Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    gazza said:

Manji hei, tommonen lista kaikkien hahmojen counteroitavista liikkeistähän on jo olemassa täällä vfdc:ssä...

[/ QUOTE ]
    Katos kelettä.. Viimeksi kun katsoin niin se oli vanhalle neloselle. Eipä silti, heti löysin sieltä yhden virheen. Teen silti oman versioni missä on taktiikatkin jo valmiina.

- Manji

2. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Jaa, taitaa olla niin, että minulla on aika lailla pää sekaisin, koska olen alkanut taas pelata Bradillä eniten. Nyt hahmojärjestykseni on:
    1. Brad
    2. Vanessa
    3. Goh
    Brad on vasta alussa, yhdeksäs dan, Goh on Warrior ja Vanessa luonnollisesti Champion.
    Miksi hemmetissä muuten A.I pakenee Bradin otteesta (Neck Clinch), muttei sitten Gohin otteesta? Goh saa paljon enemmän tuhoa aikaan viemällä vastustaa eri suuntiin ja heittämällä. Brad ei puolestaan saa edes kolmekymppiä revittyä pois, kun A.I koneena irrottautuu heti.
    Voisittekos muuten laittaa uudelleen sen Lionin mestarikombon, jota kukaan muu kuin Chibita ei osaa?

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:
    Miksi hemmetissä muuten A.I pakenee Bradin otteesta (Neck Clinch), muttei sitten Gohin otteesta?

[/ QUOTE ]
    Sanoppa se.

Chibita combo on [2_][6]+[P]+[G] - [6][6]- [2][P]-[P]-[G]-[K][K]
    Muistaakseni avoin stanssi.. Kokeile sitä Kageen. Edellyttää yhden framen pituista dashia joka keskeytetään low punchilla.

- ManjiMaru

4. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Toi Evo mikä meidän pleikkareissa pyörii - onko se Ver. A ?

5. gazza

gazza Well-Known Member

PS2 on ver B.

6. gazza

gazza Well-Known Member

Pelasko muuten kukaan täällä Pailla? Yritin eilen jatkaa mun Paita (Warrior) yli kuukauden tauon jälkeen (tai siis oikeastaan mun Pai on ollut Warrior jo jostain elo-syyskuusta asti) ja huomasin että olin unohtanut aivan kaiken sen vähänkin, jonka joskus osasin.. no ei siinä muuten mitään, mutta heti ekassa matsissa tuli Heruru vastaan, ja vaikka hävisinkin lopulta vasta viidennessä erässä, meni kaksi ekaa sille excellenteillä.. /versus/images/graemlins/grin.gif Hyvähän siinä oli yrittää muistella tytön liikkeitä...

7. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Mulla Pai on #1 hahmo.

Tohon edelliseen palatakseni, arcademasiinoissa pyörii ilmeisesti sitten ver. A...?

8. gazza

gazza Well-Known Member

Käsittääkseni ei kaikissa, vaan osa on myös ver B.

ootko pitkällä Pailla? mitä sillä on tarkoitus tehdä ns. korkeamman tason vastustajien kanssa... /versus/images/graemlins/grin.gif

edit: korjataan sen verran, että suurin osa taitaa kyllä olla ver.B.

9. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    gazza said:

Pelasko muuten kukaan täällä Pailla? Yritin eilen jatkaa mun Paita (Warrior) yli kuukauden tauon jälkeen (tai siis oikeastaan mun Pai on ollut Warrior jo jostain elo-syyskuusta asti) ja huomasin että olin unohtanut aivan kaiken sen vähänkin, jonka joskus osasin.. no ei siinä muuten mitään, mutta heti ekassa matsissa tuli Heruru vastaan, ja vaikka hävisinkin lopulta vasta viidennessä erässä, meni kaksi ekaa sille excellenteillä.. /versus/images/graemlins/grin.gif Hyvähän siinä oli yrittää muistella tytön liikkeitä...

[/ QUOTE ]

Helvetti. Täytyykö pistää tästä jonnekin jo mainos /versus/images/graemlins/grin.gif "Juicypeach"-Pai=veteran:812/234. Kaikki hahmoni ovat vähintään warriorilla. Tämä tietenkin tarkoittaa sitä että joko pelaan yötä päivää tai sitten taso on hieman heikompi joillain hahmoilla, mutta Alitin pelaamaan koko peliä Pailla ja Kagella(Slayer). Nykyään kehitys Questissä vähän hidasta kun pahanpuoleisen AI:n vuoksi täytyy luottaa tylsiin taktiikoihin vähän liikaa ([4][G]+[P],/ [9][K][K], *HUOH*) Perehdyn noihin backstagger-juttuihin tässä lähiaikoina, nykyään ihmettelen käyttääkö joku oikeasti tuota vahvinta [2_][6][P] komboa, siis sitä missä pitää tehdä WS[P]+[K], [P][P][K][K]? Onpahan muillakin älyttömiä komboja, ei vain tuolla messiaanisella (Sh)Akiralla... /versus/images/graemlins/confused.gif

10. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    Pitääkö muuten legenda paikkansa että Lion menetti sen "never escaped ever"-heittonsa [9][G]+[P] versio B:ssä? Jos niin, aika huono tsäkä meidän konsolipellejen kannalta...

11. gazza

gazza Well-Known Member

jep. käsittääkseni tuota Lionin [9][P]+[G]:tä ei ole enää olemassa.

Oon kyllä tehnyt sen Pain "vaikean" kombon Questissakin pari kertaa. Ei se oikeasti ole niin hankala kun miltä ensin vaikuttaa, pitää vaan olla nopea ja oottaa, että CD "ehtii" alkaa..

12. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Izha said:

yoho-[P]-[3][K]-dbpm (92), kokeilin Aoihin, jalkojen asento pääsi unohtumaan.

Shrm-p-yoho-dbpm, sain toimimaan pelkästään avoimella, yoho meni suljetulla ohi...

[/ QUOTE ]

[3][3][P], [6_][P], [3][K], [3][3][4][6][P]. 92pts CS. Toimii ainakin Aoia ja Paita vastaan.

tuo ShRm- kombo toimii kyllä molemmissa stansseissa Aoia, Paita ja Vanessaa vastaan. Sarahille ei onnistu kummastakaan.

Testaan sitä sun StPm- komboasikin kunhan ehdin...

13. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    gazza said:

Pelasko muuten kukaan täällä Pailla?

[/ QUOTE ]

Kolmas kolmesta suosikistani(Aoi,Akira,Pai), Champion tasolla on jo..500/130, jotain siihen suuntaan, melko alussa vielä. VS:ssä käytän melko paljon.

14. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    gazza said:

Oon kyllä tehnyt sen Pain "vaikean" kombon Questissakin pari kertaa. Ei se oikeasti ole niin hankala kun miltä ensin vaikuttaa, pitää vaan olla nopea ja oottaa, että CD "ehtii" alkaa..

[/ QUOTE ]

Oletan että [2_][6][P]-[P]-[3][3][P]+[K](neutral)-[P][P][K][K]?

15. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. luulisin että tuo on juuri se jota Neo tarkoitti.... se mikä on siellä Tactics Advicessa.

edit:
    vaihdoin tuon linkin tossa mun sigissä heittämään suoraan sinne uusitulle sivulle. näyttää kyllä vähän siltä, että seuraavat päivitykset jää huomiselle..

16. Aoi_Mei

Ahaa, käytän tuota comboa kevyitä vastaan aina kun saan tilaisuuden, näyttää niin hienolta. En ole huomannut siinä mitään hankalaa, helppo oppia.

PS. Pailla voi huijata questissa, [3][P][P][6][P]. Jos ensimmäinen torjutaan(ja vain jos) niin viimeinen osuu, koska A.I yrittää poikkeuksetta pysäyttää sarjan low punchilla. Näin ainakin standardilla...
    En tosin kehityksen kannalta suosittele käyttämään, ellei sitten ole ihan pakko voittaa.

17. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Izha said:

Ahaa, käytän tuota comboa kevyitä vastaan aina kun saan tilaisuuden, näyttää niin hienolta. En ole huomannut siinä mitään hankalaa, helppo oppia.

PS. Pailla voi huijata questissa, [3][P][P][6][P]. Jos ensimmäinen torjutaan(ja vain jos) niin viimeinen osuu, koska A.I yrittää poikkeuksetta pysäyttää sarjan low punchilla. Näin ainakin standardilla...
    En tosin kehityksen kannalta suosittele käyttämään, ellei sitten ole ihan pakko voittaa.

[/ QUOTE ]

Oletpas taitava. /versus/images/graemlins/cool.gif Itse tykitän Dual Shock Kakkosella, joten tuo CD on vähän hankalampaa, mutta ajoituksestahan se vain on kiinni. Melkoinen RO-kombo, btw... /versus/images/graemlins/grin.gif

Pailla, kuin kaikilla muillakin, on järkevintä vaihdella taktiikoita ja liikkua paljon, turha blokkailu ja samojen liikkeiden jyystäminen hapattaa aivot. Hienointa on nähdä, kun on tapellut matsin, jonka voisi vaikka siirtää sellaisenaan johonkin action-leffaan. Sellainen on asiaa. Itselläni on kohta jo toinenkin muistikortti täynnä matsidataa (eka kortti meni nelosen matseihin) /versus/images/graemlins/grin.gif

18. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    gazza said:

jesh.. luulisin että tuo on juuri se jota Neo tarkoitti.... se mikä on siellä Tactics Advicessa.

edit:
    vaihdoin tuon linkin tossa mun sigissä heittämään suoraan sinne uusitulle sivulle. näyttää kyllä vähän siltä, että seuraavat päivitykset jää huomiselle..

[/ QUOTE ]

Mukavaa kun kutsutaan Neoksi /versus/images/graemlins/cool.gif. En tosin ole ihan niin lahjakas kaveri... Eli tuo kombo mitä tarkoitin on muistaakseni juuri tuo [2_][6][P], [P], [3][3], WS, [P]+[K], [P][P][K][K]. Pitää ryhtyä tässä treenaamaan sitten. Voisipa tuon kombon tehdä Jeffryyn /versus/images/graemlins/grin.gif

19. Aoi_Mei

Hiukan comboja (kaikki parempia kuin combo searchissä samaan tilanteeseen annetut). Sulkeissa olevat hahmot ovat niitä joihin olen kokeillut.
    Pai:
    [9][K]+[G]-[P]-[6][6][P][K] (81, Aoi)
    Tätä ei ole edes merkitty combon aloittajaksi:
    [4][P]+[K]+[G]-[K]+[G][P][P]--[6][6][P][K] (69, Brad)
    [4][P]+[K]+[G]-[K]+[G]--[K] (46, Brad)
    Kage:
    [2_][3][P]--[P][K][G]--[K]+[G][P][P] (71, avoin, Brad ja Goh, muihin en ole saanut toimimaan)
    [3][P]-[6_][P]-[K]+[G][P][P] (64, Brad, Aoi)
    Jumonji:
    [6][K](pohjaan)-[6_][P]--[K]+[G][P][P] (82, avoin, Aoi)
    [6][K](pohjaan)-[6_][P]--[6_][P]-[6][K]+[G]-Ldownattack (92, avoin, Aoi -79 jos vastustaja nousee beatdownista)
    Backturned:
    [P]+[K][K]-dash(aivan kiinni vastustajaan)[2][P]+[K][K](65)

Akiran shrm-p-yoho-dbpm toimii myös Bradiin openilla.

Muuten: SPoD-SDE vastuja nousee paikoiltaan niin SDE taitaa olla varma jos ajoittaa oikein, olen saanut selkään iskettyä free trainingissä tilanteesta. Kokeilen vielä lisää.

Neonomide: mikä RO-combo? Ei ole vielä VF kieli täysin hallussa...

20. gazza

gazza Well-Known Member

Ring Out.

Paikat on taas vähän kipeenä, eikä oikein siis löydy sitä rentoutta mitä Akiran pelaamiseen tarvitaan. Mutta Sarahia oon listaan lisännyt, ja siellä tuli taas keksittyä pari "uutta" ShRm- komboa,
    ShRm, PK, DbPm 86pts.
    ShRm, P, SgPm+DE 80pts, MC:llä molemmissa, normaalilla ainoastaan suljetussa.
    Molemmat testattu ainoastaan Sarahia vastaan, mutta ainakin tuo ensimmäinen toimii aivan varmasti myös muille tytöille..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice