
    Uimaharjujan on melkein naapurissa. Autokoulu läpi ja sutina sinne.

11. Godo

Godo Member

Hehe..... En oo nyt iha varma mist puhutte ku mun netti jökkii aina ku laittaa "Show all". Mä olen se niin sanottu Zanmato, mutt mä unohdin salasanan ja jouduin rekisteröitymään uusiks. Sori ku alan juttelee vast näin myöhään. Mä olin hyvin pitkään bannissa.
    Olisin ehtinyt chattailee tällä ennen Manjimarua! /versus/images/graemlins/grin.gif
    En välitä vaikka pitäisitteki tätä viestiä iha paskana, joten älkää välittäkö täst viestist!

12. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Olishan tämän(kin) ketjun voinu lukea sivu kerrallaan... /versus/images/graemlins/smirk.gif

No joo, willkommen. Tavallaan.

13. Godo

Godo Member

hehe... sori... mun moka! /versus/images/graemlins/tongue.gif
    Taas mä tunaroin! /versus/images/graemlins/grin.gif /versus/images/graemlins/grin.gif
    Älkää pitäkö mua iha tyhmänä! /versus/images/graemlins/crazy.gif

14. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Hei, älä nyt liikaa potki itseäsi.. /versus/images/graemlins/smile.gif

Tervetuloa vain minunkin puolestani, ja en kyllä suosittele tuota "show all":in käyttämistä sillä tässä threadissa on todella MUUTAMA postaus..

Miten muuten, pelaatko evoa paljon, millä hahmolla pelaat, oletko lukenut paljon strategioita täältä, onko sinulla kaksinpelikavereita pälä pälä... ?

Nybec, Duke: I have just e-mailed my nordic evo- report to Oggy in english, let's see if he uploads it to his webpage. Do you want me to post it straight to the VF today?

Gazza: palataan asiaan, oletko jonain arkipäivänä tavoiteltavissa, haluaisin pikkuhiljaa sen "Heron" takaisin.. Voit periaatteessa tuoda sen Helmikuun miittiin, mutta silloin sinun olisi parasta ilmaantua paikalle /versus/images/graemlins/blush.gif .. Et muuten ole maininnut mielipiteitäsi leffasta?

Izha: Onko sinulla yleensä mahdollista käyttää jotain tietokonetta WMP ym. videopätkien katsomiseen? Voisin lähettää postissa CD:llä matsivideoita.

- Manji

15. gazza

gazza Well-Known Member

joo.. tää threadi alkaa tosiaan olla jo aika pitkä ja sitä clutteria on aika paljon.. on tuolla aikaisemmilla sivuilla kyllä jonkin verran hyödyllistäkin tavaraa... muistaakseni.

Näillä näkymin mä saattaisin olla "tavoitettavissa" perjantaina iltapäivällä. Lauantait näyttää myöskin tyhjää, eli kyllä mä sinne helmikuun miittiin oon tulossa, sehän taitaakin jo olla tässä ihan pian..
    Hero oli ihan jees.. aika pitkälti sitä mitä odotinkin..

enpä muuten ole vielä tänä vuonna ehtinyt pelaamaan veeäffää ollenkaan.. pakko kai yrittää jossain välissä, ettei ole ihan ulkona sitten miitissä.

16. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Onkos sinulla CD:llä filmejä? Lähettele nopeasti Izhalle, jotta minäkin näen.

Otettiin eilen Izhan kanssa matseja ja parhain oli ehdottomasti Brad vastaan Akira. Ensin minä sain Excellent voiton ja heti perään Izha toisti tempun. Olihan se matsi pakko tallentaa.

Tervetuloa vain minunkin puolestani!

17. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ryadus, Izha: privamailatkaa joku minulle postiosoite mihin voin lähettää ja voin polttaa parit cd:t (minulla on varmaan yli giga VF4E-pelivideoita tietokoneella) ja pistää kuoressa sinne. Kuten sanottu, toivottavasti teillä on ohjelma niiden katsomiseen? Lähinnä .wmp, .avi, .mpg muodossa näyttävät olevan.

Gazza, perjantai meni just kiinni. Ehkä on parempi odottaa vf-miittiin asti, sinnehän on enää alle kaksi viikkoa (7.2.).

- Manji

18. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Videoita? Tänne, tänne tänne! Saisitko poltettua ne video-CD:lle? Meinaan että mulla ei ole tietokonetta, mutta DVD-soitin löytyy...

19. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Gazza, perjantai meni just kiinni. Ehkä on parempi odottaa vf-miittiin asti, sinnehän on enää alle kaksi viikkoa (7.2.).

- Manji

[/ QUOTE ]

jesh tehdään näin..
    mulla on tossa 7.2. illalla muuta menoa, eli näillä näkymin pitäisi sitten lähteä pois jo siinä kuuden maissa.. pitää varmaan yrittää tulla sinne sitten pikkasen normaalia aikasemmin.

20. Aoi_Mei

On minulla tietokone, mutta niistä ohjelmista en menisi vannomaan. Pistän osoitteen tulemaan...

Godo: Tervetuloa ja ei olisi toiveita että tuo "somewhere in Finland" olisi "somewhere near Oulu"?....

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice