Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Silloinhan sitä intoa juuri löytyykin, Illu. Tentit ovat rasittavia.
    Neonomide, minusta Bradin jalkojen asennoiden tuijottamisessa ei ole mitään vaikeaa. Siitä on tullut minulle eräänlainen automaatio. Katselen jatkuvasti asentoa, mutta pystyn samalla keskittymään täydellisesti peliin. Jos joku täällä käyttää Bradiä, se olen minä. En käytä enää ketään muuta.
    On hyvä, ettette te käytä Bradiä, koska kun kohdataan (jos kohdataan), onpahan eri hahmot vastakkain. On tylsää ottaa matsi samat hahmot vastakkain.

Täytyy myöntää, että se Bradin [4][6][P]+[G] heitto vie vastustajan huonoon jamaan. Itse kyllä henkilökohtaisesti pidän [3][3][P]+[G] heitosta. Se taitaa olla tehokkain, jos ei lasketa huomioon [4][6][P]+[G] heiton jatkomahdollisuuksia.

Bradillä voi mukavasti keksiä uusia tekniikoita ja tietokonekin menee sekaisin. Hoitelin jonkun Slayer Pain (nimi hukassa) helposti. Ensin kaksi erää puhtaasti ja sitten kolmannessa pienellä naarmulla. Konekin menee halpaan, kun tekee [6][P]+[K]+[G] liikkeen, jonka perään vielä heittää. Kone näet tekee evaden, joka tietysti menee pieleen ja silloin rankaisen heitolla. Tietokone taitaa odottaa lyöntiä, mutta onhan Bradillä se kierrepotkukin siitä, joka osaa vaikka tekisi evaden.

2. gazza

gazza Well-Known Member

äh.. [2][P]+[K][K], [6_][P], [6_][P], [2][K][K] vaatii avoimen stanssin... ei siinä mitään vaikeeta ollut, en vaan ollut kokeillut kunnolla..
    riittäsköhän meille pelkästään nää listat, nuo kombot jotka vaativat yhden freimin dasheja siellä keskellä ovat vähintäänkin ärsyttäviä testata...

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kun nyt edes sitä stanssia merkitsisi, ei niistä muuten mitään iloa ole. Sama myös jos hahmot joihin combo toimii.

Olen varma että pienellä kokeilemisella saa lisääkin comboja aikaiseksi sarahille...

-ManjiMaru

4. gazza

gazza Well-Known Member

mitä, eikö se riitä että ne kaikki toimivat Aoia vastaan jommassa kummassa stanssissa? hehe... joojoo, kyl mä alan kokeilemaan, noita vaan on nyt jo 87 kappaletta.. onneksi jotkut kombostartterit toimii vain MC:llä, mutta silti tässä kestää kyllä todella kauan..

5. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Vähän eri tasoa kuin Aoi, eh? Tuli tunne että vasta on pintaa raapaistu..

No Bryanttien sisarukset ovat aina olleet kovia combottajia.

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Haha, Aoin combot opettelee hetkessä, mutta kuka muistaa nuo kaikki(varsinkin jos tässä oli vain yhdelle hahmolle comboja) ellei pelaa Sarahilla ihan kokonaan?
    Akiralla noita comboja on mutta se on useimmiten sama joka hahmolle, helppo muistaa. Aoilla en edes painota combo peliin.

Miksette muuten saman tien kasaa combo listaa joka hahmolle?

6. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:
    Silloinhan sitä intoa juuri löytyykin, Illu. Tentit ovat rasittavia.

[/ QUOTE ]

Siksipä mulla olikin se virnistävä hymiö siinä perässä...

No joo, pitää yrittää vähän lukeakin. Mutta pitkästä aikaa heitin Evon koneeseen, tässä on ollu vähän ajanpuutetta nyt kun kinttu on taas OK...

7. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Izha said:

Miksette muuten saman tien kasaa combo listaa joka hahmolle?

[/ QUOTE ]

Tarkoitus olisi, mutta se ei ihan hetkessä synny...

8. Aoi_Mei

Onko vielä Akiralle tulossa SDE ja Stpm comboja? Vai keskityttekö vain ilma comboihin?

9. gazza

gazza Well-Known Member

Kyllä mä aattelin jossain välissä täydentää tota Akira osuutta.. lisään noita SDE, DE, K, StPm, QCB+P yms komboja kunhan jaksan.. niin ja niitä Manjin veikeitä hyppypotku- komboja.. /versus/images/graemlins/grin.gif tarkotus olisi myöskin edelleen lajitella ne uudestaan startterin mukaan.

10. gazza

gazza Well-Known Member

En nyt jaksa käydä noita vanhoja sivuja läpi, enkä muista onko näistä ollut jo puhetta, mutta Akiralle:
    Yoho, P, ShRm, Knee 90pts
    Knee, P, ShRm, Knee 90pts open stance.
    molemmat siis Aoia vastaan MC:llä.. ei välttämättä niin hyödyllisiä, mutta vähän vaihtelua...

Otenami Haiken 3:n kolmannella kierroksella muuten Minimum Akira teki Haijinia vastaan ShRm, P, StPm, DbPm... /versus/images/graemlins/grin.gif Minä en tiennyt että nuo P, StPm- kombot olivat mahdollisia ennen kuin kokosin sen taulukon ja testasin sattumalta itse..

11. Lingoon

Juggleissa on enemmän varaa mielikuvitukselle ja luovuudelle...sen takia sieltä onkin helpompi rakennella uusia comboja. Harvemmin sitä kukaan enää uusia maan kamaralla tehtäviä comboja löytää - frame data ei jousta yhtään.

12. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kaikki ns. maan pinnalla tehtävät combot löytyy liikelistasta. Vaikka varmaan kuinka monta comboa odottaa löytäjäänsä stunneista, leg-flopeista ja seinähorjumisista, ne kaikki on periaatteessa ilmacomboja.

EDIT: Äh. Paitsi backstagger-combot..

- ManjiMaru

13. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    gazza said:

En nyt jaksa käydä noita vanhoja sivuja läpi, enkä muista onko näistä ollut jo puhetta, mutta Akiralle:
    Yoho, P, ShRm, Knee 90pts
    Knee, P, ShRm, Knee 90pts open stance.
    molemmat siis Aoia vastaan MC:llä.. ei välttämättä niin hyödyllisiä, mutta vähän vaihtelua...

Otenami Haiken 3:n kolmannella kierroksella muuten Minimum Akira teki Haijinia vastaan ShRm, P, StPm, DbPm... /versus/images/graemlins/grin.gif Minä en tiennyt että nuo P, StPm- kombot olivat mahdollisia ennen kuin kokosin sen taulukon ja testasin sattumalta itse..

[/ QUOTE ]

Huomasitko (taisi olla mukki vs minami) [4][P][K][G] (torjuu low punchin)-- [3][3][P] jne combon Otenami haiken videolta? Taas yksi startteri..

Ja Izha, ei "me" olla välttämättä mitään guruja jotka nykii combolistoja takataskustamme, tämä on talkootyötä.. Postita itse combolistoja..

- ManjiMaru

14. gazza

gazza Well-Known Member

Hyvin muistit, siellähän se tuli vikassa erässä.. /versus/images/graemlins/grin.gif tuo tosin on aivan tavallinen "butt stumble" animaatio, jonka jälkeen kaikki Normaaliosuman Yoho- kombot toimivat.. ei kai sitä tarvitse erikseen mainita.. sama asia sinänsä kun nuo guardbreikit yms, jotka onnistuessaan mahdollistavat komboja... mutta joo, mä käännän sen Akira- taulukon startterin mukaan järjestetyks, niin noi olis kyllä periaatteessa helppo laittaa sitten sinne sekaan..

15. Lingoon

Jep, eli sanotaan nyt tännekin etten ole Rautanyrkki kakkoseen tulossa.

Toivottavasti se ei heikennä mun intoa Evon pelaamista kohtaan kun en teitä vastaan silloin pääsekään pelaamaan... Pyritään siihen että ei. /versus/images/graemlins/smile.gif

Toivottavasti joskus toisen kerran, kun kerran todellakin kiinnostaa saada osaavaa ihmisvastusta tässä pelissä.

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    First things First, niin kuin Uma Thurman sanoo.
    Eipä siinä mitään. Jos olet yleensä joskus Hesassa käymässä niin ilmoittele, voidaan matsata.

- ManjiMaru

17. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Izha, voisitko Akirapelaajana kokeilla tätä Comboa Akiralla:

Aoita vastaan, counterhit,
    [3][3][P]--[6_][P]--[2_][6][P]+[K]--[6_][P]--[2_][4][6][P]
    Pitäisi toimia molemmissa stansseissa.. Nyt minulla itselläni on vaikeuksia saada tuo tehtyä /versus/images/graemlins/crazy.gif Olen painostanut viime aikoina Jackyn pelaamiseen (kohta champion)

- ManjiMaru

18. Aoi_Mei

Kokeilen heti kun saan uuden PS2:n...vanha "#¤¤# ei lähde enää päälle...
    Browser->CD sisään->Reading disc...sitten katkeaa.

Voisit kokeilla [3][3][P]-[6_][P]-[6_][P]-shrm-dbpm, mutta hankala heittää mitään ilman peliä. Muutaman viikon tauko edessä /versus/images/graemlins/frown.gif /versus/images/graemlins/frown.gif /versus/images/graemlins/frown.gif /versus/images/graemlins/frown.gif. Jos saan tarpeeksi ajoissa niin voin osallistua noihin combo listoihin omalta osaltanikin.

19. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Uijui, vika voisi olla myös evon game discissä.. Oletko kokeillut muita pelejä?

Voisi kokeilla myös pistää levy sisään ja käynnistää ps2 uudestaan. SIlloin peli latautuu heti ilman browseria. Jos yleensä lainkaan.

-ManjiMaru

ps. Oletko jo hankkinut sen varamuistikortin?
    Itse olen käyttänyt varakappaletta systemfilestä päivästä 1.

20. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. munkin kone on jo sen verran vanha että olen kerran joutunut sen avaamaan ja putsaamaan lukupäätä sieltä sisältä käsin.. sitä ennen se ei lukenut joitain levyjä ja jäi varsin usein kiinni kesken pelin.. nyt toimii taas ihan hyvin... toistaiseksi..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice