Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Tjaa.. En tullut selvittäneeksi onko tuo turnaus tyyliä yksi pelaaja- yksi hahmo kuten jaappanin turnaukset...

Todennäköisesti Akira alkaa olla tällä hetkellä ykköshahmo mulla (syytäkin olla ottaen huomioon kuinka paljon lentotunteja on logattu.. 2500 voittoa rikki) Ainoa mitä pelkään on Juhanan Jeffry. Minä nimittäin olen pulassa kun Akiralta puuttuu nuo hämäävät liikkeet ja Jupsin mindgame ei ole tältä planeetalta..

Muuten, Tommi kävi kylässä ja otimme vähän erää.. Akiran voittoprosentti kaksinpeleissä jäi 60%:een tilastoista katsoen, Shunin kele pääsi yhdessä vaiheessa pahasti nöyryyttämään. Sain kyllä eilen vielä 8.arcadessa mukavan 25 voiton putken.. SgPm-DE ja Polvi lähtee jo mukavalla prosentilla. /versus/images/graemlins/cool.gif

Kokeilimme myös hyper action battle versus play:tä /versus/images/graemlins/laugh.gif
    Näyttää siltä että pahimmat hahmot ovat Jacky, JEFFRY ja Pai. Sarah ei ollut läheskään niin paha kuin olisi luullut.. Jackyn autoparry on kamala kun Jaska voi lähteä suoraan combottamaan siitä.. Myöskin Lau oli pettymys.

Niin nyt näyttää siltä että tuo Evo-turnaus on lauantai-iltana, sori vaan Gazza. Toisaalta jos siihen ei ole tulossa kunnolla sellaista uutta ja tuntematonta porukkaa joka ei sitten sunnuntaina pääsisi voisi sen periaatteessa siirtääkin.

- Manji

ps. Hero on kaunis elokuva.

2. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Niin nyt näyttää siltä että tuo Evo-turnaus on lauantai-iltana, sori vaan Gazza. Toisaalta jos siihen ei ole tulossa kunnolla sellaista uutta ja tuntematonta porukkaa joka ei sitten sunnuntaina pääsisi voisi sen periaatteessa siirtääkin.

- Manji

ps. Hero on kaunis elokuva.

[/ QUOTE ]

jesh.. mähän taisin sanoa, että osallistun jos satun olemaan paikalla, eli ei tuo kyllä mun maailmaani kaada.. /versus/images/graemlins/grin.gif Odotus oli kai se, että siellä on lauantaina enemmän porukkaa, eli pitäkää kaikin mokomin se turnaus sillon, toivottavasti on paljon ns. tuntemattomia mukana. ehtiihän sitä sitten sunnuntainakin ottaa erää ihan riittävästi.. tosin mulla ois kyllä treenit kuudelta, pitää miettiä jos jättäisi kerrankin väliin.. Jokatapauksessa nappaan yhden kaverin mukaan ja tuun kun ehdin.. hehe..

hehe, Jeffry on kyllä tosi vihanen Hyperissä.. /versus/images/graemlins/grin.gif Enpä ole vieläkään ehtinyt Sarahilla kokeilemaan, kun olen keskittynyt niihin EC turnauksiin, joista on tavaraa jaossa..

jesh.. meikäläisen Iron Monkey on juuri nimenomaan tuo HK Legends versio.. pitääpä katsella noita linkkejä. Niin ja onhan mulla toki myös sekä Drunken Master (1978), että Snake in the Eagle's Shadow (1978).. /versus/images/graemlins/grin.gif Sattumoisin mun Shun kulkee tällä hetkellä kolmosdanilla nimellä Beggar Su..
    Heroa en ole nähnyt, tarkoitus olisi kyllä...

3. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Mikä hemmetti on Nordic EVO turnaus?
    Eipäs ole Izha puhunut semmoisesta mitään.
    Kyllä minä tiedän, että Gohin [8][P] on päällehyppy. Oman versioni voisinkin paljastaa, kun alkaa tuo into Gohiin hiipua, kun Lau alkaa nousta entistä enemmän ykköshahmokseni. Oikeastaan en muita käytäkään.
    Goh:
    [6][6][P]+[G]~pikku dash~[4][P]~[3][P]+[G] tai [2][P]+[G]
    Lähtee nätisti ja beatdown on melko vaikea. Edes CPU ei nouse siitä aina. Hauska temppu.

4. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Nordic evo turnaus on se mistä tuo ruotsalainen Lau on mainostanut edellisellä sivulla. Tutki linkkiä. Joulua edeltävänä viikonloppuna Nyköpingissä.

Minä vähän arvelinkin että tuo Goh juttu liittyisi jotenkin maaheittoon.. Itse teen surutta Hartian silloin kun pelaan Gohilla.

- ManjiMaru

5. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    gazza said:
    jesh.. meikäläisen Iron Monkey on juuri nimenomaan tuo HK Legends versio.. pitääpä katsella noita linkkejä. Niin ja onhan mulla toki myös sekä Drunken Master (1978), että Snake in the Eagle's Shadow (1978).. /versus/images/graemlins/grin.gif Sattumoisin mun Shun kulkee tällä hetkellä kolmosdanilla nimellä Beggar Su..
    Heroa en ole nähnyt, tarkoitus olisi kyllä...

[/ QUOTE ]

Herossa on mielettömän legendaarinen uusintamatsi vuosikymmenen (siis 90-luvun) kuuluisimmasta leffakaksintaistelusta Jet Li vs Donnie Yen (Iron Monkey), jossa nähdään vanhaa kunnon Miekka vastaan Keihäs-koreografiaa zen-tyyliin sateisessa shakkitalossa kiinalaisen kanteleen tahtiin! Olen katsonut kohtauksen jo noin 250 kertaa, eikä joku Mätrix-kolmosen mutapainifinaali ole mitään siihen verrattuna! /versus/images/graemlins/cool.gif

Yuen Wo Ping teki myös oman jatko-osansa Drunken Masterille (jonka ykkösosan mies ohjasi) 80-luvun alussa: Dance of the Drunken Mantis. Senkin piti tulla HKL:lle...

Tuosta Hyper battlesta sen verran että pari kolme normaalia iskua vie usein enemmän vahinkoa kuin 15-hit kombo... /versus/images/graemlins/wink.gif

6. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:
    Kyllä minä tiedän, että Gohin [8][P] on päällehyppy. Oman versioni voisinkin paljastaa, kun alkaa tuo into Gohiin hiipua, kun Lau alkaa nousta entistä enemmän ykköshahmokseni. Oikeastaan en muita käytäkään.
    Goh:
    [6][6][P]+[G]~pikku dash~[4][P]~[3][P]+[G] tai [2][P]+[G]
    Lähtee nätisti ja beatdown on melko vaikea. Edes CPU ei nouse siitä aina. Hauska temppu.

[/ QUOTE ]

Hei! Tuo Gohin jatkohan kuulostaa hyvältä! Pääseeköhän siitä QR:llä? Jos pääsee niin sittenhän se on samaa luokkaa kuin Lionin [4][4]+[K], [P]+[K], [P], [3]+[P], [P], [3]+[P]. Hauska vaihtoehto siis jos vastustaja ei ole hereillä...

Lau on, jos et ole ennen huomannut, AI:n tappaja numero yksi. Kaveri kuvitteli olevansa kovakin pelaaja saatuaan reilut tuhat matsia Laulla kasaan questissä. Kuitenkin ydintaktiikan Laulla ei tarvitse pitää sisällään juuri muuta kuin [4]+[P], [P] / [3]+[P] [P] [P] [2]+[K] (AAARGH!) ja silloin tällöin [4], [6]+[P] -> kombo stancen mukaan, okizemena [4][4], [9][K], *krooh, pyyh!*... Vastustajat tippuvat kuin käet orrelta.

Otettiin sitten tovin päästä matsia ja ensimmäinen matsisatsi meni suunnilleen 25-0 ja toinen 35-1. Hän pelasi Laulla ja Lionilla ja allekirjoittanut vähän kaikilla. Minä voitin ja pistin Laun takamukseen broilerin ja persiljan joita tyyppi ei ole vieläkään saanut pois -> lopetti pelaamisen toistaiseksi.

Pointtini on vain se että vaikka jollain hahmolla pärjäisi Evossa helposti, niin se ei välttämättä kerro yhtään MITÄÄN pelaajan taidoista kaksipelissä. Sanon tämän ihan yleisesti, ja siksi koska Lau on "vaaravyöhykkeellä". En väitä siis etteikö Lau olisi muutenkin näppärä hahmo: hyvät heitot/ [4], [6]+[P]/ noin sata kombostarteria ym. Tarkoitan vain sitä, että ei kannata jumittua samoihin taktiikoihin/ hahmoihin/ liikkeisiin/ pelitapoihin/ uskomuksiin jne jne, koska silloin tulee selkään ja lujaa. Tavalla tai toisella. Holistisuus>putkinäkö. Mansikka>mustikka, Padi>tikku. (En sitten viljele täällä mitään piilopropagandaa /versus/images/graemlins/grin.gif )

Itse päätin jo alusta alkaen pelata kaikilla hahmoilla suunnilleen yhtä paljon, mikä tottakai johtaa toisenlaiseen näkökulmaan hahmoihin nähden ja tiettyyn tason heikkenemiseenkin, koska en keskity kerrallaan tyyppeihin niin fetistisesti. Joku voi kritisoida tätä sillä että delegoimalla pelikokemusta yleisempään muotoon missaan jotain olennaista, mutta toisaalta tiedän myös jotain jokaisesta hahmosta, jolloin voin sopeutua uusiin tilanteisiin nopeammin ja ilman jatkuvaa WTF-tunnetta ja turhia, turhempia ja turhimpia selityksiä. Ainakin teoriassa. Miinuspuolena on vielä mainittava että olen vieläkin aika ummikko esim. Akiralla, jolla en ole vieläkään päässyt homman ytimeen. Toisaaltahan näissä asioissa on aina muistettava VF:n sosiaalinen ulottuvuus, eli "pelaajat tekevät oman pelinsä"-ilmiö. Siksi olenkin kai sarjan pitkäikäisimpiä faneja mitä täällä pyörii...

"But you must always remember that the only thing necessary for evil to triumph is for good men to do nothing" -Alucard- (Castlevania: Symphony of the Night)

7. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Exact recovery toiminee lähes kaikissa beatdown-tilanteissa joskin en nyt juuri muista miltä Gohin [4][P] näyttää.

Nähdään nyrkissä.

Beatdownista, että minulla on replay jossa Jackyni lennättää thr:n Lauta ja teen [1][P]+[K], [P], [P] missä kolmannessa iskussa on ilmeisesti jonkinlainen beatdown. Lau putoaa n. metrin matkan suoraan alaspäin vakionopeudella kuin hissi. Huvittavan näköinen ilmiö.

- Manji

8. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Beatdownista, että minulla on replay jossa Jackyni lennättää thr:n Lauta ja teen [1][P]+[K], [P], [P] missä kolmannessa iskussa on ilmeisesti jonkinlainen beatdown. Lau putoaa n. metrin matkan suoraan alaspäin vakionopeudella kuin hissi. Huvittavan näköinen ilmiö.

- Manji

[/ QUOTE ]

Varmaan paras bugi mitä olen nähnyt: Wolf tekee Bradiin GS:n Lein kentässä, seinä menee rikki ja Brad jää joogamaiseen tilaan makaamaan ilmaan kauas kentästä! Surkea matsi, mutta pakkohan se oli nauhoittaa... /versus/images/graemlins/grin.gif

9. gazza

gazza Well-Known Member

mun vuoro, Sarah ja puhelinkoppi/ palatsi taso (jompikumpi, se missä on nurtsia ulkopuolella) voitin erän, heitin seinän edestä [9][K],[P] ja lensin sillä moonsaultilla pitkälle ulkopuolelle ja Sarah upposi kokonaan maan sisään... wtf

10. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

En ole itse koskaan sietänyt hyper actionia, tuppaa menemään napin rämpytykseen kun yrittää pysäyttää toista, heittopaot sun muut saa unohtaa.
    Ultimate battlesta pidän eniten. Nautinto oli kun sain Akiralla kerran tuhottua kokonaisen täyden health barin seinän kautta...
    Pomppu sääntö on myös mukava ja heitoista irtoaa kamalasti.

Oli hieno näköinen kun muuatta Wolfia vastaan (Akiralla pelatessa) molemmat iskettiin polvella aloituksesta, Akira kaatui mahaiskusta ja Wolf lensi ilmaan...

btw..Aoi kaatuu reunalla maahan viimeistely iskusta ja valuu lattian läpi ulos...onneksi ei ole sattunut kun olen vielä pystyssä.

11. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Oletteko tehneet vielä sitä Lionin [2_][6][P]+[G] heitto comboa? Ryadus teki sen eilen useamman kerran /versus/images/graemlins/shocked.gif.

12. Taarne

Taarne Member

Hohoo, tulipas kylmää kyytiä Rautanyrkissä. Syytän tietysti kaikesta kunnon padin puutetta (*cough*shortcuts*cough*), evaden toimimattomuutta ja sen yhden häiskän kettuilua pelin aikana ^^.. No ei, mutta joku [9][P]+[K] -> [4][K]+[G][K][2][K] Lei Feillä onnistui kerran pari koko päivän aikana.. Käytännössä se meni koko peli vain [P]:n rämppäämiseksi /versus/images/graemlins/laugh.gif Tulipahan joka tapauksessa käytyä /versus/images/graemlins/smile.gif

13. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Millanen on RN2 aftermath noin niinku muidenkin osalta? Ja tuleeko tällä kertaa miten paljon matseja verkkoon? (Evoa koskevat jutut kiinnostaa mutta toki saa juoruta muistakin peleistä/pelaajista.)

Ite olin perjantai-iltana jo Vantaalla asti, mutta sen lähemmäs Nyrkkiä en ehtinyt, viikonloppuna piti olla taas kotipuolessa rehkimässä.

14. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. no mun osaltani jäi miitti hieman lyhyeksi.. ehdin paikalle vasta tänään hieman viiden jälkeen ja alettiin lopettelemaan jo ennen kahdeksaa. No, ainakin pelattiin loppukevennyksenä Hyper Actionia.. /versus/images/graemlins/grin.gif
    Mun matsejani ei jäänyt nauhalle ainottakaan, otin illan aikana yhden matsin sarahilla ja loput akiralla.. aoiin koskeminen ei tullut edes mieleen. Manjin kanssa oli ajoittain hyvää vääntöä, westin Pain kanssa olin aivan ulkona kuvioista, ja muita vastaan en tainnut ehtiä ottamaankaan.. vähän kyllä näkyi vielä eilisen pikkujoulut mun otteissani.. bilis sentään edes sujui jotenkuten. Mutta, pääasiahan on se että oli hauskaa.. /versus/images/graemlins/grin.gif

15. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    RN-aftermath..

Ensinnä haluan kiittää Taarnea että vaivautui paikalle, on aina erittäin mukava nähdä uusia kasvoja VF:n ääressä. Kyllä se siitä! Voin antaa täällä sitten vinkkejä pelaamiseen, ja sitten ehkä, kun Hesan alueella asustelet, voit uskaltautua kotonani pidettäviin VF-miitteihin. Kerro sitten mitä päätit sen joystickin suhteen.

Lisäksi Tordragon (Tekken 4 finalisti) osoitti yllättävää kypsyyttä VF:ssä ja erityisesti AKiran pelaamisessa. Hyvä potentiaalinen VF-pelaaja! Harmi vain että asuu sen verran kaukana..

VF-turnausta ei pidetty. Ei pidetty myöskään muita oheisturnauksia (SC2, GGX2) sillä väkeä ei tullut paikalle kunnolla tai jos tuli, tuli eri aikaan kuten Gazza.

Muilta osin VF-pelaaminen osaltani oli aikamoista vääntämistä ja kiroilua kun thr:n hyperaggressiivinen Shun vei minua välillä miten mieli ja Pexi nöyryytti minua välillä Wolfilla ja Vanessalla. Ehkäpä todella olin saanut yliannostuksen VF:ää kun tuossa aikaisemmin viikolla oli vielä vääntänyt "harjoituspelejä" thr:n kanssa. Harjoituspelejä kun turnaustakaan ei tullut..

Kaikenlaisia pelejä tuli pelattua, pelasimme dreamcastillani mm. VF3team battlea, ja olimme jo aikeissa pitää neljisteen (Jupsi, minä, West, Pexi) Taka-Arashi-only round robin-turnauksen, mutta sekin epäonnnistui tilttailevan dc:ni vuoksi.

Tekkeniäkin tulin pelanneeksi aika paljon ja mielestäni kehityin tekkenissä enemmän kuin muissa peleissä. Alkuperäisenä ajatuksenani oli huorata Stevellä mutta osoittautui että practicemoodissa keksimäni nopean näköiset liikkeet olivatkin hitaita ja piti uusia koko strategia. Pidemmän päälle rupesin kuitenkin osaamaan Stevellä pelaamista varsin hyvin ja jälkipelit Tordragonia vastaan menivät vain 1-16. Harmi että homma rupesi sujumaan lähinnä turnauksen JÄLKEEN. Turnauksessa saavutin ensimmäisen matsivoittoni Tekkenturnauksessa, juhuu! Voitin Pexin. VOin myös huomauttaa että T4-turnauksen KAIKKI replayt tulivat tallennetuiksi minun muistikortilleni ja siellä ne ovat yhä.

Osoitin myös etten ole Tagissakaan täysi käsi (vaikken turnauksessa pärjännytkään) kun Entomoa vastaan harjoittelin Kazuya/Jin yhdistelmällä vain 2-7.. Turnauksessa vein Entomolta jopa yhden erän..

Tekken-turnauksiin osallistui VF_pelaajista Pexi, West, Juhana(vain Tag), Minä.
    Jupsi "The Man Himself" vei tietysti Tagiturnauksen
    suvereenisti (MM: oliko tiukkoja matseja? JJ: no ei oikeestaan..) ja T4:ssä West pärjäsi varsin hyvin.

Muita pelejä, GGX2:hta tuli pelattua myös jonkin verran mutta 2D alkaa vaikuttaa olevan kauempana 3D-maailmasta kuin alunperin luulin.. No, aika aikaa kutakin.

Kun meinaan DOA2:ikin sujui paremmin. Pelasin pari peliä jotakuta kaveria vastaan jonka nimeä en saanut ylös (Kunhan Pexi ja kumpp olivat saaneet tarpeekseen Tinan eri asusteiden kokeilemisesta ja Kasumin post-fight Pom..Kommenteista)..
    Kaveri hehkutti ensin jonkin verran DOA:ta ja sitä kuinka Jann-Lee, Ein ja Kasumi ovat muita kovempia ym. Voitin Einillä matsit 2-0 Jann-Leetä vastaan ja sitten tyyppi totesi että siitä on liian kauan kun hän viimeksi pelannut tätä peliä ja jätti homman siihen..

Miittipaikka oli ainakin Tilava, joskin yöllä tuli lattian rajassa nukkuessa turhan vilpoinen olo.. Itse nukuin itselleni poikkeuksellisesti miittipaikalla (yleensä pitää olla vähintään hotelli) ja sain unta palloon kohtuullisesti, ehkä 4-5 tuntia. Tulin miittiin reteästi ilman mitään nukkumisvälineitä, ja huomasin syrjäisessä tv-nurkassa kasan tyynyjä ja laatikon päällä piikatun täkin. Aamulla sain kuulla kuinka Tordragon (joka oli valinnut pukuhuoneen istumalaverin, noin saunan lauteeseen verrattavan alustan) oli tullut etsimään tyynyjä ja joku iso tyyppi oli koisannut KAIKKIEN tyynyjen päällä.. /versus/images/graemlins/grin.gif Sori vaan Tor, nopeat syövät hitaat.. Lisäksi peitteiksi verrattavat esineet olivat kortilla ja tarpeen, ja ainakin Entomo oli yöllä tullut repimään peittoa päältäni luullen sitä vapaaksi.

Kun nyt katsoo taaksepäin niiin väen vähyyteen saattoi vaikuttaa haitallisesti juuri gameworld sekä kenties viikonlopun lumimyrsky missä ei juuri tee mieli värjötellä bussipysäkeillä.

Ensi kerralla paremmin!
    Mitä tulee videoihin, täytyy kysyä Entomolta saako hän hostattua niitä kuinka, sillä tekkenmatseja tuli tallennettua todella paljon (lähes kaikki turnausmatsit) ja se vie serveritilaa.. Muutamia VF-replaytakin TULI tallennettua, mutta vähäiseksi taas jäi. Taisivat lisäksi olla kaikki matseja joissa minä olen mukana, jollei sitten Gazzan tai Westin muistikortille tullut.. Positiivisena asiana ne kaikki ovat hyviä..

- ManjiMaru

16. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

On se sitten hullua, ettei tuohon Izhan viestiin tullut yhtään kommenttia. Se Lionin [2_][6][P]+[G] temppu ei ollut mikään yksinkertaisin ja se näyttää toimivan vain Maruun. Tallensin sen mustikortilleni Free Trainingissä ja se ei toiminut muihin. Tuskin asia riippuu [2][P]:n taï [P]:n ajoituksesta.

Tuossa aiemmin puhuttiin siitä, että Lau on helppo äijä Questissa. Juu, täytyy myöntää. Vetäisin tuossa eilen huvikseni 33 matsia putkeen. Ei Lau kuitenkaan helppo kaksintaistelussa ole. Otettiin eilen Izhan kanssa yhteen ja siinä väännössä oli mennä järki. Aoi on hankala tyyppi voittaa. Hänellä on paljon harhautusliikkeitä ja pirun nopea kierrekamppi, joka ei ole edes paikka rankaista.

Siihen Gohin temppuun toimii myös sen dashin jälkeen [6][P]+[K], kunhan ensin painaa [G]:tä dashin jälkeen jottei Goh tee väärää liikettä.

17. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. no mun muistikorttia käytettiin ainoastaan siihen Hyper Actioniin.. olisihan niistäkin tietysti voinut ottaa replayt talteen, mutta taisi unohtua.. Muutenkin se meni taas silleen tavallisesti, että heti matsin loputtua oli hirveä kiire alottaa uutta.. /versus/images/graemlins/grin.gif

18. gazza

gazza Well-Known Member

Eikö joku tommonen dashin vaativa kombo ole myös siellä Lionin tactics advicessa? sen olen ainakin tehnyt, jos tuo on eri niin täytyy joskus kokeilla...

19. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ryadus: Kuten sanoin joskus aikaisemmin, olen vaikuttunut jos joku sen tekee, ja Gazza, tuota comboa ei kyllä ole tacticsissa..(yhden framen dash) En ole jaksanut juuri postitella kun kiirettä on pitänyt. Rautanyrkissä sain pariin kertaan Pexin Vanessaan tehtyä Yoho, P, ShRm, DJK
    ja Polvi, P, Yoho , DbPm. Ei vain tainnut tulla talteen ne tiukat väännöt.

EDIT: Hyper actionia ei käsittääkseni voi ottaa replaylle..

-Manji

20. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Käväisin konsolifinissä. Vähän vaikuttaa siltä että jollain henkilöillä on vaikeuksia ymmärtää sitä että joku toinen jättää miitin väliin _oikeasti_ pelejä tärkeämpien asioiden takia... Noh, samapa tuo mulle.

Anyway, vieläkö Hgin jengi pitää kuukausittain kokoontumisiaan? Mulla on tällä hetkellä (ja aina sinne jouluun asti) aika kortilla treenaamisen ja LIIKOJEN koulukiireiden takia, mutta jossain vaiheessa täytyy taas Evoa tunkea koneeseen. Chan madness. Hyvällä tuurilla ehdin piipahtamaan teidän miitissä esim. joululomien aikana...jos ne kerran vaan päivän sessioita on niin urheilun ehtii hoitamaan vaikka ennen lähtöä aamulla. Toinen asia on sitten se että miten paljon sitä viitsii maksaa yhden päivän pelireissusta... /versus/images/graemlins/tongue.gif

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice