Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Himputti hiisi. Juuri kun olin elätellyt toiveita ehdottaa ettei Joulukuun miittiä pidettäisi muiden kiireiden ja sen minun Ruotsinmatkani takia (minullakin on elämä), mutta jos todella olisit tulossa niin tottahan silloin kokoonnutaan.

Tähän mennessä peukalosääntönä VF-miiteissä on ollut lähinnä , että kuukauden ekana (välillä toisena) viikonloppuna jompanakumpana päivänä. Minulle sopii mieluummin sunnuntai. Miten sinulle sopisi sitten tuo aikataulu? Sunnuntai 7 tai 14.päivä? Kuinka monta tuntia luulet että ehdit viipymään? (Saisit tietysti mukaasi muistinkortin täydeltä matsireplaytä.. )

- ManjiMaru

2. gazza

gazza Well-Known Member

Lauantai, lauantai, lauantai! Mulla on treenit sunnuntaisin, jätin jo yhdet väliin Rautanyrkin takia, enkä halua missata niitä enää ikinä! /versus/images/graemlins/grin.gif

En tiedä voiko hypereitä tallentaa muistikortille, ei ole ikinä tullut kokeiltua. Luulin vaan että vs-moodissa voi aina tallennella uusintoja..

jesh, kyllähän mä tiesin että kyse oli eri kombosta, siellä tactics advicessa oli jotain [2_][6][P]+[G], [6][6], [2][P], [4][6][P]+[K][P][P] suuntaista.. tarkkaan en muista, mutta se oli ihan iisi homma.. testaan tota toista jossain välissä tänään. Ennen sitä teen kuitenkin Akira osuudet sinne listalle...

3. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Jos voitat sen Nordic evo turnauksen, niin muista tehdä "checkmate" /versus/images/graemlins/grin.gif.

btw..Gazza, kun valitsee vs:n pelimoodia niin normaalin kohdalla lukee jotain "replay files can be saved only in this mode".
    Dural hyper actionissä, pitää kokeilla...

4. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Tähän mennessä peukalosääntönä VF-miiteissä on ollut lähinnä, että kuukauden ekana (välillä toisena) viikonloppuna jompanakumpana päivänä. Minulle sopii mieluummin sunnuntai. Miten sinulle sopisi sitten tuo aikataulu? Sunnuntai 7 tai 14.päivä? Kuinka monta tuntia luulet että ehdit viipymään? (Saisit tietysti mukaasi muistinkortin täydeltä matsireplaytä.. )

[/ QUOTE ]

No en missään nimessä vielä ENNEN joululomia pääse tulemaan, korkeintaan vasta 27.-28.12. tai 3.-4.1. ...mutta joulun jälkeisen ajan ohjelma ei mulla ole vielä niin tarkasti tehty että pystyisin mitään lupailemaan. Niin kuin sanoin - hyvällä tuurilla pääsen tulemaan. Eli pitäkää (jos yleensä pidätte) ihmeessä miittinne silloin kun enemmistölle sopii, ja katotaan vasta sen jälkeen miten tällaset muutenkin epävarmat tapaukset pääsee paikalle. Jos pääsee. /versus/images/graemlins/smile.gif

Kunhan heittelin ajatuksia ilmoille...olis oikeesti mukava saada joskus turpiinsa Evossa. Tekkenissä/SC2:ssa sentään löytyy pari vakiovastusta lähempääkin.

Edit: Niin ja tosiaan, jos paikalle pääsen niin eiköhän siellä silloin olla ihan yhtä kauan kun muutkin. Sen verran harvinaista herkkua kuitenkin.

Edit2:
    [ QUOTE ]
    MM: oliko tiukkoja matseja? JJ: no ei oikeestaan..

[/ QUOTE ]
    Klassikko. /versus/images/graemlins/grin.gif

5. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No tuo 3-4. tammikuuta kuulostaa aika hyvältä idealta. Sehän on loppujen lopuksi tammikuun eka viikonloppu ja kaikki. Siis lauantai 3. kun Gazza niin itkee.

Mahdollisia osanottajia siis Manji, Pexi, Juhana, thr, West, Gazza ja ehkä jopa Taarne ja Illu? Tuossahan onkin sitten enemmän VF-väkeä kuin mitä Rautanyrkki 2:ssa oli samanaikaisesti. /versus/images/graemlins/smile.gif

Periaatteessa olemme pitäneet vain yhden päivän miittiä oman ajankäyttöni vuoksi mutta näin harvinaisen tapauksen vuoksi tietysti voisi ajatella pelaavansa myös sunnuntaina (ilman Gazzaa)...

- ManjiMaru

6. Lingoon

Veikkaan etten kahta päivää kyllä ehdi olemaan, mutta tokihan te saatte pelailla molempina päivinä jos siltä tuntuu. (Olettaen että pääsen yleensäkin paikalle...)

Mitäs sille suurelle suomalaiselle mätkintäsaitille muuten kuuluu? Tuliko Espoossa mitään uutta tietoa asian tiimoilta?

7. gazza

gazza Well-Known Member

hmm... mä tajusin just että sieltä mun listasta puuttuu normaaliosuman SDE kombot kokonaan.. ainakin SDE -> DbPm onnistuu.. no, puuttuuhan sieltä toki kaikkea muutakin. Testailin eilen Akiraa vastaan, mutta käsi kramppasi ennen kun sain kaikki ilmakombot tehtyä..

8. Taarne

Taarne Member

Päätin tilata Yesasiasta sen VF4 Evo -stickin. Olisin kyllä ostanut SC2:n, mutta on kuulemma ollut jo kuukausia "Temporarily out of stock". Joka tapauksessa evotikulla on hintaa $52, eli n. 45 euroa. Hassua on, että kaikki yli $49 arvoiset tilaukset ovat postikuluttomia lähes koko maailmaan - jopa tikun kaltaiset paketteina lähetettävät tavarat. Tikku oli kyllä itsessään kieltämättä n. 20 dollaria kalliimpi kuin muualla, mutta hyvä diili se silti on (minulle), sillä lähes kaikkialla muualla itse postikulut ovat reilusti tikkuja kalliimpia (Hyvänä esimerkkinä play-asia, tikut $30-40, postitus $45 + verot 22% päälle)

Saas nähdä miten tuossa käy. Vähän sellainen aavistus, että näen pakettia vasta kuukauden parin päästä /versus/images/graemlins/grin.gif

Kuva tikusta

Onko kellään kokemusta VF Evo -tikun käytöstä muissa mättöpeleissä? Yhden noista [P][K][G] vieressä olevista napeista voisi vaihtaa siksi puuttuvaksi komennoksi. Noh, kunhan tikku nyt ensin tulee.. /versus/images/graemlins/smile.gif

9. Lingoon

Veikkaisin että toimii vallan mainiosti sekä Tekkeneissä että SC2:ssa, kunhan tottuu nappien asetteluun. Mutta onhan se silti pääasiassa VF:ää varten tehty...

KYSYMYS: Tutkin ite aiemmin yesasian sivuja, ja ainakin sen Horin "Fighting stickin" (PS/PS2) olis ilmasen toimituksen lisäksi saanu myös ilman arvonlisäveroja (yesasia maksaa ne). Onko ton tikun kanssa samoin? Eli toisin sanoen, tuleeko sulle muita kuluja kun sen 45€?

45€ ei nimittäin tollasesta ole ollenkaan paha hinta...

Ja toimituksesta, play-asia.comista tilatut Game Acceleratorit tuli reilussa viikossa, jos Yesasia yhtään samalla tavalla toimii niin ei sun liian kauaa tartte odotella.

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Nyt sopii pistää sormet ristiin sillä Pexi kertoi että tuollaisella postikuluttomalla tapauksella on vaara jäädä tullin haaviin jolloin maksat paitsi tullin myös ALV:in eli ne +22% hinnasta. Kettumaista varoittaa näin jälkikäteen mutta.. /versus/images/graemlins/crazy.gif

EDIT: hmm.. ilmeisesti asia ei ollutkaan ihan näin. En ole tutkinut yesasian sivuja..

- ManjiMaru

11. Taarne

Taarne Member

YesAsian sivut

Tuolla ainakin kovasti mainostetaan, ettei mitään lisämaksuja pitäisi tulla.

Tulli ei käsittääkseni myöskään kirjoita alle 10 euron laskuja. Saas nyt nähdä miten tuon dollarin arvon kanssa käy, mutta juuri nyt $52 = 44.15... euroa, josta 22% on alle 10E.

Play-asiassa muistaakseni oli kohtalaisen kovat postimaksut - yesasian arvio toimitusajasta on 10-18 päivää, ja varmasti sillä halvimmalla tavalla lähettävät.

Edit: Linkki vielä paikalleen :p Go me!

12. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. ja tuo ALV:hän siis lasketaan normaalisti kokonaishinnasta, eli tuotteen hinta+ postitusmaksut, käsittelyt yms..

mutta joo, nyt alkaa muakin kiinnostamaan.. toinen tikku olisi tarpeen, tosin mielellään sellainen jolla voisi pelata muutakin kun veeäffää..

edit: ähh.. taisi olla juuri tuo samainen paikka, joka mainosti eurooppaan "VAT free" postitusta, jolloin ei tietenkään pitäisi ALV maksuja tulla..

13. Lingoon

[ QUOTE ]
    gazza said:ähh.. taisi olla juuri tuo samainen paikka, joka mainosti eurooppaan "VAT free" postitusta, jolloin ei tietenkään pitäisi ALV maksuja tulla..

[/ QUOTE ]

Aivan. Ja jos tosiaan saa tuohon 45 euron hintaan Horin tikun niin pitää itekin harkita FIFA-tikun siirtoa vaihtopenkille... Ehkä tässä pitää vielä odotella miten Taarnen tilauksen käy.

14. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No mitäs tää nyt sit meinaa?
    [ QUOTE ]
    any custom fees or import sales tax levied on international deliveries are the responsibility of the customers.

[/ QUOTE ]
    Yesasia näkyy mainostavan ALVitonta postitusta EU-maihin. Se ei ole sama kuin eurooppa..

no asiasta toiseen. Kävin juuri entomon luona nauhoituttamassa Tekken 4-turnausmatsit ja kaappasimme saman tien VF-matseja. Kaikki 8 rautanyrkki-2 matsia (Kaikissa yhtenä pelaajana yllättäen minä) plus muutamia kappaleita vanhempia matseja. Harmi että minulla oli niin kiire organisoida niitä.. Mutta jos tämä käytäntö toimii vastaisuudessa niin entomohan voisi pitää yllä jonkinlaista vf-leffadownloadaussivua. Ja sitten vaikka kierrättäisimme siellä leffoja jos tila alkaa loppua. Kysymyksessä on kuulemma entomon veljen joku kone jossa kaistanleveyttä on melko vähän, mutta sehän ei haittaa kun meitä pelifanaatikkoja ei ole kovin paljoa.

- ManjiMaru

15. thr

thr Active Member

Jäi taas jälleen matsien tallennus turhan vähälle Rautanyrkissäkin. Replay-poliisin pitäisi pitää tiukempaa linjaa... Noh, jos ensi miitissä muistaisi ottaa enemmän talteen. Westin muistikortille tuli ainakin yksi mun ja Pexin matsi otettua.

Taarne...mukaan vain noihin kuukausimiittehin Manjin luokse. Siinä sitä parhaiten oppii, vaikka kyyti voi joskus olla kylmääkin. Sanoo eräs joka ei opi millään olemaan tekemättä aina samoja virheitä, vaikka kuinka tulisi päihin.

16. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Teillä kaikilla on se etu puolella, että taidatte kaikki olla täysi-ikäisiä. Olenko minä koko tämän paikan nuorin henkilö? Te pääsette sinne Ruotsiin ja Suomen eri kolkkiin omilla rahoillanne, mutta minun "kuukausirahallani" ei paljoa juhlita. Varsinkin kun vanhemmat stressaavat judonkin maksuista.

17. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Noh, täysi-ikäisyys ei ole sama kuin "että on rahaa", mutta eihän sinne ruotsiinkaan ole menossa muita kuin minä. Nyt olen varannut laivapaikan, täytyy katsoa miten käy.

Seuraavaksi ostoon makuupussi. En uskalla tehdä enää samoin kuin rautanyrkissä..

- ManjiMaru

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    thr said:

Jäi taas jälleen matsien tallennus turhan vähälle Rautanyrkissäkin. Replay-poliisin pitäisi pitää tiukempaa linjaa... Noh, jos ensi miitissä muistaisi ottaa enemmän talteen. Westin muistikortille tuli ainakin yksi mun ja Pexin matsi otettua.

Taarne...mukaan vain noihin kuukausimiittehin Manjin luokse. Siinä sitä parhaiten oppii, vaikka kyyti voi joskus olla kylmääkin. Sanoo eräs joka ei opi millään olemaan tekemättä aina samoja virheitä, vaikka kuinka tulisi päihin.

[/ QUOTE ]

Vai että päihin.. Minä en edelleenkään pysty käsittämään miten voit lopettaa ekan erän n. 20 DP:hen. Näen asiasta painajaisia.

- Manji

19. Lingoon

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Seuraavaksi ostoon makuupussi. En uskalla tehdä enää samoin kuin rautanyrkissä..

[/ QUOTE ]

"Och där var nån stor gubbe som låg PÅ ALLA kuddar..." /versus/images/graemlins/grin.gif

Vähän OT menee nyt mutta samoilla linjoilla kuitenkin: mulla jää 90% varmuudella Athens 2004 näkemättä, SMT:n pakettimatkat on opiskelijalle täysin mahdottomissa hinnoissa, kele. Ja ite ei paljon voi majoitusta varailla kun kaikki on jo täyttä... No, voipahan käyttää nekin rahat vaikka johonkin muuhun reissuun. /versus/images/graemlins/confused.gif

20. gazza

gazza Well-Known Member

meidän tapauksessamme EU on sama kuin eurooppa. EU alueen sisällähän tavara liikkuu vapaasti, eikä ALV:tä tarvitse maksaa kuin yhteen jäsenmaahan. Noissa Yeasasian helppi-sivustoissa olisi paljonkin toivomisen varaa, mutta sopii kai olettaa että heidän VAT free tarkoittaa käytännössä sitä, että he maksavat EU alueen ALV- maksun. Tullimaksut tulee aina kun tilataan tullietuusalueen ulkopuolelta, esim Japanista tai Jenkeistä. Tullimaksu on prosentuaalinen ja riippuu tavaran laadusta, lisäksi se lasketaan tavaran kokonaisarvosta, eli tavara+ lähetyskulut, vakuutukset yms. ALV:n ja tullimaksun lisäksi, ei pitäisi tulla enää muita maksuja..
    toivotaan tietysti, ettei tule näitäkään...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice