Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Hitto vie. Tavallaan pitäis olla jo tilaus vetämässä kun tohon hintaan Horin tikun saa. Toisaalta syö miestä se nappien asettelu! Mulla on vähän sellanen tilanne että Evoa ja Soul Caliburia (kakkosta) pelaan tikulla. Samoin Tekken Tagia. Tekken nelosta olen ihan suosiolla pelannu padilla, en tiedä miksi, ja sama tilanne on Guilty Gearin kanssa.

No anyway, melkein jos toisen tikun ostan niin pitäis olla sellanen että kaikkia pelejä voi pelata. Ainahan sitä vois sitkeesti käyttää Evo-tikkua pelkästään Evon pelaamiseen...mutta jos se nyt sattuukin olemaan huimasti parempi kun mun "ruma ja äänekäs" FIFA-tikku, niin ei kai sitä sitten enää muuta stickiä kelpuutakaan. /versus/images/graemlins/confused.gif /versus/images/graemlins/confused.gif

2. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jep tietokone on vähän tieto kone.
    Vaikka Akira jatkaisi punchilla blokatun SDE:n jälkeen niin senkin voi keskeyttää vaikkapa vastustaja-Akiran ShRm:llä, ja paljonkohan siinä sitten lähtee?

Tottakai SDE:tä kannattaa käyttää. Minä vain yritän muistuttaa että hyökkäyksen jatkaminen kun SDE on blokattu ei välttämättä ole kaikkein välkyin idea ihmisten kanssa pelatessa. Toisaalta jos on varma että vastustaja yrittää heittoa asia onkin toinen. Mindgames. Lähtökohta kuitenkin on se mitä sanoin. DE:n jälkeen hyökkäystä nyt voi jatkaa ainakin käytännössä.

Itse asiassa blokatun SDE:n jälkeen Akira on niin huonossa tilassa ettei ole mahdollista välttää heittoa kuin kahdella tavalla:
    1.) tee hyökkäys
    2.) tee heitostapakeneminen.
    CD ja kyykkyyn ei toimi enää.

Ai niin, siihen Lein anti-TR temppuihin ihmiset ovat menneet .. tarpeeksi monta kertaa. ja Wanhan VF4:n tietokone meni jatkuvalla syötöllä.

- ManjiMaru

3. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Kun täällä näkyy olevan melko hiljaista niin..
    DFS crouchdashin jälkeen. Hmm. Eikös onnistuisi yksinkertaisesti
    [3][3][G][4][6][P]+[K]

[/ QUOTE ]

siis, tottakai toi toimii, mutta se on eri asia. Tarkotus oli tehdä "kokonainen" CD ja nykästä sieltä se DFS, jolloin saa aika hyvän rangen sille hyökkäykselle. CD:n peruuttaminen lyhentää etäisyyttä.. ei käy laatuun..

[ QUOTE ]

Tarkistin vielä; [3][3][4][6][P]+[K] onnistuu ihan hyvin. En tiedä mikä syndrooma sinulla sitten on. Ehkä et paina nappeja riittävän yhtä aikaa..

[/ QUOTE ]

Tätä olen kokeillut ja siinä tuntuu olevan jotain outoa. Mulla oli free practisessa näppäinten näyttäminen päällä ja siitä huomasin, että vaikka painoin "täysin oikein" niin silti saattoi tulla ShRm sen DFS:n sijasta, varsinkin jos teki heti CD.n alkuun. Sen sijaan [3][3][4][4][4][6][P]+[K] ja [3][3][6][6][4][6][P]+[K] antoivat halutun tuloksen joka kerta.. onhan tuossa tosin aika paljon tekemistä. Mun täytyy varmaan katella tätä lisää jossain välissä, mutta ainakin toistaiseksi, koska mulla on tuo syndrooma vieläkin, niin teen CD-DFS:n tuolleen vaikeamman kautta...

oon muuten tänään taas pitkästä aikaa ehtinyt testailemaan niitä komboja, ja laitan tulokset jossain välissä huomenna näkyville.. sieltä on tulossa maakomboja ainakin Bradia, Kagea, Jackya ja Lauta vastaan.

4. gazza

gazza Well-Known Member

toi DFS oli vähän huono esimerkki.. sanotaan, että haluat tehdä StPm:n ([4][6][P]) suoraan crouchdashista, silloin esim tuo [3][3][G][4][6][P] antaa vaihtelevia tuloksia, koska se [G] ei nosta suoraan pystyyn vaan ainoastaan keskeyttää sen CD:n.. ajoituksesta riippuen voi edelleen saada DbPm:n vahingossa.
    tää on oikeastaan sama tilanne kuin alalyönnin jälkeen, eli jos haluaa kyykystä saada StPm:n aikaiseksi täytyy sinne väliin bufferoida (pysty) dash, eli esim [2][P][6][6][4][6][P]. Tai CD:stä se alkuperäinen, [3][3][6][6][4][6][P].. joka siis johtaa aina StPm:n, eikä DbPm:n...

5. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Aaah..itse en ollut tietoinen anti-TR:stä ennen evoa.. Olen tietokonetta vastaan ottanut jo tavaksi olla tekemättä sitä kohtalokasta vierähdystä(vaikkeivat ne kyllä rankaisekaan siitä). Mutta hyvä on oppia etukäteen.
    Jos porukka siellä tuppaa ottamaan vahinkoa vierähdyksestä niin pitäisi mennä harjoittelemaan tuota Aoin rankaisua, jos nyt sitten joskus pääsen sinne.

Otan muuten mieluusti riskin ja käytän mieluummin SDE:tä kuin DE:tä kun muistan vahingon. Ihmistä vastaan en kyllä itsekään yritä usein hyökätä torjutun SDE:n jälkeen, jos koskaan. Pidän vain huolen etten anna heitellä miten haluaa(SPoDilla yms..). Mainitsinkin jo puhuvani lähinnä kokemuksesta compuutteria vastaan, A.I:ta vastaan kannattaa lähes aina jatkaa hyökkäystä, ne kun tuppaa haromaan niin usein.

Sain videolle: Wolf heittää[3][3][P]+[G]--pakenen--[2_][4][6][P]. Näytti hienolta. Olikin ensimmäinen kerta kun onnistuin siinä, tuppaan sotkemaan tuon CD:N ajoituksen paon jälkeen.

Ajattelin pelata ajankulukseni kaikki hahmot Championiksi, jos saisin edes hiukan lisää tuntemusta vastustajieni liikkeistä. A.I:than käyttää melko pientä osaa hahmojen liikkeistä.
    Wolf on herättänyt suurimman mielenkiinnon. Shining Wizard on niiiiin tyylikäs, tosin olen onnistunut vain kerran taistelun aikana. [6][P]+[G]:n ajoitus mättää. Itse low P reversaalin tekeminen ei ole mistään kotoisin, tiekonehan harrastaa lp:n rämpystystä niin paljon.
    Nyt sitä myös käsittää mitä Neonomide tarkoitti sanoessaan että Wolfin [P]+[K]+[G] on asiaa:
    [P]+[K]+[G]--[P]--Giant Swing , Auts...
    Hunter tällä hetkellä.
    Jackykin noussut Warrioriksi, joka on nyt pienin saavutukseni tällä hetkellä.
    Aoilla +2300 matsia, TE 24% (keskiarvo). Keksin viimein paikan [6][4][P] sabakille, käytän teitä vastaan sitten kun tilaisuus tulee...
    Huomaa kaikilla pelatessa, että hahmoilla on muutakin kuin mitä tietokone osaa /versus/images/graemlins/laugh.gif.

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Aika vaihtaa threadin nimeä

Jep, kyllä minäkin käyttäisin SDE:tä DE:n sijaan. En tiedä näkyykö se videoista mutta syy miksi en käytä NIIN paljoa akiran kyynärpäitä on se, että täällä etelässä väistellään niin paljon. SDE ja DE ovat niin helppoja väistää...

Itse asiassa tässä käyttämiäni hyökkäyksiä..

[P],[G] ja [2][P]

DE ja SDE

[3][P]+[K]+[G] käytän todella paljon. Ihmiset eivät tunnu osaavan reagoida oikein kun tämä blokataan ja teen [2][P]:n ikäänkuin sarjana.. Jos crumbling hand osuu niin hyökkäys vain jatkuu.. Paras hitaan palautumisen liike mitä on, minua ei ole ilmoisna ikänä rangaistu tämän käytöstä vaikka paperilla palautuminen onkin hidas. Yksi Akiran parhaita liikkeitä IMO. (mm. Jos blokkaan Shunin hämärän sweepin avoimesta stanssista, jolloin rankaisu on varma mutta mm. DbPm menisi OHI (huom! Shun on sairas) niin [3][P]+[K]+[G], [P] on varma rankaisu).

Sidekick käytän tiettyjä hahmoja vastaan esim Shun ja Lion

[4][6][P]+[K] erittäin kätevä backdashin ja vääräsuuntaisen väistön syöjä. Nappaa myös vastustajia joistain hämäristä liikkeistä joita vastaan vaikka DE menisi ohi (Lion Shun ym.). Ilmeinen Okizeme-tekniikka..

[4][6][P] Käytän myös paljon. Se voittaa rundin aluksi tehtävän SDE/DE:n (tekee enemmän lämää, yhtä nopea) ja tietysti monia muitakin 14 framen liikkeitä samalla tavoin. Kuitenkin osuu ylös joten joitain hahmoja (huoh. Lion Shun. .. ) vastaan sitä ei kannata käyttää.

[6][P] ja [6][P][4] on käytännöllinen, tosin kukaan ei mene [6][P] [4] [3][P]+[K] sarjaan mitä trainingissä suositellaan. Jos vastustaja blokkasi [6][P][4]:n, teen useimmiten [3][P]+[K]+[G] joka sabakioi mahdolliset vastapunchit ja sulkee välimatkan uudelleen. Jos vastustaja horjui, vaihtoehtoja on enemmän.. Dash ja heitto, [2_][4][6][P] , [4][6][P]+[K] tms. Käytän oikeastaan mieluummin tätä vastustajan horjuttamiseen kuin sidekickiä.

[2_][6][P][P] Tietysti. Olen alkanut käyttää tätä enenevässä määrin. Etäisyyden hallinta on kätevää viivytettyjen CD:itten avulla. Kun tämä blokataan niin Akira on samassa tilanteessa kuin blokatun SDE:n jälkeen.

- Manji

PS: Arvostelkaa joku tätä threadia viideksi tähdeksi, minua kyrsii että tämä on 4 tähteä ja ruotsalaisten 5. [P]

7. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jep. [3][3] ja StPm on todella vaikea tapaus, en edes enää yritä.

Olen havainnut että CPU jättää huomiotta komentoja jos ne ovat lyhyitä. Esim jos

[3][3][4][6][P]+[K] komennossa [4] oli luokkaa 1 frame niin sieltä voisi tulla ShRm? Kokeile tehdä vähän hitaammin. "Älykäs" ohjaussysteemi.

EDIT: Ai niin Izha, thr käyttää Wolfin [P]+[K]+[G] :tä paljon. Teidänkin pitäisi /versus/images/graemlins/smile.gif

- Manji

8. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

[3][3][4][6][P]+[K] komennossa [4] oli luokkaa 1 frame niin sieltä voisi tulla ShRm? Kokeile tehdä vähän hitaammin. "Älykäs" ohjaussysteemi.

- Manji

[/ QUOTE ]

jotain outoa siinä selkeästi on.. f-CD:stä se DFS onnistuu aika usein, mutta b-CD:stä saan lähes poikkeuksetta edelleen ShRm:n.. oon kyllä kattonut, että painan sillon oikeat suunnat. se kyllä tosiaan tuntuu auttavan ainakin eteenpäin mennessä, että tekee hitaasti..

edit: ainiin, se olin minä, joka antoi tälle threadille 2 tähteä.. /versus/images/graemlins/grin.gif

9. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    EDIT: Ai niin Izha, thr käyttää Wolfin [P]+[K]+[G] :tä paljon. Teidänkin pitäisi /versus/images/graemlins/smile.gif

- Manji

[/ QUOTE ]

Oikeastaan käytän sitä aivan liikaa, moiseen määrään ei ihminen menisi. Mutta on se nautinto repäistä (usein yli)puolet pois...
    Pitää alkaa käyttää jo hyökkäysliikkeitäkin, Wolf pelini uhkaa mennä pelkäksi heittelyksi...
    Wolf temppu A.I:ta vastaan(miksei myös ihmistä): [6][K]+[G] (vastustaja palautuu)-> Full circle heitto/Giant Swing. Kukaan ei ole toistaiseksi välttänyt.

Akiralla käytän itsekin paljon [3][P]+[K]+[G], todella hyvä liike. SDE on kuitenkin se liike jota paukutan jatkuvasti. Toimiihan se hyvänä harhautuksenakin jälkikäteen; tulen kohti, vastusta ajattelee luonnollisesti että taas SDE, mutta sitten heitänkin. Akira näyttää juuri siltä forward dashin aikana että SDE on lähdössä mutta eipä lähdekään /versus/images/graemlins/grin.gif.
    [1][P]+[K]+[G]:tä käytän nykyään melko vähän, pitäisi keksiä taktiikka jolla saisi tuon [P]+[K] jatkon siitä toimimaan...
    [6][P][4], tätä tuppaan käyttämään vastustajan viimeistelyyn, SPoD on myös hyvä jatko tämän jälkeen(tai SDE).
    [4][6][P] käytän melko harvoin itse taistelun aikana(paitsi jos se on varma, kuten blokattu Laun [3][P]+[K]), aloituksena paljon.
    [2_][6][P][P], SDE:n ja polven kanssa eniten käyttämäni liike.

PS, Annoin ne viisi tähteä...

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Eikös se ole Wolfilla combo että:
    Balettipotku (Oliko se [6][K][G]?) blokkiin - [4][P] - Giant swing tms. Pakko paeta muuten ei voi estää..

Tuota, nyt on jotenkin vaikea keksiä mitään sanottavaa.. Ruotsalaisten
    foorumissa on hypetysvaihe menossa.. Heh heh.

- Manji

11. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Eikös se ole Wolfilla combo että:
    Balettipotku (Oliko se [6][K][G]?) blokkiin - [4][P] - Giant swing tms. Pakko paeta muuten ei voi estää..

- Manji

[/ QUOTE ]

Tuohan se VF4 combo oli. Tietääkseni tuon ominaisuuksia on muutettu jotenkin Evossa, ettei toimisi ihan samanlailla kuin aiemmin. En ole itse pahemmin pistänyt merkille. Kyllä pelkän [6][K]+[G] staggerinkin jälkeen saa KS:n tai Giant swingin. Toi on noita liikkeitä mitä tietokone syö, mutta esim. Jupsin tai Pexin karkausprosentti on n. 90, jos käytän jompaakumpaa heittoa tuossa tilanteessa.

12. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Pari asiaa hiljaiseen threadiin.

Tilasin tosiaan sen Horin tikun YesAsia.comista. Onpahan yksi erittäin hyvä syy lisää panostaa Evoon... /versus/images/graemlins/grin.gif Olis vaan ilmeisesti kannattanut vinguttaa Visaa eikä maksaa PayPalilla, näyttäis olevan niiiin hidasta että näinköhän ehtii ajoissa. No, jos ne peruuttaa tilauksen niin sitten uusiksi. Kortilla.

Toinen juttu oli siitä tammikuun miitistä. Hyvin, hyvin paljon mahdollista että pitää olla nenä tiukasti kirjassa sinä viikonloppuna tenttikiireiden takia. /versus/images/graemlins/frown.gif Tietysti yks päivähän se vaan olisi, täytyy vielä katella jos ehtis Helsingin keikan heittämään.

Muuten mun Evo-pelaaminen on unohtunut tyystin, urheilun päälle kun heitetään järjettömät koulukiireet näin joulun alla, niin ei siinä paljon peleihin kosketa. Lomilla taas uudestaan, ainakin vähän aikaa.

PS. Sivuaineet pitäis kieltää. Turhaa stressaamista kurssien takia mitkä ei edes kiinnosta. Höh.

Don Illu

13. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jos tämä on hiljainen threadi niin mitäköhän nuo muut ovat? /versus/images/graemlins/smile.gif

Juu, nyt kun olen saanut omia tenttejäni alta pois niin voisi katsoa pystyisikö kontributoimaan taas jotakin. Comboja tai sarjoja muille hahmoille? Paha kun joillakin hahmoilla nuo combot ovat vähän vähissä, höm höm: (Wolf, MC Aoihin) [4][6][P]+[K] - [P] - [6][3][2][1][4][P] - [2_][3][6][P]

Seuraavaksi Aoin combolistaa /versus/images/graemlins/laugh.gif ... Tai no ehkä kuitenkin Gazzan combolistan täydennystä.

Joo, jos pääset, Illu, olet aina tervetullut. Puhutaan siitä sitten lähempänä. Katsotaanpa josko innostuisin taas vähäsen pelaamaan GGX2:htakin tuon ruotsinmatkan jälkeen. Raider meinaa tehdä miitistä tupla-DVD-kokoelman haastatteluineen kaikkineen !!
    Täytynee hyvällä syyllä keskittyä nyt VF:ään..

- Manji

14. Aoi_Mei

Wolfin combot on niin tylsännäköisiä ettei niitä jaksa edes paljoa käyttää.
    Wolf taitaa sitten saada joka staggeristä [4][P]->heitto combon jos ei palaudu ajoissa, pitää kokeilla seinän kautta...

Ultimate battle: Akira [3][P]+[G]--AS3--Polvi. Vahinko noin puolet jos vastustaja ei pääse ylös AS3:sta.

15. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Joulukuun VF-miitti on sitten pidetty, jälleen kerran kiitos kaikille.

Harmi ettei Jupsi ehtinyt olla kovin kauaa, mutta tulihan kuitenkin pelattua. Saavutin myös yhden päämääräni, saimme nauhalle yhden Gazzan matsin jonka kehtaisi laittaa nettiin (Vaikkei siinä mitään ihmeellistä mielestäsi olekaan, ompahan ainakin siistiä peliä, okei comboja ja hyvää steppausta. Jäämme odottamaan sitä hyvännäköistä Gazza-peliä jonka Gazza vielä voittaisi.. /versus/images/graemlins/wink.gif )

Pelitaso on noussut koko ajan, ihan hyvää harjoitusta itselleni ruotsia varten joskin hiottavaa on ainakin heitoistapakenemisten kohdalla, vai mitä Tommi ja Viet?

Akiran tilastot lauantailta (seassa myös Gazzan muutamia matseja) 96 voittoa/99 häviötä... Olisi voinut mennä paremminkin. Tosin väitän että olisi mennyt paremmin jos olisi pelattu sunnuntaina, olin vielä väsynyt..

Toisaalta taas esimerkiksi omien nauhoitettujen matsieni kohdalta SgPm-SDE:n onnistumisprosentit: 65% (kokonaisyritysmäärä 26) ihan hyvin just frame-liikkeeltä... Ei sitä enää oikein muistakaan että kysymys on just-framesta, se on sen verran helppo..

Matseja saatiin varsin paljon talteen ja hyviä sellaisia. Katsotaan miten niitä saisi nettiin..

- Manji

16. gazza

gazza Well-Known Member

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan gazza.
    Sitä saa odottaa vielä pitkään.. meikäläisen peli on sen verran tylsännäköistä.. /versus/images/graemlins/grin.gif joo, toi oli se mihin kiinnitin tällä kertaa huomiota toi "gazza-step".. sitä pitää kyllä kehitellä vielä, mutta ainakaan en jää paikalleni seisomaan..
    siitä jos olet katsonut sen meidän akira vs akira matsin, niin ekan erän lopussa tulee taas semmonen kohta mistä puhuin sillon (yritin heittoa, väitän painaneeni oikeita nappeja ja mitään ei tapahtunut), ja se syy miksei heitto onnistunut selviää kun laittaa komennot päälle.. painoin sekä P:tä, että G:tä tasan yhden freimin ajan perätysten.. /versus/images/graemlins/grin.gif sama toistuu vielä vikassakin erässä... toi on mulle nykyään todella yleistä.
    ainiin ja sitä mun Sarah- matsia, jonka tallensin ei sitten tarvitse laittaa nettiin... mulla on se omalla muistikortilla todistusaineistona ja se riittää... /versus/images/graemlins/laugh.gif

mäkin oon laiska.. /versus/images/graemlins/grin.gif

17. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kuten sanottu, ihan hienoa Gazza-steppiä /versus/images/graemlins/smile.gif Siitä vain kehittelemään mitä kaikia sarjoja siitä saa!

Itseltänikin luonnistui ainakin ajoittain suht hyvin steppailut, vai mitä? Noita replaytä on niin kiva katsoa jälkikäteen, heh heh..

Mitä tulee heítto-ongelmiisi, kannattaa opetella pitämään napit pohjassa hivenen kauemmin, olet treenannut liikaa QTE:itä.. /versus/images/graemlins/grin.gif

- Manji

18. gazza

gazza Well-Known Member

jep, sun steppisi on paljon monipuolisempaakin kun mun.. /versus/images/graemlins/grin.gif täytyy kokeilla kaikennäkösiä muunnelmia ja sitten voisi olla hyvä, etten aina tulisi siitä ulos keskihyökkäyksellä (SDE, DE, SgPm+DE.. jne). En tainnut edes heittää siitä kertaakaan...

toi heitto-ongelma johtuu siitä, että yritän reagoida nopeasti ja sillon tulee usein aika lyhyt kontakti nappeihin. joskushan mulla oli polvenkin kanssa ongelmia, silloin painoin K+G, mutta molempia 1fr ajan... jeshjesh.. huolellisuutta lisää.. aina ei tarvitse olla niin pirun nopea.. /versus/images/graemlins/grin.gif

19. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    gazza said:

(yritin heittoa, väitän painaneeni oikeita nappeja ja mitään ei tapahtunut), ja se syy miksei heitto onnistunut selviää kun laittaa komennot päälle.. painoin sekä P:tä, että G:tä tasan yhden freimin ajan perätysten.. /versus/images/graemlins/grin.gif sama toistuu vielä vikassakin erässä... toi on mulle nykyään todella yleistä.

[/ QUOTE ]

Noinpa ei padilla käy /versus/images/graemlins/grin.gif...
    Toivottavasti saan ne videot auki jos pistätte niitä tänne. Toistaiseksi on auennut vain personal match videos...

Shunin [K]+[G](backturned) on muuten varmasti yksi hauskimmista liikkeistä /versus/images/graemlins/grin.gif.

Kiva tuo tonttulakki.

20. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Noh, reversal 4. erän alkuun oli hieno..

Lisäksi kannattanee opetella tekemään DE (MC) - DbPm jolla olisit päässyt lähelle voittoa neljännen erän lopuksi. Tai sitten jatkona [1][K] tai AS3.

Viimeisen erän lopussa tosin backdash -SDE oli aika ennakoitava, taisi tulla jotain kolmasti putkeen sinulta?

Kummallisen hiljaista näillä foorumeilla on ollut. (Joulu, mikä se on?) Katsotaan miten raportointi minulta sujuu ruotsista, jos siellä on nettiyhteys niin käytän sitä, muuten voin lähettää tekstareita halukkaille..

Seuraavaksi kääntelen ja kokoan kaikenlaista Akirasälää.. Kunhan kerkiän saatan jopa postata muistiinpanojani muidenkin iloksi..

Edit: Stepistä esim. jos pystyy tekemään high punchin niin se on aika yllättävä ase, koska yleensä vastustajat yrittävät pysäyttää steppiä huomattavasti hitaammilla liikkeillä.. muita mahdollisuuksia:
    step
    -> [6][6][6][P]
    -> [2_][6][P][P]
    -> [1][6][P]+[G]
    -> [4][6][P]+[K]
    -> [3][P]+[K]

- Manji

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice