Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jep, mutta missäs tuo Yesasia pitää majaa? Siitähän kaikki on kiinni.. Jos se on vaikka briteissä kaikki on hyvin.

Illu: Harmin paikka. Varmaankin olit suunnitellut matkaa jo pitkään. Olen pahoillani. /versus/images/graemlins/frown.gif

- Manji

2. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Vai että päihin.. Minä en edelleenkään pysty käsittämään miten voit lopettaa ekan erän n. 20 DP:hen. Näen asiasta painajaisia.

- Manji

[/ QUOTE ]

Pistäkäähän miehet niitä matseja nettiin niin näen minäkin miten on muka mahdollista kipata 20 dp *kiihkeän* kaksinpelin aikana vieläpä ekassa erässä?! Olen pelkkänä korvana...

3. thr

thr Active Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:
    Pistäkäähän miehet niitä matseja nettiin niin näen minäkin miten on muka mahdollista kipata 20 dp *kiihkeän* kaksinpelin aikana vieläpä ekassa erässä?! Olen pelkkänä korvana...

[/ QUOTE ]

Pari onnistunutta [P]+[G] heittoa... pari pientä välihuikkaa... ja erä voitetaan liikkeellä, jonka jälkeen ehtii juomaan 6 dp:tä. Teoriassahan hyviin pelaajiin ei pitäisi [P]+[G] ja [3][P]+[G] heitot mennä, mutta kyllähän noitakin perille saa. Pitää heittää kun kaveri ei sitä odota...

4. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Jep, mutta missäs tuo Yesasia pitää majaa? Siitähän kaikki on kiinni.. Jos se on vaikka briteissä kaikki on hyvin.
    - Manji

[/ QUOTE ]

näköjään niillä on toimistot Japanissa, Koreassa, Hong Kongissa ja USAssa.. samapa tuo mistä noista tulee, kaikki ovat sopimuksen ulkopuolella..

5. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Eli kaiken järjen mukaan yesasia maksaa postituksen JA arvonlisäveron, jolloin ainoa mahdollinen lisämaksu on tulliin menevät eurot. Joita ei välttämättä edes tule jos summa jää pieneksi.

6. Taarne

Taarne Member

[ QUOTE ]
    Illu said:

Eli kaiken järjen mukaan yesasia maksaa postituksen JA arvonlisäveron, jolloin ainoa mahdollinen lisämaksu on tulliin menevät eurot. Joita ei välttämättä edes tule jos summa jää pieneksi.

[/ QUOTE ]

Näin minä laskeskelin tilatessani. Jos ihan muutamasta eurosta kirjoittavat laskun, niin pääsenpähän ainakin kommentoimaan tullivirkailijalle, että heidän nettisivut ovat täten täynnä paskapuhetta /versus/images/graemlins/smirk.gif

7. Lingoon

Ilmottele heti kun tikun saat että mitä sille loppujen lopuksi tuli hintaa...

8. Taarne

Taarne Member

Kyllä kyllä. Ne tosin postittivat sen vasta perjantaina *shrug*. Eli kun delivery on "10-18 days", ja posti ei kulje viikonloppuisin, varmaan siihen ainakin pari kolme viikkoa menee.

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Morjens taas. Olin neljä päivää poissa enkä nyt paljoa näytä missanneen. Kommentoikaa vaikka ajankuluksi niitä rautanyrkki 2-videoita, vaikka aika kökköisiltä näyttävätkin. En kyllä ymmärrä miksi minun täytyy aina missata comboja kun kysymyksessä on nettiin tulevat videot.

- Manji

10. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Eihän sitä Bradin kombolistaa ole vielä tehty? En ole uskaltanut alkaa tekemään sitä, koska pelkään, että se on jo tehty. Onko teillä ehdotuksia minulle kakkoshahmosta? En osaa päättää kenellä pelaisin Laun lisäksi. Nyt en ole muuta tehnyt kuin Laulla Questia rämpännyt ja Izhaa vastaan ottanut.

11. gazza

gazza Well-Known Member

eipä mulla edes ole niitä vielä.. laitetaan FlashGet vinkumaan.. ei mulla kyllä mitään sanottavaakaan ole.. paitsi, että en ole ehtinyt pelaamaan yhtään sitten viime maanantain.. tänään voisi taas kokeilla päivittää sitä listaa, tätä menoa se ei kyllä valmistu ikinä.

12. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Eiköhän se ole jo aika moneen kertaan sanottu että pelaa kenellä haluat. Jacky, Sarah, Pai, Lion, on aika helppoja jos haluaa ilmacomboja ja sitten Vanessaa (ehkä Gohia) jos ei tykkää ilmacomboista niin paljoa.
    Kage on ihan hyvä hahmo mutta pitäisi opetella tekemään TFT-comboja tai jotain jää uupumaan. Kukaan ei taida tällä hetkellä pelata Kagella tosissaan?

- Manji

13. Lingoon

[ QUOTE ]
    Taarne said:
    Onko kellään kokemusta VF Evo -tikun käytöstä muissa mättöpeleissä? Yhden noista [P][K][G] vieressä olevista napeista voisi vaihtaa siksi puuttuvaksi komennoksi.

[/ QUOTE ]

Tuosta vielä, ne PKG-nappien vieressä olevathan on L3- ja R3-napit... Voiko niitä yleensäkään ottaa käyttöön jossain mätkinnöissä (pois lukien TTT:n tag-toiminto mikä on padin R3:ssa)??

Jos ei, niin silloin täytyy olla aika extreme äijä ja pelata jollain niillä ylärivin napeilla... /versus/images/graemlins/grin.gif

14. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Olen toki sydämessäni suuri Kage-fani, mutta joko ilkeät heitot hahmon yksipuolisista countereista ([2][3_][P] / [3][P]) tai tyypin scheisseliikkeistä (joita ei takuulla tarvitse erikseen mainita) ovat turruttuttaneet herkkää mieltäni siinä määrin, että Kage on toistaiseksi alennettu mannekiini-ränkille. Olen toki vedossa hemmolla, tottakai... /versus/images/graemlins/cool.gif

15. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

En pelaa Kagella tosissaan mutta vs:ssä kyllä melkoisesti. TFT combon osaan jokaista hahmoa vastaan, vaikken vältämättä tee aina sitä parasta(koska en tiedä), tuo Kyasaon käyttämä versio [2_][6][K]--[P]--[P][K][G]--[6][K]+[G] toimii niin moneen etten ole viitsinyt mennä katsomaan onko siellä parempaa.
    Yleensäkin Marulta löytyy paljon hienoja comboja, kuten [4][4][K]--[P][K][G]--[2][P]+[K][K].

Pääkallomaski on hieno mutta on hankala keksiä mitään tyylikästä väriyhdistelmää sen kanssa...

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Minullakin kesti pitkään ennenkuin pääsin yli Kage-antipatiasta (tietokoneen pelityylin syytä) mutta oikeasti Kage on hauska ja sillä voi tehdä kaikkea kivaa. Sonic rollaaminen on NIIN hauskaa /versus/images/graemlins/smile.gif
    whooOOSSSHH!!! Yhdistettynä tietysti Kagen selkään kiinnitettävään turbiiniin.. heh heh! /versus/images/graemlins/laugh.gif

No niin. Ensi lauantaina sitten joulukuun VF-miitti, tällä kertaa ilman videotykkiä mutta peli ei suinkaan kärsi siitä. Jos olet Taarne kiinnostunut voin privaattimailata sinulle ohjeita perillepääsyyn. Asun Tammisalossa itä-helsingissä.

Yhdellä niistä norjalaisista(Chief Gutti) on kuulemma 7-10 danin Wolf-kortti Japanin VF.netissä. Katsotaan millainen taitotaso japanissa vaaditaan..

Eikö kukaan ole vieläkään ladannut niitä rautanyrkin videoita?

- Manji

17. Lingoon

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Eikö kukaan ole vieläkään ladannut niitä rautanyrkin videoita?

[/ QUOTE ]

Toki. Vähän casual match -henki niistä näkyy, ei mitään kummempaa sanottavaa mulla. /versus/images/graemlins/smile.gif (Tai sitten en vaan ole tarpeeksi guru...)

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Whut Da Fug? Huomasin juuri.. Mediasektiossa on tokyo bay area cup videothreadi jossa on matsi Susukino-Lau vs. Kashin(Vanessa) ja Vanessalla on BIKINIT!! Waaaas??

19. Lingoon

Eikös ne Vanessan asusteet ole erilaiset siinä Japanin versiossa...?

20. Taarne

Taarne Member

Olen kyllä kiinnostunut tulemaan, mutta luulisin että joudun vaivautumaan johonkin itsenäisyyspäiväpippaloihin :/

Jos voisit, niin pistä kuitenkin ihmeessä privaattiviestissä ohjeet perillepääsyyn, jotta myöhemmin osaan perille /versus/images/graemlins/smile.gif

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice