Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    IzhaA said:
    D) useimmat A.I:t käyttävät liian itsestään selviä "tiesin sen" taktiikoita (Jacky,Akira,Aoi,Brad(erityisesti))

[/ QUOTE ]

jesh, mä lisäisin tähän vielä maininnan siitä että AI on todella huono itse heittelemään. Se heittää aina samoissa paikoissa ja yleensä käyttää maksimissaan kolmea eri heittoa. Se millon tää on merkittävää on niissä -6 tilanteissa, kuten blokatun SDE:n jälkeen jolloin kone yrittää aina heittää, mikä ei tietenkään onnistu.. samoin TC- tilanteessa se heittää lähes poikkeuksetta joko parhaalla tai toiseksi parhaalla heitollaan ja näihin paikkoihin on helppo syöttää TE:t. Ei näissä taktiikoissa mitään vikaa sinänsä ole, mutta kun se tekee aina samalla tavalla... Mulla oli parhaimmillaan Aoilla TE% luokkaa 48%, nyt oon muuttanut mun pelityyliä niin paljon että se on alkanut laskea..

mulle naurettiin sillon pari kuukautta sitten kun sanoin, että quest saisi olla huomattavasti vaikeampi.. mutta tottahan se on, itselläni ainakin alkoi hieman maku mennä hommasta kun sain molemmat hahmoni championeiksi.. questia en ole pelannut ollenkaan yli kuukauteen.. ja silloin viimeksikin taisin pelata Pailla.

2. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Itse odotin (ja odotan yhä) että kohta ilmaantuisi uusi, supervaikea ja törkeän realistinen AI hard-mode, jossa täytyy täytyy olla koko ajan joka hahmolla vastustajaa edellä, tai lätty lätisee. Miksipä Sega ei sellaista moodia peliin pistäisi vaikkapa sitten kun onn saanut 100% vastustajista piestyä tai/ja kaikki esineet? Jotenkin vain en jaksa uskoa tuohon... Eikös tuo klassinen vaikeusastehomma mene niinkuin Easy-Standard-Hard? Varmasti sellaisen pystyisi koodaamaan, vaikka pelaaminen olisikin sitten vain päänahkojen metsästystä(?).

Omat voittoprosentit ovat joka hahmolla (kaikki pelin hahmot questissä väh. Warrior-tasolla) päälle 80%, useilla yli 90%, mutta olenkin juossot pakoon jos ei kiinnosta tapella vaikkapa jo hakattua a$$holea vastaan. Joitakin tyyppejä kun tulee vastaan jatkuvalla syötöllä. Uskokaa tai älkää, mutta olen pelannut vain kerran Chibitaa vastaan! Eikä ollut ihan niin hienoa kuin odotin. Esim. Kurata H-arcadessa on ihan hiekkasäkki... /versus/images/graemlins/smirk.gif

3. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Noh tietysti riippuu siitä millä itse pelaa. Lion olisi varmaan tehnyt [1][K] jalat alta, [2][K] -- [2][K] -- [6][6][K][K] -- [9][P] on-the ground-scrubutusta koska vastustaja ei ilmeisestikään olisi osannut Tech-rollia..
    -ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Ah, itse sanon pilviveikkoja "scrubeiksi", sointuu nimittäin vähän kauniimmin IMHO. Tuo kombohan ei voi toimia pitkään (itse tosin olen kaikkiruokainen scrubienhakkaaja, joten kiitti kumminkin) ja kyllä pyrin kavereille ihan ekana mainitsemaan quickrollin heti blokkinapin paikan jälkeen, ei sillä että he muistaisivat kumpaakaan jos niille sanoo niille heti kun ne kysyy, heh heh! Tuo ilmakombojen "epäreiluus" onkin heidän seuraava valituksenaiheensa, koska vastustaja voi vain katsella, kun ilma loppuu kesken. Oikeasti, välillä tuntuu että ihmisille täytyy pitää luentoa VF-peleistä kun alkaa pelata heitä vastaan, koska he ovat niin pihalla. Kukaan kun ei näytä tajuavan miten tärkeitä vaikkapa heitot ovat tässä pelissä... /versus/images/graemlins/smirk.gif

4. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Lionillahan on yksi pelin inhottavimmista scrubujen-alistus-comboista:
    [4][3][P] (stunnaa osuessaan aina) -- [4][6][K]+[G] [2][K] -- [7][P] . Lifebaria lähtee ja tuo pitkän kantaman aina stunnaava alahyökkäys irrottaa varmasti katkeria kommentteja monilta jotka eivät osaa tech-rollia. (Lion on VF:n Kilik..) Saman jatkon voi tehdä myös (kyykystä) [6][P][G] -heiton jälkeen, tai kun [6][6][P] osuu counterina.

-ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Tämä toinen systeemi on sitten tuota Chibita-kamaa, nice. Itse käytän [4][3]+[P] jälkeen (silloin kun voin, eli closed/midweight, muistaakseni) tuota ylicoolia [4][6]+[P][K], [4][6]+[P][K], [4][4]+[K] komboa, jonka on kyllä oltava yksi pelin cooleimmista ja epärealistisimmista komboista ever. /versus/images/graemlins/cool.gif Muutenkin padilla on sikahauskaa "abuse"ata tuota [4][6]+[P][K], [P], [P] stringiä... "Sun Lion on ihan hannari!!!" /versus/images/graemlins/grin.gif

5. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    IzhaA said:
    Itse käytän tuota heittoa paljon, erityisesti A.I:ta vastaan. Jos nousevat niin tulen ja viskaan uudelleen [3][3][P]+[G](ehdoton pelin ykkösheitto)

Oma Aoi champion jo, voitot/tappiot 1600-140.
    Itse asiassa kaikki suosikkihahmoni ovat jo championeja, pitäisi alkaa harkita uuden hahmon ottamista...

[/ QUOTE ]

Itse pelaan kaikilla hahmoilla, joten tylsää ei tule vaikka voissa paistaisi. Lau on hyvä no-brainer ja Jackyllä saa (ainakin Manjin mukaan) haastetta. Itse olen vieläkin Shun-junkie ja Veteran-Shunini on sen näköinen /versus/images/graemlins/cool.gif
    Toisaalta Bradilla on yllättävnkin kivaa, kunahn oppii pari luretustaktiikkaa. Miehellä kun täytyy ottaa riskejä.

6. Neonomide

PSN:
    Neonomide
    [ QUOTE ]
    IzhaA said:
    Vastaan molempiin yhtäaikaa.
    Pelaan standartilla enkä juokse huilaamaan, voittoprosenttini johtuu:
    A) A.I:t imee heittoja kuin kaktukset vettä
    B) sama reversaarien kanssa
    C) rupean kilpikonnaksi tappion lähellä(en enää nykyään, lähinnä silloin kun aloitin Evon)
    D) useimmat A.I:t käyttävät liian itsestään selviä "tiesin sen" taktiikoita (Jacky,Akira,Aoi,Brad(erityisesti))
    E) jotkut A.I:t ovat liian heikkoja (Brad,Aoi,Akira,Jeffry)
    F)kykyjen puute (Lau,Aoi,Akira,Jeffry,Wolf,Brad)
    G)liian helppoja, Danit käy harjoitus vastustajista, tosipeli alkaa vasta Guardianista ylöspäin.

[/ QUOTE ]

Hieman kommentteja:
    A: Tuo nyt pitää paikkansa. Backcash-heitto, backdash-heitto, backcash-heitto, sitä rataa kunnes olet käynyt läpi kaikki hahmon heitot (koska pirut tykkää murtautua toistosta) ja homma on siinä. Jos siis haluaa olla noin, ööö, kaktuksenkastelija.

B: Jep, jos tietää tarkalleen, miten niitä käyttää. Mikä ei ole tosiaan niin helppoa kuin heittojen kanssa...

C: Kilpikonnaksi ja ukko pihalle [4]+[P][G] ja vastaavilla heitoilla/väistöhyökkäyksillä? Kagen TFT ja Wolfin Swingit ovat jo legendoja...

D: Olen huomannut saman. Tuo voi myös häiritä omaa kehittymistä kys. hahmoilla, I think.

E: Palkintoja ei oo joo, mutta pelaile ihmeessä välillä Arcade-modea. Ai on täysin erilaista kuin questissä ja nämäki tyypit antavat vastusta kivasti. Yllättävän virkistävää minulle.

F: Lue:taktiikoiden puute. Arcade modessa voi nähdä paljon enemmän, questissä voi tylsistyä (Wolf: [6]+[K], QCB+[P], [P]... BLÄÄH!!!)

G: Eli siis Guardian-Hero-Champion? Ei se kyllä ihan noin mene, muutama Championkin on ihan fuulaa, kun taas moni alempi Tier-tyyppi tuntuu lähes mahdottomalta. Kokeile enemmän IHAN lähellä taistelua ja pelaa muillakin hahmoilla. Eri vastustajat ovat todella erilaisia kun niitä pieksää eri hahmoilla, IMO... /versus/images/graemlins/cool.gif

7. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Itse treenaan pelkästään 8.arcadea (nyt kun on huppukin hankittu) mutta hei! Kuka käskee opetella ulkoa kaikki jutut joihin tietokone kompastuu?
    Voin taata ettei niistä ole puolen sentin apua kun joutuu ihmistä vastaan.. Olenkin yrittänyt treenata CPU:ta vastaan ikäänkuin treenaisin ihmistä vastaan. Reaktiot peliin! Ilmankos voittoprosenttini on vain n. 75...

Gazza, sitten kun saat heitostapakenemisprosentiksi edes 10% MINUA vastaan, niin alan olla vakuuttunut...

Neonomide, en nyt jaksa etsiä vastauksia, mutta olitko sinä tulossa Rautanyrkkiin? Ai niin. 500 km. Ei sitten. Ja Suomi muka pieni maa?? Onko joku katsonut montako kertaa Suomi on isompi kuin vaikka Englanti?

-ManjiMaru

8. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

G: Kokeile enemmän IHAN lähellä taistelua ja pelaa muillakin hahmoilla. Eri vastustajat ovat todella erilaisia kun niitä pieksää eri hahmoilla, IMO... /versus/images/graemlins/cool.gif

[/ QUOTE ]

Olen pelannut kaikilla hahmoilla: Kaikki välillä 7thDan-Champion. Pohjaa pitää Jacky,Brad,Goh,Wolf(alle veteran), kärkeä Akira (1300/200), Aoi, ja Pai(500/100) Championeina. Myös muutama ylimääräinen hahmo Championina ihan vain versusta varten, esim.Vanessa, kun kerran Ryadus käyttää. Pitäisi kohta tuo Bradkin kohta jaksaa sinne huipulle nostaa kun Ryadus käyttää sitäkin niin paljon(Kun ei kerran voi ottaa muistikortti ottelua....)
    Niin että on tässä tullu käytettyä hahmoa jos toista...

Pelaan muuten nykyään enemmän lähitaistelua kuin A.I:t itse ja olen paljon aggressiivisempi(eniten Akiralla).

Totta muuten että Championeillakin on heikkoja A.I:ta.
    Kurita, Guerilla(yrittää aina niin köyhiä temppuja että voittaa silmät kiinni), Mask Du HT, freeloader ja molemmat Wolfit.

Muuten, olen pelannut arcadea. Läpäisin very hardilla ilman sen kummempia ongelmia, ei mitään vastusta verrattuna questiin.
    Loppujen lopuksi ei ole ihmistä parempaa vastusta.

9. Aoi_Mei

Oletko vielä kokeillut [2_][6][P][P]:tä ilmacomboihin?

10. gazza

gazza Well-Known Member

oon vähän yrittänyt, mutta siinä käy helposti niin että se toka hitti whiffaa.. se tuntuu toimivan ainoostaan simppeleissä komboissa, kuten [3][3][P], [P], [3][3][6][P][P]. ja niistä ei sitten vauriota tule ollenkaan.. hmm.. pitänee kokeilla jos tuon [P]:n voisi korvata [4][6][P]:llä...

11. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Vähän samansuuntaisia ajatuksia minullakin. Joko [2_][6][P][P] ilmacombot ei tee lämää tarpeeksi tai ei näytä riittävän siistiltä. Minä pyrin käyttämään SgPm-DE:tä ihan maan tasalla jotta saa kaiken irti sen uncounterable-ominaisuudesta. Vähän niin kuin SDE.

IzhaA, mistä nimenmuutos?

Entä jos pääsiäisenä järjestettäisiin kunnon VF-turnaus helsingissä (tai vaikka Tampereella) onko mitään mahdollisuuksia että pääsisit Ryaduksen kanssa tai ilman sinne? Minua alkaa harmittaa kuunnella näitä juttuja kun tietää ettei pääse pelaamaan vastakkain.. Tai ehkä minulla olisi itselläni pääsiäisena aikaa ne pari ylimääräistä päivää käväistä siellä..

- ManjiMaru

12. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:
    Mutta, voimakkaimman elämykseni VF:n parissa saavutin silti Kampin suuren VF3-turnauksen aikaan, taisi olla marraskuussa 1999. Vaikka hallitsin Akiran, päätin silti että pelaan Sarahilla, koska päätin yrittää pärjätä mahdollisimman hyvin. Siis - voittaa. Turnaus oli ns. huono double-elimination, jossa ainoastaan ensimmäisellä kierroksella saattoi hävitä tippumatta pois turnauksesta. Ensimmäisen kierroksen jälkeen se oli single-elimination. Kukin matsi pelattiin paras viidestä erästä, eli varaa vekslailla ei juuri ollut...

Valmistauduin turnaukseen kirjoittamalla lapulle kaikki Sarahin pahimmat combot ja jatkot. Jos sidekick osuu counterina, ->mirage kick ja päällehyppy jne. Valmistauduin mahdollisimman tarkkaa peliä varten (VF oli silloin poke-ystävällisempi) ja tiesin uhkakuvat: Portugalilainen super-ilkeällä Lionillaan (elbow-elbow-low punch-low punch-elbow-?), Sittemmin VF:n lopettanut "Jani" joka parhaimmillaan pelasi parasta Lauta mitä koskaan olen nähnyt. [K]+[G]--[4][4][P]refloat [2][P][P][P][2][K] ja puoli baria oli täysi mahdollisuus. Lisäksi miehellä ei ollut hermoja lainkaan.. Ja herra tietää ketä vielä.. Pexikin oli silloin mukana kuvioissa ja tunnettiin kaverina josta kukaan ei tykännyt erittäin ärsyttävän pelityylinsä ja käytöksensä vuoksi.. Turnauksesta tuli suurin näkemäni VF-turnaus, osanottajia oli kait luokkaa 30-32.. Yleisöäkin oli paljon paikalla.

Ennen turnauksen alkua kävelin Tähtitorninmäelle ja istuin puistonpenkillä katsellen merta, lukien Battle Angel Alita: Angel of Victory-albumia, ja aivan käytännössä meditoin.

Sitten kävelin viileässä ilmassa koko matkan nykyisen kiinalaisen ravintolan paikalle Kampissa, ja pyrin mahdollisimman tarkasti olemaan ajattelematta yhtään mitään.

Ensimmäisellä (merkityksettömällä ) kierroksella sain vastaani jonkun tuntemattomuuden joka pelasi passiivisesti. pienten sydämentykytysten kera voitin melko selvästi.

Seuraavalla kierroksella odotti sitten jo pommi, pelaan Jania vastaan, ja toinen meistä putoaa turnauksesta! Jo hahmonvalinnassa pelattiin mind-gamea kun Jani vekslaili Laun ja Wolfin välillä ja minä vastaavasti Sarahin ja Aoin välillä. Hän otti sitten Wolfin ja minä Aoin. Myöhemmin sain tietää että Jani oli ollut flunssassa eikä siten ollut parhaassa terässään. Tiukalle se meni joka tapauksessa. Muistan vain yhden kohdan matsista, kun molemmilla oli lifebarit vähissä, onnistuin väistämään wolfin ja tein selkäheiton (Jani oli aina imenyt selkäheiton jälkeisen maaheiton joka nyt riittäisi minulle matsivoittoon) Jani nosti jo kätensä ilmaan ja huudahti "No niin, se oli siinä!" Mitä tapahtui? Kämmäsin maaheiton ja Aoi haroi vain ilmaa.. Wolf nousi ylös ja työnsi minut blokatulla short shoulderilla kehästä... Helpolla ei mitään saa.. Ratkaisevassa erässä olin kuitenkin niukin naukin parempi.

Sitten seurasi varsinainen tulikoe. Jerenä tunnettu mukava kaveri joka oli töissä Itäkeskuksen pelikaanissa, pelasi Taka-Arashilla eikä ennalta näyttänyt niin pahalta vastukselta kuin moni muu siinä turnauksessa. Kun matsi alkoi, Taka-Arashi pyyhki minulla lattiaa ensimmäiset kaksi erää. Horjuin paniikin partaalla ja tunsin kuinka naamani oli varmaan vitivalkoinen. Kolmannessa erässä Taka-Arashi mäiski lifebarini taas johonkin 20% tienoille (Passiivinen peli ei ollut Jeren erikoisalaa), limuautomaattijono odotti aivan lähellä.. Sitten tapahtui jotain, ja mieleni lukkiutui käsillä olevaan hetkeen. Siitä hetkestä ei Sarah ottanut yhtä ainoata iskua vastaan... En tajunnut mitään mutta olin voittanut kolmannen erän.. Neljäs erä sujui samoin: Taka hyökkäsi, moukaroi lifebarini lähelle nollapistettä - ja hävisi... Viimeisessä erässä, havaitsin että tietoinen mieleni oli muuttunut katselijaksi: en enää tuntenut käsiäni, ja Sarah tuntui liikkuvan itsekseen.. Elämys oli uskomaton ja sitä on vaikea kuvailla.. Kas, Taka-Arashi ryntää [6][6][P][P][P] liikkeellä.
    Kas, Sarah moonsaulttaa ([9][P]) ryntäävän sumopainijan yli tappavan vaarallisia avokämmeniä hipoen. Kun Taka oli Sarahin laskeutuessa selin, tietoinen mieleni yritti pinnistellä vielä mukaan taisteluun ja ajattelin että jos Sarah tekee mid-attackin, niin se saattaa mennä ohi ja Sumo voittaa kääntymällä ympäri [2][P] :llä... Tein [2][K][G] potkun, joka osui counterina, ja Taka-Arashi romahti maahan kuin sortuva kerrostalo. [3][K] maapotkulla Sarah potkaisi Jeren ulos turnauksesta...

Tässä vaiheessa - kuin elokuvissa - tulin tietoiseksi taputtavasta yleisöstä. Sain selkääni melkoisen määrän taputuksia ja sain kuulla kuinka Sarahin moonsault oli ollut 'todellista' Virtua fighteria..

[/ QUOTE ]

Oliks toi vitsi? (Ei millään pahalla...kunhan ihmettelen...)

Ei muuten tarvinnu olla kun muutama päivä koskematta koneeseen ja tähän ketjuun oli ilmestynyt monta sivua lisää tavaraa... Jätkät ollu taas vauhdissa. /versus/images/graemlins/smile.gif

13. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ei suinkaan..

Postien lisääntymisestä voit kiittää Neonomidea jolla on tapana postata 3-4 postia samaan syssyyn.

- ManjiMaru

14. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

No ainakin otat pelit tosissasi... /versus/images/graemlins/smile.gif

Joo, sanotaan nyt vielä tännekin että se mun Rautanyrkkiin tulo on vähän epävarmaa. Toivottavasti pääsen tulemaan, kun ensisijaisesti oikeastaan kiinnostaa pelata teitä vastaan. TTT- ja T4-vastustajia löytyy kyllä lähempääkin, mutta Veib on täällä päin oikeestaan ainoa kuka osaa VF:ää jotenkin pelata (eikä kyllä kovin usein olla "miittejä" South Careliassa pidetty). Täytyy kattoa miten hommat järjestyy.

15. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    illu said:

No ainakin otat pelit tosissasi... /versus/images/graemlins/smile.gif

Joo, sanotaan nyt vielä tännekin että se mun Rautanyrkkiin tulo on vähän epävarmaa. Toivottavasti pääsen tulemaan, kun ensisijaisesti oikeastaan kiinnostaa pelata teitä vastaan. TTT- ja T4-vastustajia löytyy kyllä lähempääkin, mutta Veib on täällä päin oikeestaan ainoa kuka osaa VF:ää jotenkin pelata (eikä kyllä kovin usein olla "miittejä" South Careliassa pidetty). Täytyy kattoa miten hommat järjestyy.

[/ QUOTE ]

Toivottavasti järjestyy, nyt kun miitti ilmeisimmin rajoittuu vain lauantaille ja sunnuntaille. Tietysti voi sopia mahdollisista yöpymisistä kaverien luona.

Toivottavasti pääset. Jään odottamaan mielenkiinnolla kohtaamistamme..

- ManjiMaru

"Show me your Kung-Fu.."
    -Lei-Fei

ps. Filosofiani on pyrkiä ottamaan tosissani kaikki mitä teen, tai ainakin periaatteella joko täysillä tai sitten ei lainkaan. VF:n otan tosissani, lähinnä siksi että koen sen vaivan arvoiseksi.. Tietysti "ei lainkaan" on minulle usein eri juttu kuin muille, kirjoitin ylioppilaskirjoituksista yleisarvosanaksi Magnan treenaamatta käytännössä lainkaan..

pps. Muuten ihan muuten vain, minulla ei ole tapana puhua lööperiä... Jos sanon jotain epäilyttävää, niin voitte olla melkoisen varmoja että se ainakin pohjautuu todellisuuteen..

16. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

IzhaA, mistä nimenmuutos?

Entä jos pääsiäisenä järjestettäisiin kunnon VF-turnaus helsingissä (tai vaikka Tampereella) onko mitään mahdollisuuksia että pääsisit Ryaduksen kanssa tai ilman sinne? Minua alkaa harmittaa kuunnella näitä juttuja kun tietää ettei pääse pelaamaan vastakkain.. Tai ehkä minulla olisi itselläni pääsiäisena aikaa ne pari ylimääräistä päivää käväistä siellä..

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

Keksin nimen aikoja sitten ja kun rekisteröidyin tänne niin huomasinkin, että kaikki käyttävät [3][3][P] liikkeestä nimeä Yoho, jonka luulin olevan vain omaa mielikuvitustani /versus/images/graemlins/shocked.gif. Melkoinen yhteensattuma.
    Nyt sitten käytän pelaajanimeä Izha Akira ( pidän pelaajanimistä jotka eivät tarkoita mitään ).

Itsellä ei ole pääsy mahdollisuutta, opiskelut (ihan pikkuisen) kesken ja työharjoittelupaikka haussa(5.11 haastattelu), siviilipalvelus odottaa, autokoulu odottaa jne... Sotkuinen tilanne, voipi jäädä kohtaaminen seuraavaan vuoteen.

17. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

VF:n otan tosissani, lähinnä siksi että koen sen vaivan arvoiseksi..

[/ QUOTE ]

Samoin.

18. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Harmin puu.. Katsotaan sitten myöhemmin.

Muuten, kyllä tuohon siguun mahtuu tuo "Izha Akira" kokonaisuudessaankin..

Edit: onnea työhaastatteluun, muista kuulostaa innokkaalta..

- ManjiMaru

19. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Terve. Viikkoon en ole käynyt (ei nettiä, enkä jaksa mennä kirjastoon hakemaan aikaa koneelle) ja olen aika pihalla mistä on keskusteltu. Mitkä ovat ajankohtaiset aiheet?

Teillä (Manji, Gazza ym.) näyttää olevan omaa aikaa aika paljon. Tulkaa te käymään täällä Oulussa niin saadaan mätöt pystyyn. Itsekään en pääse minnekään kun on lukio pahasti kesken ja opiskelua riittää.

Joululoma on tietysti yksi vaihtoehto, mutta siihen on vielä aikaa.

20. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

No kappas, tehän olette puhuneet viime aikoina A.I:den toiminnasta. Jackyn heitoista on ainakain helppo paeta, jos osaa kolme heittopakoa:
    [4][P]+[G], [3][P]+[G] ja [6][P]+[G]
    Käyttäähän Jacky toki tavallistakin, mutta eihän siinä tuumassa ole tehoa mihinkään, joten en ota siitä turhaa stressiä.
    Izha on oikeassa siinä mielessä, että A.I:t käyttävät itsestäänselviä tekniikoita. Heillä on tietynlainen kaava. Tekoäly kun ei voi vastata oikeaa pelaajaa.

Eikös teistä kukaan käytä Vanessaa oikein kunnolla? Hän on lempihahmoni. /versus/images/graemlins/grin.gif

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice