Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Tuo Wolfin Giant Swingin teho riippuu vissiin jostain tekijästä (kuva vaihtuu 80-100, pysyy normaalina 60-80), tiedättekö mistä johtuu? (Silkkaa mielenkiintoa)

2. gazza

gazza Well-Known Member

nopeudesta. teet sen puolympyrän vaan riittävän vauhdikkaasti..

3. Aoi_Mei

Ahaa...Yksi A.I ei onnistunut siinä niin aloin ihmetellä...
    Kokeilkaapa jos saatte toimimaan: Kage combo
    [2][3_][P]--[P][K][G]--[K]+[G][P][P] vs Brad (Avoin(vai oliko se suljettu?...)) Ei löydy combo searchistä, keksin itse. Kokeilkaa jos jaksatte ja kertokaa miten kävi, kiinnostaisi vain tietää riippuuko combon onnistuminen siitä kuinka nopeaa tekee [P][K][G]:n, vai jostakin muusta hämärästä tekijästä. Potkun peruutus taitaa olla pakollinen, en ole ainakaan saanut sitä muuten onnistumaan.

4. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. nyt on lista nähtävillä tuolla mun geocities osotteessa, eli täällä.
    Toihan ei missään nimessä ole valmis ja taitaa edelleen olla järjestettynä vaurion mukaan, mutta katellaan sitä sitten myöhemmin. Virheitä löytyy varmasti, ja oikeestaan sen vuoksi mä halusinkin tunkea sen tuonne, että niitä olisi sitten mahdollisimman helppo korjata myöhemmin. Kuhan mä nyt saan aikaseksi, niin yritän tehdä tuolle muotoilulle jotain ja järjestellä niitä komboja hieman paremmin, esim startterin mukaan tjs..
    aijoo, jos aiotte ton tulostaa niin kannattaa säätää marginaaleja sivunasetuksista, ei taida muuten oikein mahtua.
    Jos löydätte jotain virheitä, tai jos haluutte lisätä sinne jotain, niin laittakaa vaikka mulle privaa niin korjailen..
    jesh, mut näillä pääsee jo alkuun..

5. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    YohoA said:

Kokeilkaapa jos saatte toimimaan: Kage combo
    [2][3_][P]--[P][K][G]--[K]+[G][P][P] vs Brad (Avoin)

[/ QUOTE ]

jesh.. mä testasin tätä pari kertaa, eikä siinä tuntunut mitään ihmeellistä olevan. Toimii tosiaan ainoastaan avoimessa stanssissa ja potkun peruutus tuntuu olevan pakollinen.. sanotaan vielä, että toi 71pts on ihan hyvät lämät ilman TFT:tä tai jumonjia..

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Miksi joissain sarakkeissa on hahmon nimi eikä O/C?

Näyttää muuten ihan hyvältä. Tuohon voi sitten lisätä comboja kun keksii. Sieltähän taitaa puuttua se mun 93 pts combo..

Paljonko sivutilaa sulla tuolla on?

- ManjiMaru

7. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Melkoinen lista. Onkos nuo missä alussa on Yoho, johon keksimiä törkeitä komboja. En voi sanoa pitäväni Yohon ärsyttävistä tappokomboista.

No nyt on Suomen Erkki minun likaisissa käsissäni.
    Aloitin pelaamaan Jeffryllä ja se mies kyllä osaa. Sen kuristusjuntan ajoitus on ärsyttävää pilkunviilausta. Keksin muuten huvikseni nopeasti yhden seinän kautta tehtävän tappokombon:
    [6][6][K]~[6][K]~heavy down attack
    Noin se menee. Siitä lähtee yli sata ja tuhoa tulee. Jeffry on hauska mies, mutta hirveän paljon varmoja heitto- ja lyöntipaikkoja antava. Tuleepahan nuo heittopaot treenattua kuntoon /versus/images/graemlins/grin.gif.
    Kertokaahan meille oululaisille miten siellä Helsingin rautanyrkissä meni vai onko se jo mennyt?

8. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Miksi joissain sarakkeissa on hahmon nimi eikä O/C?

Paljonko sivutilaa sulla tuolla on?

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

nimi tarkottaa ettei ole testattu. tarkotus olisi kyllä... ihan tavallisia kombojahan tossa nyt on mutta, tosiaan sinne niitä on sitten helppo lisätä.
    geossa mulla on se normaali 15mt tai jotain siihen suuntaan, mutta varmaan tungen tuon jossain välissä tuonne oman palveluntarjoajan serverille, jossa mulla on "rajoittamattomasti tilaa"..

niin ja sitä sun 93pts komboa en edelleenkään saa tehtyä.. /versus/images/graemlins/grin.gif

9. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Aiotko tehdä muille hahmoille samanlaisia oppaita?

10. gazza

gazza Well-Known Member

korkeintaan Aoille. muillahan mä en edes pelaa kuin näillä kahdella, mutta tuossakin on vielä paljon tekemistä jäljellä.

11. gazza

gazza Well-Known Member

sanotaan nyt vielä, että jos jotakuta kiinnostaa tehdä "omalle hahmolleen" tuollainen samanlainen, niin laitan sen kyllä mielelläni tuonne samaan paikkaan..

12. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Ryadus said:

Kertokaahan meille oululaisille miten siellä Helsingin rautanyrkissä meni vai onko se jo mennyt?

[/ QUOTE ]

Siis Heinäkuussa pidettiin yksi Rautanyrkki ja se oli menestys, joskin puhtaita VF-pelaajia oli silloin huonosta tiedoituksesta johtuen vähemmän kuin mitä mun luona on käynyt.. /versus/images/graemlins/wink.gif

Nyt Marraskuussa on tulossa uusi rautanyrkki samaan aikaan kuin gameworld-messut. Isompi, kauniimpi hauskempi ja sitä rataa. Nimestä huolimatta voin suoraan sanoa että paikalle kannattaa tulla siitä huolimatta vaikkei edes vilkaisisi tekkeniin päin.. Kyllä siellä saa pelata ihan kyllikseen vaikka yötä myöten koko viikonlopun. makuupussi vain mukaan.

- ManjiMaru

13. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Aivan. Paikka on lähellä Pasilan asemaa ja yöpyminen onnistuu tosiaan samoissa tiloissa. Kauppa löytyy kirjaimellisesti kivenheittämän päästä (itse asiassa vielä lähempää), eli ruokapuoli hoituu ja suhtellisen helposti. Ja pelejä löytyy tosiaan vaikka mitä. Samoin vastusta. /versus/images/graemlins/smile.gif

14. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Minäpä asunkin valitettavasti Keski-Suomessa eli Oulussa, joten tuskin saan mitenkään rahaa Helsingin matkaa varten. Junalippu ei ole ilmainen.
    Menetkö Illu itse sieltä Lappeenrannasta Helsinkiin?

15. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Tulkaapa te matkalaiset käymään Oulussa. Yoho ja minä olemme käyneet Helsingissä aiemminkin, mutta oletteko te olleet Oulussa?

16. Lingoon

Lingoon Well-Known Member

Onhan sitä Oulussa käyty. Kamppailemassa, vaan ei virtuaalisesti. /versus/images/graemlins/smile.gif

Joo, näköjään mun nimi on jo osanottajalistalle laitettu niin kai sitä pitää mennä... About kolmellakympillä pääsee Lpr-Hki-Lpr -reissun junalla, kunhan on opiskelijakortti. Jonkun verran pitää säätää omaa ohjelmaa että pääsee Pasilassa käymään (ja silti en pysty urheilun takia koko viikonloppua paikalla olemaan), mutta toivottavasti sen verran aikaa saan järkättyä.

17. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. mullakin on mökki Oulujärven rannalla.. eihän siitä enää pitkä matka Ouluun olisi, että ei se nyt aivan mahdotonta ole, että tulisin joskus käymään. Todennäkösesti jää kyllä keväälle...

jesh, ton mun kombolistan kanssa tosiaan kävi niin että lisäsin lennosta sinne niitä komboja aika monta, ja ne sitten jäi testaamatta joillain hahmoilla, mutta katotaan jossei kädet tärise enää tänään niin yritän täytellä niitä rakoja.. /versus/images/graemlins/grin.gif

18. Aoi_Mei

Kun pelailet Aoilla, seinä stagger combo [6][6][P]--[4][3][P]+[K]--[6][K][K]--down throw. Paras minkä keksin, mutta tiedätkö mitään tehokkaampaa?
    Ihan muuten vain:(beatdown combo)
    [4][3][P]+[K]--[3][P]+[K]--down throw

19. gazza

gazza Well-Known Member

tota samaa oon käyttänyt. toinen vaihtoehto olisi [6][6][P], [2][3][6][P]+[K], [2][P], [6][6][P]+[K],[P].. mutta siitä on aika helppo strugglata..

20. gazza

gazza Well-Known Member

jesh.. nyt on lista päivitetty. lisäsin wolfin ja jeffryn sinne samalla vaikka ne olikin kokeiltu "hieman kiireisesti"...

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice