Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Wolfin PGS oli nelosessa varmaankin erittäin hankala siksi, että Wolf sai PGS:nsä vasta Evossa. Thumbs up. /versus/images/graemlins/smirk.gif
    Muutenkin noiden combojen lämät on ihan erilaisia nelosessa ja evossa, esim. nelosen basic Lei-combo [9][K]+[G], [2][P], [9][K]+[G] ei evossa tee nimeksikään lämää jne.

- Manji

2. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Pitäisi varmaan pitää kerran viikossa kahdenkeskisiä sessioita. (Pexi?)
    - Manji

[/ QUOTE ] Mikäpä ettei. Ilmoita sit.

3. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Unohdit siinä alussa sanomastasi Shunin kombosta [P]:n ennen [K][K][2][P][K]:ä.
    /versus/images/graemlins/grin.gif Toiseksi vastustaja voi kyllä vetää pahasti nekkuun jos floateri
    torjutaan. Harva sitäkään komboa tosiaan imee, mutta koska vaara on olemassa,
    niin kannattaa tehdä se potkuvaihtoehto välillä. Sen choukarou-[6][G][P][K],
    [P]/[K]-liikkeen range on älytön, mutta toisaalta vastustaja voi pysäyttää
    pyörimisvaiheen aika helposti. Shunin liikkeet ymmärtää paremmin kun on
    pelannut jampalle edellisissä peleissä, vaikka niissä mies kärsikin joidenkin
    mukaan vähän alennustilasta (VF3/4). Tuo [4][K] on mukava liike, vaikkakin
    hiukan hitaanpuoleinen. Shunin elbow:n puute onkin ehkä tyypin pahin heikkous,
    painetta täytyy pitää luovemmin kuin joillain Lau/Jacky-huoraajahahmoilla.
    Ryyppääminen on tosiaan oma alalajinsa, eikä se helppoa ole kuin jotain Jeffryä
    vastaan. Jugglejen jälkeen yksittäiset [G][P][K]:t on poikaa, samoin
    legendaarinen [6]+[P]+[K] toimii edelleen. Jos pieni [2][K] (etkä pelaa Wolfia
    vastaan, GULP!) ei pelota, niin eikun hcf+[P]+[K] niin ollaan makuulla valmiina
    vetämään kolme dp:tä kassiin. Toi [2]+[P]+[K] ei ole niin hyvä kuin miltä
    näyttää, mutta sitä voi tottakai käyttää etenkin matsin loputtua yhtä hyvin
    kuin Yoga Flame stancea juomiseen. Sitten 10dp:llä voi siirtyä 270heittoon,
    joka antaa mukavat 4 (tai oliko se 5) dp:tä lisää, heittosuunta taakse.
    Yleensäkin kunnon ryyppääjät tuntuvat ottavan keissiä aina kun vastustaja antaa
    siihen pienenkin tilaisuuden; on Shunin etu, että ryyppäämisestä ei ole koskaan
    counter-pelkoa. Muuten Shunilla pärjääminen voi johtaa akuuttiin chouwan/
    [8]+[K]+[G]/ [G]+[K]/ [1]+[K], [K]- syndroomaan, jos pelaaja ajattelee vain
    voittoa. Hyvien heittopaikkojen kyttääminen ja muidenkin heittojen ahkera
    käyttö (I LOVE [3]+[G]+[P]!) auttaa tietenkin, eikä kukaan muu hahmo ole niin
    pelottava kuin kunnon keississä heiluva Shun ja hyvästä syystä. Taktiikoiden
    vaihtelu on terveellistä niin mielelle kuin taktiikalle. Mikään liike tai
    taktiikka ei ole niin härö ettei sitä kannattaisi kokeilla! Kuten
    [6]+[G]+[K]... /versus/images/graemlins/tongue.gif

Nelonen on tosiaan ilmeisesti oma maailmansa, Sega haluaa leikkiä systeemeillään
    oikein kunnolla, eikä minulla ole itselläni tosiaan paljonkaan sitä vastaan,
    päinvastoin. Onpahan kaksi erilaista peliä pelattavana. Jeffrykin on nelosessa
    aika killeri... Kuusi heittosuuntaa, SHYEAHHH! /versus/images/graemlins/smile.gif

4. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Juhuu! Terve taas. Izhallahan on nykyään kaikki hahmot arvossa Champion ja myöskin Challenge hoidettu kaikilla, joten taustakuvia löytyy.
    Itselläni Challenge on viittä vaille valmis.

Nyt on minullakin kohta aikaa alkaa treenata Brad sellaiseen kuntoon, että kelpaa ottaa matsia hahmoa kuin hahmoa vastaan. Se tarkoittaa tietysti sitä, että tunnen kombot ja keksin tekniikoita eri häiskiä vastaan. Onneksi Izhalla on kaikki Championeja, joten eipähän tule tylsännäköisiä matseja ainakaan arvonimen takia. Izhahan aikoo harjoitella pari extrahahmoa, jotta voimme ottaa monipuolisia matseja.

Olisi kiva päästä haastamaan teitä muitakin Bradillä, mutta se taitaa saada odottaa.

5. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Itse pidän ihan jonkinlaisena fetissinä sitä, että saan kaikki hahmot normal- tasolla champioille. Joka onkin vähän hankalaa noin puolella äijistä... /versus/images/graemlins/grin.gif Nuo challenget tuntuvat ainakin padilla vähän utopialta, pitänee kokeilla tässä DS1:llä...

Brad on jees äijä, on välillä niin vitun tylsää lukea tuota iänikuista "Bradi ja Jeff on ihan paskoja"- trollausta ympäri VFDC:tä. Molemmilla voi pieksää ihan hyvin noita Jacko/ Akira/ Lau/ Kage- pissoffereita, mutta ketään ei oikein tunnu Mykeä/ Ice9:ä lukuunottamatta kiinnostavan välillä kehuakin niitä. itselläni on aikomuksena tuoda ainakin nuo Shunin salat julki ihan faq:n merkeissä, kunhan aikaa löytyy opiskelujen ohella... /versus/images/graemlins/cool.gif

6. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Nuo challenget tuntuvat ainakin padilla vähän utopialta

[/ QUOTE ]

Onnistui minulta. Täytyy sanoa että hankalin (tai ehkä vain aikaa vievin) osio oli exact recovery challenge. Vedä neljä putkeen ja putoa viimeisellä
    /versus/images/graemlins/mad.gif /versus/images/graemlins/mad.gif /versus/images/graemlins/mad.gifARRGGGHHHH!!!!

On se sitten päätetty että Shun liittyy hahmo kokoelmaani, Vanessa ja Sarah vielä harkinnan alla...
    Miksihän minä en koskaan käytä Shunilla [3][P]+[G] heittoa /versus/images/graemlins/confused.gif? Hyvä että edes muistan sen olemassa oloa.
    [9][P]?? Rising break?

Manji, ei ihme ettei se PGS sitten toiminutkaan /versus/images/graemlins/tongue.gif /versus/images/graemlins/shocked.gif, jaa enpä pahemmin Wolfilla pelaillutkaan vf4:ssä.

Minä en pidä Bradia ollenkaan huonona hahmona, Ryadusta vastaan minulla tulee lähes poikkeuksetta edes yksi exellent tappio(mutta yleensä monta) per pelikerta kun Brad on vastassa. Se yllättää aina.
    Brad on muuten myös suosikkivastustajani Ryadusta vastaan, tiettyä haastetta...

7. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Izha said:
    On se sitten päätetty että Shun liittyy hahmo kokoelmaani, Vanessa ja Sarah vielä harkinnan alla...
    Miksihän minä en koskaan käytä Shunilla [3][P]+[G] heittoa /versus/images/graemlins/confused.gif? Hyvä että edes muistan sen olemassa oloa.
    [9][P]?? Rising break?

[/ QUOTE ]

Tuo ikivanha "valitus" VF4:n suhteen oli se että Wolf ja Jeff olivat ihan pee-hahmoja. Mukavaa nähdä että noin 95 % peliarvostelijoista oli lähes täysiä nOObeja vielä nelosen aikoihin. vasta Evo on tainnut kunnolla opettaa tuota loogista positivismia aivosolujen käytössä...

Taitaa Manji pitää luovaa taukoa... Itse teorisoin nyt vaihteeksi Evoa, en ole koskenut peliin sen ilmeisen addiktiivisen (arkielämälle vihamielisen) aspektin takia. Shun on tosiaan virkistävä tyyppi ei tarvitse olla mikään reaktiokeisari Akira-tyyliin pärjätäkseen, mikä ymmärrettävästi ärsyttää noita Akira-fanaatikkoja (trolli, TROLLI!). Chouwanin optiot ovat tosiaan rajallisemmat [3]+[G]+[P] heiton jälkeen, mutta damagea alkaa syntyä suht vähilläkin ryypyillä. Itseäni kiinnostaa tuo hahmospefinen juomistaktikointi, kovat tyypit (Namflow!) tuntuvat juovan kuin sienet tiettyyn pisteeseen josta sitten kunnon mättö voi alkaa.

Itse opin viimeksi noita Creedin Jacko- inashi-juttuja. Aikaa jännää että heittopaikka on varma inashin+ [4]+[P] jälkeen. Vau... Shunin [9]+[P] on ikuisuuskysymyksiä. Shun ei ole mikään Lion mitä okizemeen tulee mutta kaikkea näppärää voi kokeilla. Aloittelijat kiroavat Shunin alimpaan helvettiin maistettuaan okizemesta choukarou, [6]+[G]+[P]+[K], [P] nakitusta, uskon. Tuo hervoton [9]+[K] ei myöskään ole hullumpi okizeme, nimenomaan erän lopuksi. Väistöhyökkäyksellä voi huorata trajectoryn takia. Yleensäkin kombofriikkejä tuntuu haittaavan tuo Shun-pelaajien tylsä yleispelityyli, useimmat jostain syystä nakittavat samoja jatkoja jatkuvasti. Itse kätytän esim. [2_],[3]+[P] jälkeen vaihteen vuoksi [2]+[P], [G], [1]+[K], [K] komboa, josta voi muistaakseni vetää lisäksi keittoa. Jos vastassa ei ole joku pirun Wolf tai Aoi, Shunilla voi suht vähällä damagella napata myös 3 dp:tä HCF+[P]+[K] stancesta. Todella gurut Shunit osaavat myös kusettaa lahjakkaasti [7]+[G]+[P]+[K], [P] väistöillä mikä on luovaa... /versus/images/graemlins/cool.gif Ikiwanha [6]+[P]+[K] toimii myös kun janottaa mutta väistö tappaa sen...

Chibitan kiusaaja Vane on jo pieni legenda, Sarah on uskomaton kombostanceihme, molemmat lähtivät itselläni käyntiin vähän myöhäsytytyksellä. Sarahilla on ihania taekwondopotkuja... /versus/images/graemlins/blush.gif

8. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Joo, sellaista luovaa taukoa etten ole pleikkaria käynnistänyt pariin viikkoon. Nyt on vähän opiskelu+työkiireitä.

Ainakaan Evo ver. A:ssa Shunin Chouka.. (DS) [6][P]+[K]+[G], [P] ei ole edes counteroitavissa joten se siitä lättyyn vetämisestä. (En ole tosin tarkistanut asiaa pleikalla). Chouwanhan on vieläkin vähemmän counteroitavissa antaen blokattuna ainoastaan medium disadvantagen (-2 tai -3). Ehkä te joskus vielä sisäistätte miksi minä aina urputan Shunista ja pidän sitä Akiran tappajana.. Lähinnä siinä ärsyttää se että miten nin typerän näköisillä liikkeillä voi olla niin järjettömät ominaisuudet. Shun on yksinkertaisesti "liian hyvä" jotta voisin tykätä siitä. VF3:ssa Shun oli "huono" joten sillä pelaaminen oli "cool".

EDIT: minä en myöskään mitenkään väheksy Bradia tai Jeffryä. Jeffryn risk/reward-suhde on yksinkertaisesti HYVÄ, ja kumoaa pitkälti yksittäisten liikkeiden heikkouden. Bradista en osaa sanoa mitään syvälisempää muuta kuin että huono se ei ole ja että minä en jaksa pelata sillä.

9. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Ainakaan Evo ver. A:ssa Shunin Chouka.. (DS) [6][P]+[K]+[G], [P] ei ole edes counteroitavissa joten se siitä lättyyn vetämisestä. (En ole tosin tarkistanut asiaa pleikalla). Chouwanhan on vieläkin vähemmän counteroitavissa antaen blokattuna ainoastaan medium disadvantagen (-2 tai -3).

[/ QUOTE ]

Morjens sullekin! Tuo eka (choukarou) kombo on muistaakseni throw-counterable PS2:n Evossa (Mistä sait tietää ykkösen framedatat? Oletko harjoitellut kolikkopeliä?), mikä selittää sen scrub-toimivuuden IMHO. Chouwan on myös special-mid, eli liikettä on tasapainoitettu jo alunperin kun se olisi muuten pelin parhaita floatereita (onhan se toki muutenkin).

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Ehkä te joskus vielä sisäistätte miksi minä aina urputan Shunista ja pidän sitä Akiran tappajana.. Lähinnä siinä ärsyttää se että miten nin typerän näköisillä liikkeillä voi olla niin järjettömät ominaisuudet. Shun on yksinkertaisesti "liian hyvä" jotta voisin tykätä siitä. VF3:ssa Shun oli "huono" joten sillä pelaaminen oli "cool".

[/ QUOTE ]

Lääke: anna Akirallesi hermoloma ja pistä päälle kunnon ryyppyputki! Antaa nimittäin näkökulmaa! Vau, en tiennytkään että Shun olisi ihan Akirantappaja, mihin perustat teesisi? Itse en ole jaksanut niin arvottaa tyyppejä suoraan mathupilla, koska minä pelaan Shunilla eikä kukaan osaa pelata sillä Ryu-kloonilla *LOL*, koska kilpailu täällä päin on muutenkin niin suppeaa. *HUOH* Oletko ajatellut asiaa siten, että Shun on niin realistinen hahmo että sen pölvästiliikkeet tekevät vahinkoa juuri sen komediameiningin takia. Akira on karjuva terminaattori, kun taas Shun on vinkuva käsilläänkävelevä deeku. Sitä sanotaan vaihteluksi /versus/images/graemlins/grin.gif Eikä Shun ollut VF3:ssa huono! /versus/images/graemlins/mad.gif

PS: kyllähän minä tiedän, että "huono" on erittäin suhteellinen määre Virtua Fighterissa...

PPS: Evonkin pultsarikerho (Jeff, Brad) kykenee aika mukavaan tasoon, jos heitä vertaa yleisesti ottaen johonkin Kumaan tai Mardukiin, IMHO...

10. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Shun on yksinkertaisesti "liian hyvä" jotta voisin tykätä siitä. VF3:ssa Shun oli "huono" joten sillä pelaaminen oli "cool".

[/ QUOTE ]

Sanoo Akira-pelaaja... /versus/images/graemlins/wink.gif

[ QUOTE ]
    Neonomide said:
    Evonkin pultsarikerho (Jeff, Brad) kykenee aika mukavaan tasoon, jos heitä vertaa yleisesti ottaen johonkin Kumaan tai Mardukiin, IMHO...

[/ QUOTE ]

Näin on. Kumalla pystyy Tagissa matsaamaan ihan hyvin, nelosessa homma ei oikein uuden pelimoottorin takia toimi samalla tavalla. Marduk on vaan lepsu. Onneksi Namcon poijjaat on luvannu parantaa sitä seuraavaan Tekkeniin. Vaikka aika sama kun ei se hahmona meikäläistä niin kiinnosta... (Vaan toisaalta taitaa pelin kannaltakin olla parempi ettei top tierien joukkoon kuulu karhua... /versus/images/graemlins/grin.gif )

Mulla on ja luova tauko Evon suhteen. Ei tässä keväällä olekaan kun reilut 15 tenttiä... /versus/images/graemlins/shocked.gif Ja kouluhommia enemmän kuluu aikaa urheiluun.

11. Aoi_Mei

Jaa, minusta Shun on paljon hankalampi kuin Akira, itse en ainakaan saa hommaa toimimaan jos vastustaja estää ryypyt tehokkaasti. Akiralla taas on mahdollisuus tehdä älytöntä vahinkoa joka tilanteessa(SDE).

12. Duke

Duke Active Member

ManjiMaru: Like Nybec said, I also wanna see a english version of the session report. Because it is fun to see other peoples side of wiev.
    And I can't get Netrom or Raider to translate it to me in norwigian, because they are in China. /versus/images/graemlins/grin.gif

13. Pemu

Pemu Active Member

Jupsi tuli käymään tänään ja pelattiin muutama tunnin Evo-sessiot. Kyllä aluksi tuli oikeen kylmää kyytiä, pelasin kaikilla hahmoilla (Kage jäi pelamatta). En vaan pääsy kunnolla peliin, Jupsi pyöritti peliä. Sain tilanteen haltuun Sarahilla. Shunilla tuli säädettyä, hauska hemmo, vois alkaa säätää Shunilla. Täytyy sanoa et useimmilla hahmoilla pelaamisella, ei tahdo peli kulkea. Voisi keskittyä muutamaan hahmoon.
    Jupsin kuuluisat low-punchit toimii aina, hehe. Seuraavat sessiot sit Manjin luona, yllätän teidät /versus/images/graemlins/grin.gif

14. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Se Shunin chou-[6]+[G]+[P]+[K], [P] ei ole counteroitacvissa, olit oikeassa... /versus/images/graemlins/crazy.gif

Kukaan ei ikinä mainitse tuota Jeffin [P]+[K], [P] cannedia, joka on ihan orgasmia... Jeffry on hyvä tyyppi.

15. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Wolfin PGS oli nelosessa varmaankin erittäin hankala siksi, että Wolf sai PGS:nsä vasta Evossa.

[/ QUOTE ]

Palatakseni näinkin turhaan aiheeseen, Wolfilla on sittenkin PGS vanhassakin (jostain kumman syystä pelasimme sitä uudelleen), en vain onnistunut silloin.
    No, Wolfini on jo paljon parempi muutenkin, sain eilen questissa kuusi Shining wizardia yhdessä matsissa Rich Kidiä vastaan(idiootti!!!). [4][P]--[2][P]+[G](ground throw), todennäköisyys, että tietokone käyttää low [P]:n staggerin jälkeen on +90%, ja mikähän niitä odottaakaan /versus/images/graemlins/smirk.gif. Tänään oli kumminkin taas ajoitus hukassa ja missasin kolme /versus/images/graemlins/frown.gif.

Tietääkö kukaan parasta jatkoa Wolfin kakkos low[P]reversaaliin?
    Segirl teki [4][P]--[4][K]+[G][K], mutta onko muuta?

Jeffryn quest temppu
    [6][6][K]-- dash--low throw. Suurin osa A.I:sta kyyristyy kun tulee kohti...

16. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Izha said:
    Jaa, minusta Shun on paljon hankalampi kuin Akira, itse en ainakaan saa hommaa toimimaan jos vastustaja estää ryypyt tehokkaasti. Akiralla taas on mahdollisuus tehdä älytöntä vahinkoa joka tilanteessa(SDE).

[/ QUOTE ]

Akira on Akira, mukava puoli VF:ssä on että hahmot ovat niin erilaisia. Akira vaatii myös älytöntä paneutumista ja sormiketteryyttä, että siitä damagesta saa jotain sisällekin. Akira on kyllä varmaan palkitsevin yomihahmo ikinä, enkä itse paljoa diggaa noista helpoista SDE/SPm- jatkoista, tyypillä pärjääminen on tehty ehkä liiankin helpojksi Evossa...
    Jos haistaa että Akira alkaa huorata SDE:llä, on hyvä olla antamatta sitä counteria... /versus/images/graemlins/grin.gif /versus/images/graemlins/grin.gif /versus/images/graemlins/grin.gif

Mitä Shuniin tulee, tilaisuuden löytäminen on kaiken idea. Juominen tekee Shunista hirviön (ei ehkä niin karvaista kuin avatarissani), mutta hyvä Shun osaa kyllä mättää kuivanakin. Jokaikisen erävoiton jälkeen 6-7dp:tä on hyvä alku, jatkossa on hyvä välttää miinus-dp-liikkeitä, mutta kukaan hyvä vastustaja ei keskity pelkästään niihin, tai riskeeraa erävoiton ennalta-arvattavuudellaan (mistä palkintona 6-7 dp /versus/images/graemlins/tongue.gif).

Tsekkaa Namflow:n videoita jos haluat hyviä vinkkejä advanced Shun-meininkiin. Huoraaminen ei ole vaihtoehto, se on uskonto!!! /versus/images/graemlins/wink.gif

17. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Pemu said:

Jupsi tuli käymään tänään ja pelattiin muutama tunnin Evo-sessiot. Kyllä aluksi tuli oikeen kylmää kyytiä, pelasin kaikilla hahmoilla (Kage jäi pelamatta). En vaan pääsy kunnolla peliin, Jupsi pyöritti peliä. Sain tilanteen haltuun Sarahilla. Shunilla tuli säädettyä, hauska hemmo, vois alkaa säätää Shunilla. Täytyy sanoa et useimmilla hahmoilla pelaamisella, ei tahdo peli kulkea. Voisi keskittyä muutamaan hahmoon.
    Jupsin kuuluisat low-punchit toimii aina, hehe. Seuraavat sessiot sit Manjin luona, yllätän teidät /versus/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Itse olen joka hahmon pelaaja, mutta suoraan sanoen silloin pitää panostaa kuin machokaheli, että tulisi tosi tehokkaaksi kenelläkään. Suosittelen Asteittaista Erikoistumista /versus/images/graemlins/tongue.gif

PS: Shun-fanit, järjestäytykäämme!!! /versus/images/graemlins/cool.gif

18. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Tsekkaa Namflow:n videoita jos haluat hyviä vinkkejä advanced Shun-meininkiin. Huoraaminen ei ole vaihtoehto, se on uskonto!!! /versus/images/graemlins/wink.gif

[/ QUOTE ]

Eivät aukea /versus/images/graemlins/frown.gif
    Haluaisin myös nähdä lisää Chibitan matseja...

Minä käytän jatkuvasti SDE:tä mutta sitä ei kyllä kukaan(ainakin toivon niin) pysty "aavistamaan" , koska olen myös äärimmäisen throw-offensive...Teen suurimman osan vahingoista Akiralla SDE:llä, heittäminen estää vastustajaa kämppäämästä mikä tekee muille liikkeille hyvin tilaa ja SPoD estää kyykkimästä heittojen ali ja hyvällä onnella tappaa myös evaden, Dbpm:llä pysäytetään vastahyökkäys kuin vasta hyökkäys...
    Akira tosiaan on hyvin tehokas arvauspeleissään, yksi väärä liike vastustajalta ja vahinkoa tulee 70-97...

Mikäli on uutta:
    Shunilla +18 pulloa niin [1][P]+[K]+[G][P] muuttuu floateriksi, josta saa combon [3_][P][P][K](hyvä monitoimiliike).
    Käsillä seisonnasta(HCB[P]+[K]) [K]+[G] ja saa myös saman combon +8 pullolla, eivät edes combo searchiin listanneet.

19. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Olen alkanut jättää muita hahmoja taakse ja keskittynyt Bradiin. Olen myös alkanut kiinnostua Marusta. Oletteko onnistuneet tekemään Marulla kolmea vierähdystä, jolloin kuuluu se hauska ääni. Tein kerran kolme vierähdystä eteenpäin ja sitten tein sen vierähdyksen kautta tehtävän [P]+[K]+[G] potkun. Tajusitteko?

Brad on teknisesti loistava hahmoa ja ainoastaan hänellä pääsen kunnolla peliin mukaan. Toivottavasti saan kohdata teitä muita pian, jotta voin näyttää vähän Brad tekniikkaa.

20. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:

Oletteko onnistuneet tekemään Marulla kolmea vierähdystä, jolloin kuuluu se hauska ääni. Tein kerran kolme vierähdystä eteenpäin ja sitten tein sen vierähdyksen kautta tehtävän [P]+[K]+[G] potkun. Tajusitteko?

[/ QUOTE ]

Heh! Osasin tehdä tuon ns. "sonic rollin" jo VF 2:ssa vuonna puukko ja kirves, se on ihan easy. Kovat jätkät tyylittelee mielellään sillä HCF+[G]+[P]+[K].llä, koska se osuu matalalle. Vastustaja tosin voi yhä murhata wiffaajat...

Bradin ongelmista on kinattu ihan alusta lähtien, itse olen ymmärtänyt että Bradin pahin downer on "varmojen all-level nakitusliikkeiden krooninen puute"-syndrooma, kuten Jeffillä. Molemmat siis voivat tappaa todella tyylillä, mutta kova kovaa vastaan niillä ei ole kunnon aseita kaikkia vastaan. Pelaan toki mielelläni osittain juuri tuosta syystä molemmilla. Toisaalta on aina hyvä muistaa että Myke ja Ohsun Brad (ei helvetti!!!) ja lukuisat näppärät Jeffry-pelaajat pitävät kyllä tehokkaasti hahmojen kunniaa yllä, niillä vain ei ole niin ilmeistä pärjätä kuin jollain Kagella, Akiralla, Leifeillä tai tytöillä, joilla löytyy tuota huorattavaa materiaalia... Kage+jumonji=fu*king bitch! /versus/images/graemlins/mad.gif /versus/images/graemlins/mad.gif /versus/images/graemlins/mad.gif

Mitä noihin toimiviin videoihin tulee, niin kannattaa kytätä uusia media-threadeja, sekä käydä täällä ja zoomaillla korealaisia sivuja, joissa säilötään jopa joskus näitä videoita.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice