Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Kuinkas kaukana idässä vaikutat? Ja mikäs tuo Ik+ on, International karate vai?? Siitä pelistä on ehkä todella jo aika jättänyt /versus/images/graemlins/tongue.gif. Itseäni on ainakin teoreettisesti kiinnostanut kaikki taistelupelit vaikka VF-sarja onkin vienyt leijonanosan huomiostani.

Ja muuten, toivottavasti kukaan ei saanut aikaisemmasta postistani sitä kuvaa että Tekken-miitissä oli 15 pelaajaa pelaamassa VF:ää. Tarkoitin että kokonaisuudessaan paikalla oli samaan aikaan 15 ihmistä. VF:ää pelasi koko aikana ehkä 7 eri tyyppiä. Niin että pelaajat vaan ilmoitelkaa itsestänne niin saadaan ehkä joskus omakin miitti. Ehkä ensi alkuun voisi kokoontua siellä kinopalatsin koneella. Pelkään että jos sillä ei pelata niin sekin häipyy joskus.

- ManjiMaru

2. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. ookoo.. aattelin nyt sit postata tänne seuraavaa, eli aion käydä viikonloppuna kattelemassa sitä kinopalatsin konetta, todennäkösesti launtaina siinä neljän maissa.. tulkaa ihmeessä paikalle, jos vaan ehditte. sori et tää tuli näin pienellä varotuksella, mut tokihan mä voin raahautua paikalle joskus toistekin..

3. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Ahaa! Tästä se alkaa! No siis enköhän minä paikalle pääse, eli lupaan tulla. Mikäli toisaalta ketään muuta ei paikalla näy, tuskin jaksan pelata konetta läpi useammin kuin kahdesti = n. 1 tunti. Olen siis paikalla n. 16.00-17.00.

Ennen muinoin (vanhoina hyvinä aikoina) oli yleensä joku ilta viikosta jolloin ikäänkuin yhteisestä sopimuksesta tultiin pelaamaan jos yleensä tultiin ollenkaan. Katsotaan jos lauantaista tulisi tällainen vastaava tapaus. Ennen se oli yleensä perjantai.

Tunnen myös yhden kaverin joka tapasi treenata lauantai-iltapäivisin Itiksen pelikaanissa, mutta ymmärrettävistä syistä ei enää. Katsotaan saisinko suostutelluksi hänet keskustaan asti. Tosin tuskin näin lyhyellä varoitusajalla huomiseksi.

- ManjiMaru

4. gazza

gazza Well-Known Member

oolrait.. mä tuun neljäks.. en kyl ehi oleen hirveen kauan.. pari tuntii ihan maksimissa, mut kyllähän siinä jo vähäsen ehtii..

5. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No niin, onhan tästä foorumista johonkin! Kiitti Gazza, että ilmaannuit paikalle ja kiitokset myös thr:lle joka tuli ihan oma-aloitteisesti. Katsotaan milloin voidaan ottaa uusinta! /versus/images/graemlins/smile.gif Aina kivaa pelata uusia kasvoja vastaan! thr, pistä tuo käyttiksesi täällä VFDC:llä kuntoon niin voidaan käydä syväluotaavia tekniikkakeskusteluja niin että toisetkin pääsevät niihin käsiksi. Katson jos saisin Vietin tänne kans.

- ManjiMaru

6. gazza

gazza Well-Known Member

hehe... oli tosi mukava pelata pitkästä aikaa ihmisten kanssa, sori etten pystynyt antamaan parempaa vastusta, mutta lupaan yrittää ensi kerralla enemmän. Mulle periaatteessa sopii uusinta "koska tahansa", mutta tosiaan taitaa lähipäivät mennä harjoitellessa.. mun hahmot tuntuu olevan aika beisikkejä.... siltikin se eilinen meni mun osalta vielä odotettua huonommin.. liekö väsymystä vai mitä mutta tuli tehtyä ihan yksinkertaisia, tyhmiä virheitä koko ajan. no, okei te olitte kummatkin selkeesti mua parempia, mutta kaikki ne hyppimiset sun muut vähän harmittaa... no mut joo katellaan....

7. thr

thr Active Member

Joo...ihan ok pelejä oli, vaikka itsekin oli aika ruosteessa, kun viimeksi olin pelannut silloin keväällä Itiksessä. Ei oikein Laulla ja Shunilla pelaamisesta tullut mitään...ei lähtenyt Laulla crouch dashit, eikä Shunilla chouwanit. Onkos muuten kenelläkään kokemuksia tästä tikusta, löytyi verkkokauppa.com:sta hintaan 19€ ja piti laittaa tilaus vetämään. Nyt ei puutukaan enää kuin PS2 ja Evo...

8. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Heh.. Eipä tuossa mitään vaikka vähän saitkin köniisi /versus/images/graemlins/cool.gif. Pääasia on se että aiot pärjätä paremmin ensi kerralla! Et arvaakaan kuinka mukavaa on kuulla että joku aikoo "käyttää seuraavat päivät harjoitteluun". Suomalaisia kun turhankin usein vaivaa sellainen hällävälismi että "eihän tää kuitenkaan mitään merkitse".

Toivottavasti muitakin pelaajia ilmestyisi niin ei tuo pelaajahaitari olisi niin kapea.

Tässä vinkkejä Kagelle:
    tutki mitä liikkeitä voit rangaista
    [1][P], [P], [4][P] combolla joka on muutenkin hyvä.
    [2][K][G] vähän kauempaa ja kyykistelijöitä vastaan sekä rankaisuna missattuihin liikkeisiin.
    [6][P] Kyynärpää voittaa lowpunchin ja sitä kannattaa tökkiä useampaankin väliin.
    Käteviä poke-potkuja:
    [9][K]
    [2][K]
    Lisäksi erityisesti ihmistä vastaan loistava Kagen väistöliike,
    [8], [P][K][G] tai [2], [P][K][G]

Tärkeä on myös Kagen hieno heittoarsenaali:
    [4][P][G] Ten-foot-toss comboja kannattaa harjoitella. Esim. [2][P][K], [4][P], [K], [2][P][K], [K]
    [3][P][G], [3][K]
    [6][P][G], [6], [2], [3][P] (non-evo)
    [4], [2][P][G]
    Ovat kaikki kätsyjä heittoja. Itse pidän Kagen perustaktiikkana poke n´ Throw taktiikkaa, vaikka itse aina yritänkin kombottaa.

Evon questissa vastus alkaa olla kohtalaista jo viidennessä arcadessa ja seitsemännessä ja kahdeksannessa jo ihan ´riittävän´ kovaa. Itse olen nyt tahkonnut viimeistä turnausta (W.M.A.C.2) jo varmaan 30 kertaa pääsemättä kolmatta kierrosta pidemmälle.
    Nuo championit ovat turhan kova luu...

Tältä erää.
    -ManjiMaru
    "Show me your Kung-Fu..."

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Jos ton tikun saat, niin olen kade... /versus/images/graemlins/ooo.gif
    Itse hankin pleikkarini Gigantin lähellä olevasta Mustapörssimaailmasta. Evonhan saat varmaan helpoimmin itiksen anttilasta. TIkkurilassa on pulju nimeltä videopelidivari, josta saa käytettyjä PS2-pelejä, mahdollisesti taistelupelejä.

Matsit olivat ihan kivoja, joo, erityisesti olen tyytyväinen omiin aika usein onnistuneisiin tuplathrowscape-guardeihin. Mutta hei, mihinkäs LAU crouchdashia tarttee.... /versus/images/graemlins/wink.gif Heh.

Olen muuten avannut threadin suomalaiselle PS2 -forumille. Käykääpä kiinnostuneet sielläkin.

- ManjiMaru
    "Hmmm, maybe I should pull back a little..."

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Nyt on sellainen juttu, että olen lomalla 18.7-1.8. välisen ajan joten pelaamiset ei silloin onnistu. Sähköpostin käyttökin voi jäädä vähäiseksi. Jos joku haluaa matsata vielä tällä viikolla, niin ilmoittakaa.

- ManjiMaru
    [4], [6][P], [P], [3],[3],[4],[6][P]

11. gazza

gazza Well-Known Member

hmmm.. mulle periaattessa sopii noi viikonloput paljon paremmin, mutta kyllä sitä varmaan ehtisi esim torstaina illalla pelaamaan.. siinähän sitä taas oppii kun ottaa turpiinsa.. ;D

12. Pemu

Pemu Active Member

Huomenta!
    Sessiot tällä viikolla sit! Paikasta voidaan sopia.
    VF:n ystävät, tervetuloa!

13. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

/versus/images/graemlins/confused.gif Kyllä taas kestää että oppii blokkaamaan kun Tekkeneistä siirtyy Evoon... Toivottavasti joskus pääsen teitä HC VF-pelaajia vastaan kokeilemaan, mutta jonkun aikaa vierähtää että pääsen sellaselle tasolle että niitä matseja kehtaa ottaa. /versus/images/graemlins/wink.gif

No, harjoitus tekee mestarin.

14. thr

thr Active Member

Kinopalatsin koneelleko sitä ollaan kokoontumassa? Torstaina ehtisin kenties itsekin mukaan...

15. Pemu

Pemu Active Member

Aateltiin kokoontua Manjin himas. Sessiot ennen kuin päästetään Manji lomalle. Manji viel funtsii.
    Tikut löytyy ja Evo myös /versus/images/graemlins/cool.gif Manji sit ilmoittaa lisää infoo. Voidaan sit kokoontua jatkossakin VF:n parissa!
    [6][2][3][P] /versus/images/graemlins/grin.gif

16. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Nyt näyttää siltä että en ehdi ollenkaan. Torstai-ilta meni just kiinni. Yrittäkää silti järkätä jotain ilmankin minua!

check here

Ja pemu, eikös se ole evossa
    [6],[2],[3][P][K]

- ManjiMaru

17. gazza

gazza Well-Known Member

Näyttää pahasti siltä, etten ehdi tänään. Mutta voisi nyt ainakin aluksi sopia jonkinlaisen "vakioajan" kinopalatsin koneelle, esimerkiksi joka lauantai kello 16... (?)

18. Pemu

Pemu Active Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Ja pemu, eikös se ole evossa
    [6],[2],[3][P][K]

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]
    Et siis ole "Shoryuken" hemmoja /versus/images/graemlins/tongue.gif

19. Pemu

Pemu Active Member

20. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Siis häh?! Tarkoitin että Evossa Kagen SHORYUKEN tehdään
    [6], [2], [3]+[P]+[K]

- ManjiMaru

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice