Onko täällä suomalaisia VF4 pelaajia?(=any finnish VF4 players?)

Discussion in 'Local Scene' started by bracket, Nov 1, 2002.

1. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Vanessasta muuten, panitteko merkille mitä postasin tuonne vanessa-combo-threadiin, eli että Evon trainingin combo search ei ole täydellinen. Siihen ei siis kannata ihan sokeasti luottaa.

Tässä se mitä sanoin:
    For instance:
    (DS) [4][6][K] [P] (MC, Open stance) against Jeffry, combo search lists combo [2][P]--[6][K] (60) as best, whereas you can do simple [P][P][K](64).

Or against Goh,
    (DS) [4][6][K] [P] (MC, closed stance), combo search gives [6][P]--[3][K] (64) where in fact you can do [6][6][P] [P] (68)

Also, combo search doesn't really give alternatives with same damage, like where continuation [6][P]--[3][K] (64) is possible you can usually do also [P][P][P] (64) or [P][P][K] (64)

- ManjiMaru

2. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

Juu, olen huomannut saman. Aika outoa, vai? /versus/images/graemlins/wink.gif

3. Aoi_Mei

Aoi_Mei Well-Known Member

Ei muuten Akirankaan combo search täydellinen ole, tuo Polvi--[P]--yoho--[2_][4][6][P], toimii vaikka kehen( ja on parempi) mutta sitä ei kerrottu missään. Keksin sen ihan sattumalta.

4. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    Neonomide said:

Miten ihmeessä voit tehdä Akiran polven käyttämällä raksia ja kolmiota? Vieläpä komboissa? Kuinka käytät peukaloa?

[/ QUOTE ]

Taisin jo kertoa, vai mitä? Molemmat peukalot käyttöön. Vasen [G]:lle ja oikea [K]:lle, harjoittelulla totuin siihen /versus/images/graemlins/smile.gif. Ne napit on muuten neliö[G] ja ympyrä[K] minulla.

5. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    No mikäs teidän tyyppien mielestä on sitten Akiran vaikein combo? (Seinäcombot mukaanlukien) Kohta nimittäin Akiralla ei enää olekaan vaikeimmat combot kun kerran joillain hahmoilla on näitä dash-yhden-framen-verran-tee-sitä-ja-tätä.

Sain muuten äskettäin Lein silmäsiteen hankittua. Yhdistettynä täysvalkoiseen 1P-asuun se näyttää aika siistiltä. Olkihattu vielä päähän ja kolmikärki selkään ja avot! /versus/images/graemlins/cool.gif

(Lei) [3][3][P] [P]--[2][P]+[K]+[G]--[P] [P]+[K]--[K]+[G]

- ManjiMaru

6. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    Taisin jo kertoa, vai mitä? Molemmat peukalot käyttöön

[/ QUOTE ]
    Jos otat molemmat peukalot käyttöön voi tulla ohkooset oltavat kaksinpelissä /versus/images/graemlins/tongue.gif

- ManjiMaru

7. Aoi_Mei

Vaikein combo ehdottomasti
    [4][6][P]--pieni dash--[2][P]--[3][3][P]--[2_][4][6][P] ( tietty jalkojen asento)
    Eihän tätä kukaan voi oppia, tuo dash pitää olla niin mahdottoman tarkka että hermoja raastaa. Olen onnistunut vain kerran.

Kokeilepa minun Akira pukua--Black hood--Kabuki face paint--double brace--kokonaan mustat värit. Hiukan Gohia muistuttaa(ainakin minusta).

8. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

Jos otat molemmat peukalot käyttöön voi tulla ohkooset oltavat kaksinpelissä /versus/images/graemlins/tongue.gif

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]
    Riippuu siitä miten nopeasti tekee, bufferina ei mitään vaaraa. Esim.[P]--polvi on täysin riskitön, Ryadus voi todeta /versus/images/graemlins/smile.gif.

9. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    [4][6][P]--dash--[2][P]--[3][3][P]--[2_][4][6][P]

[/ QUOTE ]

Eikös me gazzan kanssa joskus keskusteltu tästä? Tämähän taisi olla Sarah only ja DbPm:n voi välttää techrollaamalla. Toisin sanoen se ei ole oikea combo.

- ManjiMaru

10. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    YohoA said:

Kokeilepa minun Akira pukua--Black hood--Kabuki face paint--double brace--kokonaan mustat värit. Hiukan Gohia muistuttaa(ainakin minusta).

[/ QUOTE ]

Urk. Mulla ei ole vielä huppua.. En kyllä sitä haluaisikaan esteettisistä syistä /versus/images/graemlins/blush.gif

- ManjiMaru

11. Aoi_Mei

Aoi ei pysty välttämään, ainakaan combo searching mukaan, joten se on oikea.

12. Aoi_Mei

No, kakkospuku--Long wild hair( gold)--kabuki face paint--yuki dojo sign--kultaiset värit. Sanohan näyttääkö hyvältä? Itse en osaa päättää.

13. gazza

gazza Well-Known Member

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

[ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Eikös me gazzan kanssa joskus keskusteltu tästä? Tämähän taisi olla Sarah only ja DbPm:n voi välttää techrollaamalla. Toisin sanoen se ei ole oikea combo.

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

keskusteltiin, kyllä.. ja lopussa totesin että se on oikea kombo Aoia vastaan avoimessa stanssissa.. On muuten lähestulkoon mahdoton.. /versus/images/graemlins/grin.gif

14. gazza

gazza Well-Known Member

Mulla on muuten 1P:
    kokonaan musta
    Short Hair
    Stubble
    Bracer
    Wooden Clogs

2P:
    kulta, musta vyö yms
    Dreadlocks
    Stubble
    Demon Emblem
    Spare Gi

tai jotain siihen suuntaan..

oon tänään käynyt läpi noita komboja jonkin verran, ja tuo Knee, P, Yoho, DbPm tulee kyllä lisättyä valikoimaan heti.
    Sain sen toimimaan kaikkia vastaan Lauhun asti (tosin Lau, Jacky, Lion ja Shun ainoastaan Closed Stance) ja vauriohan on se 97pts. Lisäksi se toimii Aoia ja Paita vastaan myös normaaliosumalla (Pai ain. CS).
    Mulla on vielä kaikki ShRm- kombot kokeilematta, mutta voin varmaankin huomenna postata taas noita mun sekavia taulukoita.. /versus/images/graemlins/grin.gif

15. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    [ QUOTE ]
    gazza said:

[ QUOTE ]
    ManjiMaru said:

[ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

- ManjiMaru

[/ QUOTE ]

keskusteltiin, kyllä.. ja lopussa totesin että se on oikea kombo Aoia vastaan avoimessa stanssissa.. On muuten lähestulkoon mahdoton.. /versus/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]

Olet siis itse tehnyt sen TR:t päällä? Ei millään pahalla, mutta miksi combo search sen listaa sitten myös Paille, Lionille ja Sarahille jos se kerran toimii vain Aoita vastaan. Itse kokeilin ja ihan helposti sujuu kun vastustaja ei techrollaa, sain sille vain kaksi eri vauriomäärää, 77 ja 84. Kun laittaa TR:t päälle, niin Aoi väistää DbPm:n aina. Jaksan kyllä yrittää jonkin verran koska näyttää siltä että DbPm voisi osua, mutta...

- ManjiMaru

16. gazza

gazza Well-Known Member

mä kokeilen sitä uudestaan joskus kun ehdin.. nyt tähän hätään väitän että sen voi tehdä Aoia vastaan TR:t päällä.

17. Manjimaru

Manjimaru Grumpy old man

PSN:
    manjimaruFI
    XBL:
    freedfrmtheReal
    Combo search listaa sen myös Lei-Feitä ja Vanessaa vastaan. Avoin stanssi, normaali osuma...

18. Neonomide

Neonomide Well-Known Member

PSN:
    Neonomide
    Näin yleisesti, combo search listaa useitakin komboja, joista saa joko yhtä paljon tai vähemmän damagea kuin kuin jostain muusta kombosta. Lista kattaa usein vain yhden vaihtoehdon tilanteeseen (stance, hahmo ym.) mutta kämmejäkin on näköjään tapahtunut, mikä on hyvä juttu. Jääpähän meille tekemistä /versus/images/graemlins/cool.gif. Esim. Shunin [8][G]+[K], [8]+[9][G]+[P]+[K], [2]+[P], [4][6]+[P][P][P] komboa ei ole listalla, vaikka se on kätevämpi alle 8 ryypyllä kuin pelkkä aivoton [8][P]...

19. Ryadus

Ryadus Well-Known Member

[ QUOTE ]
    YohoA said:

Vaikein combo ehdottomasti
    [4][6][P]--pieni dash--[2][P]--[3][3][P]--[2_][4][6][P] ( tietty jalkojen asento)

[/ QUOTE ]

Onhan se vaikea. Vanessa on samanlainen se [6][P]+[K] [2][P] pikku dash [3_][K][K]. Se on ihan sairas. Olisi hauska nähdä paljon siitä menettää. /versus/images/graemlins/confused.gif

20. Aoi_Mei

[ QUOTE ]
    gazza said:

Lisäksi se toimii Aoia ja Paita vastaan myös normaaliosumalla (Pai ain. CS).

[/ QUOTE ]

Minä muistaisin saaneeni sen normaali osumalla toimimaan Paihin molemmilla jalkojen asennoilla, Aoihin vain suljetulla(???).
    Eikös ole ikävää, että tällainen combo piti piilottaa?Toimii niin moneen tyyppiin että aluksi vähän hämmästytti kun keksin sen.

Share This Page

1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice