Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Muuten, kyllä tuohon siguun mahtuu tuo "Izha Akira" kokonaisuudessaankin..

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Niinpä tekee...

Gazza, eikös Aoilla ole [4][K]+[G] (Mc) jälkeen paras combo [6][K][K]?

2. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Ajattelin tehdä Vanessan kombolistan ihan vain ajankuluksi. Voitko Gazza laittaa sen sinne sivullesi, jos lähetän sen sinulle yksityisviestinä?
    Sen tekemiseen menee varmasti paljon aikaa, koska hahmoja on sentään viisitoista +-1.(En muista! /versus/images/graemlins/confused.gif)

Opiskeletteko te vai mitä te teette? Kuinka pitkä teidän joululomanne on vai onko teillä edes sellaista?

3. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Izha_Akira said:
    Gazza, eikös Aoilla ole [4][K]+[G] (Mc) jälkeen paras combo [6][K][K]?

[/ QUOTE ]

jossei [2][P], [6][6][P]+[K], [P]. ole mahdollinen niin varmaan joo.. Itse en tuota [4][K]+[G]:tä käytä ollenkaan koska koen sen liian vaaralliseksi.. no okei se sabakoi sivupotkut, mutta katsopas niitä freimejä, esim jos se torjutaan (-16, back turned.. ouch...)

4. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Hahhaa! Yliopistossa opiskellaan. Joululoma kestää noin kuukauden ja arvaapas missä pelissä ajattelin pelata KAIKKI hahmot champion-tasolle! -"It´s a matter of course, I´m gonna win!"- /versus/images/graemlins/grin.gif

5. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:

Ajattelin tehdä Vanessan kombolistan ihan vain ajankuluksi. Voitko Gazza laittaa sen sinne sivullesi, jos lähetän sen sinulle yksityisviestinä?

[/ QUOTE ]

juu tottakai, jossei priva toimi (voi olla jotain pituusrajotuksia tms) niin laita sähköpostitse... jos haluut käyttää samaa taulukkotsydeemiä mikä mulla oli, niin sen saat parhaiten näytä -> lähdekoodi (IE).

6. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    ps. Filosofiani on pyrkiä ottamaan tosissani kaikki mitä teen, tai ainakin periaatteella joko täysillä tai sitten ei lainkaan. VF:n otan tosissani, lähinnä siksi että koen sen vaivan arvoiseksi.. Tietysti "ei lainkaan" on minulle usein eri juttu kuin muille, kirjoitin ylioppilaskirjoituksista yleisarvosanaksi Magnan treenaamatta käytännössä lainkaan..

pps. Muuten ihan muuten vain, minulla ei ole tapana puhua lööperiä... Jos sanon jotain epäilyttävää, niin voitte olla melkoisen varmoja että se ainakin pohjautuu todellisuuteen..

[/ QUOTE ]

*shivers* Itsekin kirjoitin magnalla läpi enkä lukenut yhtään. VF onkin ihan eri juttu, turpiin tulle ja kovaa jos ei treenaa. Mitä meikän paskanpuhumiseen tulee, niin pyrin puhumaan asiaa niin usein kuin mahdollista, vaikka välillä rajoittimet leikkaavatkin kiinni. johtunee siitä että ajattelen noin 5000 asiaa yhtä aikaa... /versus/images/graemlins/cool.gif

7. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:
    No kappas, tehän olette puhuneet viime aikoina A.I:den toiminnasta. Jackyn heitoista on ainakain helppo paeta, jos osaa kolme heittopakoa:
    [4][P]+[G], [3][P]+[G] ja [6][P]+[G]
    Käyttäähän Jacky toki tavallistakin, mutta eihän siinä tuumassa ole tehoa mihinkään, joten en ota siitä turhaa stressiä.
    Izha on oikeassa siinä mielessä, että A.I:t käyttävät itsestäänselviä tekniikoita. Heillä on tietynlainen kaava. Tekoäly kun ei voi vastata oikeaa pelaajaa.

Eikös teistä kukaan käytä Vanessaa oikein kunnolla? Hän on lempihahmoni. /versus/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Jerkyn heittopeli voi vähän skruuvata, mutta [3][3]+[G]+[P] heitto on hankalahko QR:ta ja [G]+[P]:n jälkeen voi aina tehdä [3]+[K]. Kaikki riippuu siitä miten tekee set-uppeja heitoilleen. Ns. tuubamiehetkin kuten Shun voivat heittää vastustajiaan tehokkaasti, koska vastustajat eivät odota sitä (ja koska Shunin heitot ovat tappavia). Toisaalta Jeffrystä tehtiin viiden heittosuunnan megakilleristä poweriskuja viljelevä cockerspanieli. Eikä Sarahin [6],[1]+[G]+[P] heitosta pakene kukaan, koskaan. Yleensäkin heittopelin liika "teknistäminen" lähtee oletuksesta, että pelaajat ovat kuninkaita ja systeemi hidas kuin matrix tervassa. Näin ei useinkaan ole, eikä tällainen teknoläppä anna läheskään aina tyydyttävää kuvaa todellisuudesta. Osaavatko kaikki muka AINA tehdä parhaat TFT-kombot Kagella? Tärkeintä onkin tietää mitä vastustaja olettaa toisen tekevän, eikä yliteknisoida pelimekaniikkaa ja arvottaa hahmojen kykyjä niiden mukaan, methinks... /versus/images/graemlins/wink.gif

Keinoälykysymyksestä sen verran, että pelatkaa useammilla hahmoilla niin huomaatte, että peli saa koko ajan uutta verta suoniinsa (ainakin hyvän tovin). Vanessa on edelleen jees, olethan käynyt katsomassa uudet threadit Vanen komboista? Joku saisi kirjoitella toki lisää uudesta Offensive-stanssista. Me-likey... /versus/images/graemlins/cool.gif

8. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Neonomide said:

Hahhaa! Yliopistossa opiskellaan. Joululoma kestää noin kuukauden ja arvaapas missä pelissä ajattelin pelata KAIKKI hahmot champion-tasolle! -"It´s a matter of course, I´m gonna win!"- /versus/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Ruhahaa!! Onnea matkaan.. /versus/images/graemlins/grin.gif

Itse olen yliopistossa JA teen tietohallintohommia. Vaikka minulla onkin mahdollisuus lueskella näitä boardeja useasti päivässä se ei välttämättä ole vapaa-aikaa.. hups! /versus/images/graemlins/ooo.gif En ole edes katsonut miltä joululomani näyttää, todennäköisesti pitää kuitenkin lukea tenttiin tai tehdä gradua tai jotain. Tietysti voi myöskin pelata VF:ää.. Sounds like a plan.

- ManjiMaru

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    gazza said:

jossei [2][P], [6][6][P]+[K], [P]. ole mahdollinen niin varmaan joo.. Itse en tuota [4][K]+[G]:tä käytä ollenkaan koska koen sen liian vaaralliseksi.. no okei se sabakoi sivupotkut, mutta katsopas niitä freimejä, esim jos se torjutaan (-16, back turned.. ouch...)

[/ QUOTE ]

Ugh!! Oletteko kokeilleet Aoin [6][4][P] :tä Sarahin flamingostanssia vastaan?

- ManjiMaru

10. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Ugh!! Oletteko kokeilleet Aoin [6][4][P] :tä Sarahin flamingostanssia vastaan?

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Ei olla, mutta kokeillaan kyllä. Eikö muka [4][K]+[G] lauo sabakia muuten kuin sivupotkuihin? Sarahia vastaan kunnon aivot-off-taktiikka on yingangata ihan solkenaan, imo... Toisaalta en oikein tajua mitä niin hienoa tuossa [6],[4]+[P] sabakissa oikein on? Wolfin [G]+[P]+[K] on sen sijaan asiaa! /versus/images/graemlins/cool.gif

11. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Minä yritän nyt nostaa Jackyni rankingiä tällä hetkellä 8. arcadessa. Voittoprosentti 70.2, ja täytyy sanoa etten ymmärrä höykäsen pölähtävää teidän väitteistänne questin helppoudesta. Kun Mask du HT pieksi mut eilen illalla neljä kertaa putkeen niin ei oikein tunnu siltä..

Voisi jonkun verran tietysti arvioida miksi meillä jotka olemme selviä kaksinpelaajia (minä, Pexi, thr) on vaikeuksia tietokonetta vastaan..

12. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    gazza said:

[/ QUOTE ]

Yksi suosikki aloituksistani. Sattuu kyllä jos torjutaan mutta yllättävän harvoin niin käy. Varsin käyttökelpoinen liike.

13. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Kun Mask du HT pieksi mut eilen illalla neljä kertaa putkeen niin ei oikein tunnu siltä..

[/ QUOTE ]

Jos Jackyllä on nyt sabakia niin Bradin A.I:t tuppaa syömään ne kaikki. Akiran [4][P]+[G]+[K] ja Aoin [2][3][6][P]+[K] ovat vakialoituksiani Bradia vastaan.

Oma projektini tällä hetkellä on keksiä Akiralla combo joka on tehokkaampi kuin 97, mutta nuo liikkeet käy vähiin...
    Muuten olen tässä kehitellyt "näyttely" comboja. Polvi--P--Shrm--polvi, sitä rataa.

14. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Mask Du HT ei ole hääppöinen vastustaja. Itse en ole hävinnyt sille lierolle kuin kerran ja sekin oli kun ensimmäistä kertaa hänet kohtasin.
    Se A.I vaikuttaa olevan rennoin kaikista Bradeistä. Vihaan Arizonaa oikein henkilökohtaisesti. Se tyyppi hakkaa aina minua minkä jaksaa, mutta onneksi olen onnistunut sen voittamaankin.

Kiva Neonomide, että voit laittaa sen Vanessan kombolistan sinne sivullesi. Sen tekemiseen menee aikaa, kun täytyy hoidella opiskelut. Opiskelen lukiossa ja koeviikko on kohta edessä. Tuskaa tiedossa.
    Jeffry todellakin on melkoinen heittokone. Eihän hänellä ole muuta. Katsokaas kun hän tykkää antaa varmoja heittopaikkoja enemmän kuin minä painan [G]:tä. Niin se vain sattuu olemaan.
    Alan itse luultavammin käyttää Jeffryä. Olen jo pelannut hänet Hunter-tasolle, mutta vielä on matkaa. Hänellä on tosi hyvä se pelotteluasento, josta saa [P]:tä painamalla sen tappokombon tehtyä (Brad, Pai, Lion ja oliko vielä joku muu?), joka osuu tiettyihin henkilöihin.
    Tiedättekös paljonko maksaa junalippu Helsinkiin ILMAN opiskelijakorttia?

15. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Ryadus said:

[/ QUOTE ]

Oulu-Hki-Oulu sellaset 120€... /versus/images/graemlins/blush.gif

Aika rosvousta sanon minä.

16. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    illu said:

Oulu-Hki-Oulu sellaset 120€... /versus/images/graemlins/blush.gif

[/ QUOTE ]

Eipä tuo niin paha ole, ehkä pääsenkin käymään kunhan saan työtä->rahaa. Eipä pidä jättää sitä miksikään lyhyeksi vierailuksi.

17. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Eikö muka [4][K]+[G] lauo sabakia muuten kuin sivupotkuihin?

[/ QUOTE ]

Ei. Itse käytän sitä niin vähän, etten edes muistanut miltä se vastustajan romahtaminen MC:llä näyttää.. ei siihen mitään muuta saa kun sen [6][K][K]:n. Tosin senkin kanssa näyttää käyvän välillä niin, ettei toka hitti osu, vaatineeko sitten avoimen stanssin.. en tiedä.

tota Aoin [6][4][P]:tä oon myös käyttänyt varsin säästeliäästi.. lähinnä sen takia kun en ole löytänyt sille sopivia kohtia.. tuo execuutio on siinä tosi hidas (25fr) ja se sabaki-ikkuna on vasta liikkeen loppupuolella.. Muuten se on kyllä ihan jees, selventää Shunia yhden pisteen, ja sabakoi HP, HE, HK, MP, EL, MK. Muistaakseni tosin onnistuneesta sabakistakin saa vain muutaman freimin etua...

Ryadus, kahvitauolla on hyvä käydä netissä keskellä päivää.. mutta matkustaminen vaatisi helposti useamman päivän tyhjää, ja sellaisen välin järjestäminen ei kyllä minulta juuri nyt onnistu..

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Oulu-Hki-Oulu sellaset 120€...

[/ QUOTE ]

Eli ilmeisesti Tukholmasta pääsee Hesaan tosiaan halvemmalla..

19. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:

Mask Du HT ei ole hääppöinen vastustaja. Itse en ole hävinnyt sille lierolle kuin kerran ja sekin oli kun ensimmäistä kertaa hänet kohtasin.
    Se A.I vaikuttaa olevan rennoin kaikista Bradeistä. Vihaan Arizonaa oikein henkilökohtaisesti. Se tyyppi hakkaa aina minua minkä jaksaa, mutta onneksi olen onnistunut sen voittamaankin.

Kiva Neonomide, että voit laittaa sen Vanessan kombolistan sinne sivullesi. Sen tekemiseen menee aikaa, kun täytyy hoidella opiskelut. Opiskelen lukiossa ja koeviikko on kohta edessä. Tuskaa tiedossa.
    Jeffry todellakin on melkoinen heittokone. Eihän hänellä ole muuta. Katsokaas kun hän tykkää antaa varmoja heittopaikkoja enemmän kuin minä painan [G]:tä. Niin se vain sattuu olemaan.
    Alan itse luultavammin käyttää Jeffryä. Olen jo pelannut hänet Hunter-tasolle, mutta vielä on matkaa. Hänellä on tosi hyvä se pelotteluasento, josta saa [P]:tä painamalla sen tappokombon tehtyä (Brad, Pai, Lion ja oliko vielä joku muu?), joka osuu tiettyihin henkilöihin.

[/ QUOTE ]

En oikein tiedä onko niissä mielipiteissä Jeffryn "low-tier"-statuksesta jotain ideaakin, koska huomasin että VARSIN monta Jeffryn blokattua liikettä voi rangaista Jackyn (counter) [3][P][P][P] [8][P] -combolla (Mikä on muuten Jackyn parhaimpia aseita noin yleisesti. Sitä ilman olisi vielä vaikeampaa) Ja tietysti, mikä muuten ei ole rangaistavissa, voi väistää ja [3][P][P][P] jne.

Jackyn groin kick [6][K] on muuten jokseenkin turha liike. En ole floatannut sillä varmaan 200 matsissa tietokonetta vastaan kertaakaan.

[P]+[K], [P] on Jackyn paras startteri ja [3][3]+[K] okei myös.

Jeffryn stanssi on muuten ilkeä, ainakin jos pelkästään Jupsin pelin perusteella analysoi. Saan aina lättyyni kun Jupsin Jeffry menee siihen. Tavalla tai toisella.

20. gazza

gazza Well-Known Member

jepjep.. sanotko Manji vielä sen päivämäärän koska tullaan taas pelailemaan? tän viikon lauantaihan on jo eka päivä...

pelasin taas muuten eilen pitkästä aikaa Questia... Sarahilla. Täytyy varmaan opetella pelaamaan saaralla vähän paremmin, kyllä se aika hauskalta vaikutti..

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice